MotoNews.pl
  

Nowa fura :))

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W ubieglym tygodniu odebralismy nowe autko Jest nim Suzuki Ignis 1.3 GLX Male zwinne skaczące jak pileczka autko

Pare fotek:










Dzisiaj wieczorem przyjechał Bogus z Beatką.. B1 przetrzepał kazdy centymetr auta... swoją opinie niech sam wyrazi
  
 
Gratsy !!!!!!!
Niech Wam dobrze służy
  
 
Jeszcze jedna fotka... serduszko tego autka... na "podwójnym gazie"

  
 
Witam
Ładna furka , niech długo jeździ i się nie psuje
apropo jaki ma motorek
  
 
co do mego pytania jaki ma motorek to już doczytalem 1,3
  
 
widze, ze kokardka na biegach już jest
a tera parę pytań...

czemu jeszcze Cie u mnie nie było tym cudem??

jaki to ma wypas??

ile to coś kosztowało??


P.S. żeby nie było z wyglądu do mnie nie przemawia..... ale już dawno na to chorowaliście więc musi się Wam podobać chyba???
  
 
czarus..opisz wrazenia..jakie jest wyposazaenie i za jaka cene..jak wyglada dynamika i spalanie tego silnika..jaka jest subiektywnie oceniana jakosc wykonczenia..i ogolnie czy warto..bo ja wbrew wielu rozwazam taka maszyne..niestety glownie ze wzgledu na cene i to ze podoba mi sie wnetrze..wiec pisz chwal sie albo krytykuj..cokolwiek
  
 
he he...Fajne autko !....faktycznie wszędzie zajrzałem chyba


Tak mni wiency: 2 poduchy, abs, klima , elektryka szyb (przód) , elektryka lusterek ( panelek sterowania identyko z espero! ), dachowe relingi, trzy 3-punktowe pasy z tyłu! ( środkowy bardzo oryginalnie rozwiązany!) , ciekawe , dedykowane konkret radyjko (Blaupunkt -ze CD oczywista!), prosta ale praktyczna regulacja wysokości fotela kierowcy, ogólnie naprawdę nie ma do czego się doczepić...siedziałem z przodu, z tyłu ...jest naprawdę spoko
No i LPG sekwencja , montowana w ASO ...

Pozostaje życzyć radochy z nowego nabytku i tyle
  
 
Gratsy

Suzuki to typowy, twardy Japoniec.
  
 
Cytat:
2006-08-19 10:24:25, -JACO- pisze:
Suzuki to typowy, twardy Japoniec.


tylko troche GM-em skundlony. Stąd sterowanie lusterek takie jak w DU i oplach, stacyjka jak w astrze. Pewnie trochę innych rzeczy też, ech globalizacja.
Pewnie on Japonii to nawet na mapie nie widział
  
 
Paweł: Nie było mnie u ciebie bo to nie moje auto, jezdze nim tylko od swieta.

Opinie z mojej strony:
Negatywne: dosc glosno pokonuje nierównosci( dziury itp) twarde zawieszenie, podskakuje jak pileczka, i brak regulacji kierownicy.

Pozytywy: Cisza w aucie, nic nie trzeszczy nic nie piszczy, bardzo wygodne fotele, przejrzysta deska, solidnie wszystko wykonane. Zwinny, male gabaryty autka pozwalają na szybkie i sprawne manewry parkingowe. Calkiem niezly zestawik audio, 6 glosników fabryczne radio Blaupunkt +CD (jeszcze nie wiem czy odczytuje mp3) Zajefajnie dzialające wspomaganie, mozna krecic jednym palcem bez zadnego wysiłku.
Silnik: 1.3 VVT z instalką gazową (sekwencja) jak juz B1 wspomniał montowana w ASO. Dynamiczny silniczek pozwala na sprawne przyspieszanie, niestety nie ma porównania do espero, jest slabszy pomimo porównywalnej mocy (93KM) spalanie oscyluje pomiedzy 7-8L/100 w trybie mieszanym

Wyposazenie: wiekszosc B1 juz napisał, ABS+EBD, 2xAirbag, klima, 3punktowe pasy z tyłu i 3 zagłówki, dzielona kanapa, regulacja fotela kierowcy(wysokosci) wspomaganie i elektryka.

Ogólnie brakuje mi paru drobiazgów, typu ogrzewane lusterka (przywyczajenie z espero) nie ma blotochronów, oryginalne dywaniki.... niebardzo pasują.czarne wnetrze( fotele i podłoga) widac kazdy syfek, troche mały bagaznik ale na dwie osoby wystarczający, wizualnie zle wygląda na seryjnych oponkach (165/60/R14)

Duzy plus za serwis, mialem mozliwosc rozmowy z kilkoma mechanikami i szefem serwisu. Ignisy przyjezdzaja na naprawy: powypadkowe, przeglądy okresowe, i awariami typu:"panie bo mi sie uszczelka wysuneła, albo lampka nie swieci.

3 lata gwarancji i 12 na perforacje nadwozia. dodatkowo wymusilismy na sprzedawcy darmowy przegląd 15 i 30 tkm przeglądy 45 i 60 tkm mamy 20% taniej

Jakies pytania??
  
 
Cytat:
2006-08-19 12:28:35, n0ras pisze:
tylko troche GM-em skundlony. Stąd sterowanie lusterek takie jak w DU i oplach, stacyjka jak w astrze. Pewnie trochę innych rzeczy też, ech globalizacja. Pewnie on Japonii to nawet na mapie nie widział



Nie widział bo go wyprodukowali na Wegrzech, Obecnie sprzedawane Toyoty tez nie są z Japonii , tylko jak sie nie myle z Anglii, Jaco powiedz cos o tym...
  
 
Cytat:
2006-08-19 12:38:55, Czarek_Rej pisze:
tylko jak sie nie myle z Anglii



A silniki z Polski... globalizacja panowie!
  
 
Cytat:
2006-08-19 12:38:55, Czarek_Rej pisze:
Obecnie sprzedawane Toyoty tez nie są z Japonii , tylko jak sie nie myle z Anglii, Jaco powiedz cos o tym...



Toyota produkuje samochody w Angli, Turcji i Japoni.

Moja jest z Angli.

W przypadku Japońców nie wpływa to jednak na jakość finalną produktu (przynajmniej w przypadku Toyoty), normy produkcyjne, kontrola jakości i profesjonalny serwis robi swoje.

Kilka numerów temu w Auto Świecie była identyczna jak moja Corolla z silnikiem 1,6 w dziale UŻYWANE.

Jakość i trwałość Corolli E12 była porównywana do legendarnej już w tej kwestii Corolli E10.

Wcześniej w narodowym Autoteście Corolla zdobyła drugie miejsce (za Passatem) w rankingu zadowolenia polskich uzytkowników z posiadanych samochodów.

To nie miejsce produkcji jest ważne, a podejście producenta to wytwarzanego produktu.

Czy ktoś kwestionuje jakość foteli w Porsche 911??? a przecież są robione w Groklinie.

Świetne wyniki finansowe Toyoty na świecie (w przyszłym roku prawdopodobne pierwsze miejsce na świecie w ilosci sprzedanych aut) wynikają własnie z ciężko wypracowanej, dobrej opini o tej marce.

Jestem pewien że Suzuki Czarka będzie niezawodnym, twardym samochodzikiem.

To tyle

  
 
Gratuluję i wielu kkm bezpiecznej i wygodnej jazdy!

...ale takiej skomplikowanej blokady skrzyni biegów to nie widziałem jeszcze....
  
 
Cytat:
2006-08-19 12:28:35, n0ras pisze:
tylko troche GM-em skundlony. Stąd sterowanie lusterek takie jak w DU i oplach, stacyjka jak w astrze. Pewnie trochę innych rzeczy też, ech globalizacja. Pewnie on Japonii to nawet na mapie nie widział



"The spirit of Japan"...

Gratuluję!!!
A tak na marginesie - czy ceny ASO-owskich instalacji spadły już do akceptowalnego poziomu, czy nadal są kosmiczne?
Bo we mnie zrodziło się pytanie o opłacalność - kiedyś liczyłem, że przy moich przebiegach o wiele bardziej opłacałoby się przekulać gwarancję na benzynie, a potem założyć instalkę z gwarancją na dwa lata.
I jeszcze jedno - czy VVT ma coś wspólnego z VVTi toyoty?
Pozdr. P.
  
 
Instalka kosztowała mnie 3000zł. według planowanych przebiegów rocznych i czasu jezdzenia tym autem, koszt instalki zwróci sie ok 2.5 razy.. ( wliczając w to regularne przeglądy instalacjii i wymiany filtrów które w sekwencjii niestety są juz drogie 40-100zł)

Padre masz na mysli kokardke?? w espero mam podobną , ładniejszą... ot takie przesądy moich rodziców... jak sciągnąłem u siebie to mnie chceli zagrysc... Planujemy montarz normalnej blokady... ale musimy zorientowac sie w cenie...
  
 
Cytat:
2006-08-19 17:25:08, Czarek_Rej pisze:
ot takie przesądy moich rodziców...



Przesądy apropo czego ?
 
 
Moje gratulacje. Dziwi mnie troche fakt tej stacyjki i sterowania lusterek. Auto jest nowka a ma czesci zaprojektowane z lat 90 tych - nie zebym sie czepial ale takie moje spostrzezenie. Ogolnie mi sie podoba poza gazem . Zycze bezawaryjnej jazdy
  
 
Cytat:
2006-08-19 18:46:34, Bartek1112 pisze:
Auto jest nowka a ma czesci zaprojektowane z lat 90 tych



Bartuś, a czym ta stacyjka różni się od tej zaprojektowanej w 2005 ???