Dławienie powyżej 2500 obr/min esiego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Gnębi mnie od dłuższego czasu problem mianowicie taki że mojego esiego dławi jak przekroczy 2500 obr/min a przy 3000-4000 obr/min ma delikatne szarpnięcia i jest strasznie mułowaty. Dodam że jest to silnik 1.6 16V po tym problemie wymieniłem nawet kable zapłonowe na orginał sprzwdziłem ciśnienie pompy paliwa i jest w normie i dalej to samo sie dzieje. POMOCY !!!
  
 
A filtr paliwa. BTW możnaby sprawdzić ewentualnie kody błędów EEC.
  
 
Filtra też wymieniłem i dalej to samo !!!
  
 
filtr powietrza? ja proponowalbym sprawdzic elektronike,moze to byc np przeplywomierz.
  
 
katalizator!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
Cytat:
2006-08-08 12:32:27, krakus69 pisze:
katalizator!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ale dlaczego na gazie idzie dobrze ???
  
 
a gdzie to jest napisane z ena gazie idzie oki ja sie nie domyslam myslałem ze tylko benzynka i takie objawy ja miałem !!!! Powiem tak gazowanie auta to morderstwo dla motory i to sa własnie skutki nigdy nie wiadomo co sie dzieje moj brat ma vw golfa 2 i tez na gazie chodzi dosc dobrze a benzynka go zabija !
  
 
A co takiego może byc z tym katalizatorem ???
  
 
Jaki masz przebieg?Wejdź pod auto i postukaj (ręką) w puszkę
katalizatora.Jak coś lata w środku to znaczy że rozsypał się wkład i jego kawałki blokują przepływ spalin.Katalizator won i będzie dobrze.
  
 
Witam. Przebieg jest 140 tys km, 1993r.
  
 
1993 r 140 tys
drogi kolego nie oszukujmy się masz pewność co do tej pierwszej cyferki ?
  
 
czy on dlawi sie na tych obrotach podczas jazdy czy rowniez na postoju??
  
 
Tak, przebieg jest taki jaki podałem. Auto jest w kraju od 4 lat. Przyjechało z przebiegiem 110000 tys km, przez ostatnie 2 lata było sporadycznie jeżdzone bo właściciel był za granicą.
  
 
Poszarpuje też na wolnych obrotach, jak mu wcisnę powyżej 3000- 4000 obr to ma lekkie przerywanie, tak jak by mu czegoś brakowało.
  
 
mialem cos takiego i okazalo sie ze lapal lewe powietrze... podokrecalem wszystko mocno itd itd i juz jest ok
  
 
Jakie miejsca sprawdzic odnosnie lapania lewego powietrza ? Mam podobny problem...
  
 
Cytat:
2006-08-16 10:49:12, penny_pl pisze:
Jakie miejsca sprawdzic odnosnie lapania lewego powietrza ? Mam podobny problem...

wszystko od przepustnicy do wlotu do zylindrów. Przed przepustnicą nie ma to znaczenia (przynajmniej w EFI).
  
 
COOSI JESTEŚ WIELKI. BRYKA CHODZI JAK ŻYLETA.
ZROBIŁEM TAK JAK PISAŁEŚ.