Amortyzator przedni, a tylny ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !
Mam pytanie - czym rozni sie w Samarze amortyzator przedni od tylnego ? I jak wyglada sam wklad ? Jesli ktos ma jakies fotki to bylbym bardzo wdzieczny za opublikowanie. Pozdrawiam !
  
 
Witam
W siódemce jak patrze na schemat w książce to sie różnią uchwytami wiadomo do mocowania , a oza tym zauwazyłem że przedni amorek ma cos takiego jak zderzak tłoczyska a tylni nie ma tegono i przedni ma jeszce przyt mnocowaniu górnym poduszki gumowe ale to oczywiste To chyba na tyle
Pozdrawiam
  
 
Dzieki Vulcanor W takim razie sprawa wyjasniona teraz tylko nasuwa sie pytanie czy duza bedzie roznica jesli z przodu wymienie nie caly amorek, a sam wklad ? No i czy duzo wiecej przy tym roboty, ewentualnie na co zwrocic uwage w przypadku wymiane samego wkladu ?
  
 
Wiesz co tak spojrzałem na cennik skorpiona to wkład tak to rozumię czyli sam amorek kosztuje 69 zeta a kolumna czyli ze spręzyną 110 zł, spokojnie mozesz wymienić sam amorek -wkład tylko np w 7 to jest troche zabawy przy wymianie przedniego ale jak śruby się ładnie odkręca to sobie rade dasz bo jak sprężynę wymieniać to trza miec taki ściągacz i otrożnym byc bo jak sprężyna by wypadła ze ściagacza to poleci w kosmos i przy okazji wybije zeby albo nabije guza ściagajacemu
  
 
Heh o tych sprezynach to sie juz nasluchalem dlatego sam tego robil nie bede I jeszcze ostatnie pytanie w kwestii zawieszenia - chce od razu wymienic przeguby kuliste zwrotnic i drazkow kierowniczych oraz tuleje gumowe wahaczy. Czy mozesz mi powiedziec ile takich tuleji potrzeba i ktore to sa czesci na stronce skorpiona ? Chodzi mi o numery katalogowe, bo chce skalkulowac koszty, a jutro po czesci jade
  
 
A więc tak preguby kulowe(gałki) wachacza są po 10 zeta ruskie po 20 krosno, na jedno koło potrzeba 2 szt. a tuleje wahacza duza(w 7 idzie na dół) po 3.90 , a małe na góre po 3.80 potrzeba na jedno koło 2 duże i 2 małe czyli na 2 koła potreba 8 sztuk
u siebie tez musze wymienic na jednym kole te tuleje na wahaczu ale na razie nie chce mi sie
  
 
Hm no to tuleje juz wiem - 8 szt. Tylko jeszcze chodzilo mi o przeguby kuliste zwrotnic i drazkow kierowniczych.
  
 
Witam mam pytanie jak mozliwe ze amortyzator ktory jest na TEJ AUKCJI idzie zalozyc do samarki do przodu, one sa jakos wkladane do srodka???
  
 
Witam. Wyjęcie amortyzatora przedniego z Samary to prosta sprawa.Komplikacja zaczyna się gdy musisz odkręcić górną nakrętkę amorka. Służy do tego specjalny klucz. Zrobiłem sobie taki z grubej rurki. Do tego fest imadło bo inaczej nie odkręcisz.Po odkręceniu wyciągasz tłoczysko, wylewasz olej, wyrzucasz wszystko ze środka. Do wnętrza wkładasz nowy wkład amorka i nakręcasz górną nakrętkę. UWAŻAJ. Gwint jest prawy ale drobnozwojowy. Wymieniałem samemu 4 szt tył i przód i jestem strasznie zadowolony.Kupiłem na Allegro w okazyjnej cenie gazowo-olejowe francuskie de Carbon i spisują się świetnie. Na wszelki wypadek spytaj ile bierze mechanik specjalizujący się w Ładach. Ja męczyłem się trzy dni.