Myszkujący przód essiego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. mam taki problem iż odkąd założyłem alusy to auto na wybojach tańczy. zawiecha jest ok miesiąc temu był na przeglądzie i super.alusy sa od starszego esa rs.założyłem stare śruby od stalówek może to jest przyczyną albo otwór centrujący jest mniejszy
  
 
Witam
1. Sprawdzić CAŁE przednie zawieszenie - wahacze, łaczniki stabilizatora, koncówki drążków
2. Do alu są inne nakrętki. Ktoś na forum pisał, że jak dał zwykłe nakretki to mu alu spadły. Czy alu są Ford czy inne i jaki otwór centrujący.
3. Czy teraz nie masz szerszych opon - szersze bardziej "noszą" na boki na koleinach (które masz na polskich drogach).
Tyle mi przyszło do głowy
pozdrawiam
Arturek
  
 
Cytat:
2006-08-17 13:38:03, przemcew pisze:
witam. mam taki problem iż odkąd założyłem alusy to auto na wybojach tańczy. zawiecha jest ok miesiąc temu był na przeglądzie i super.alusy sa od starszego esa rs.założyłem stare śruby od stalówek może to jest przyczyną albo otwór centrujący jest mniejszy



te stare śruby to może nie być za bezpiecznie... sprawdz to lepiej u jakiegoś wulkanizatora... ja równiez słyszałem o przypadkach odpadania alu po montażu na starych śrubach...
  
 
Pewnie alu maja inne gniazda. Koles ostatnio do mnie mazda wpadl to sie dziwilem ze zyje zmienial na alu i dal stare nakretki ktore tylko na 4-5 zwojach trzymaly po maks dokreceniu


[ wiadomość edytowana przez: m-chmielo dnia 2006-08-17 19:43:39 ]
  
 
eeee nie straszcie kolegi moj essi smiga juz 1.5 roku na zwyklych nakretkach nie koniecznie musi sie cos dziac trzeba poporstu Bardzo uwaznie patrzec jak sie felge przykreca rowno wszystkie nakretki,zobaczyc jaki jest punkt styku z felgą bo faktycznie niektore nakretki to prawie przechodza przez otwory ale takie zeczy trzeba b. uwaznie obczaic ALe dla bezpieczenstwa Swojego Jednak Polecam Zalozyc specjalne Nakretki do alu.

co do wozenia sprawdz jeszcze raz dokladnie cale zwieszenie i koniecznie na rownej drodze nie na koleinach bo na szerszej oponie sam. bardziej plywa po koleinach. ale raczej przyczyna lezy po stronie wybitego zawieszenia
albo JUZ Ci sie KOLA po luzowaly zdarza sie na zwyklych nakretkach
  
 
zawiecha jest w porządku bo sprawdzałem na wytrząsarce i dużo rzeczy wymieniłem. może faktycznie śruby. dokręcenie czesto sprawdzam. wymienie je na alu dla spokoju może jest inny stożek dzięki.