[S] Silnik 1.1 od seicento Van 99 rok

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cały dół silnika + dekiel,cewki,przewody,kolektor z wtryskiem,szklanki,wałek rozrządu i inne pierduły widoczne na zdjęciu silnik pochodzi z firmówki w której wkrótce po zakupie pękła głowica-moja cena to 300 zł i dorzucam podjechaną kierownicę abarth od cromy turbo
tel 0-600-318-363
  
 
wstepnie klepie. rozumie ze trzeba nabyc glowice plus wsyztskie uszczelki? alek i ropzuch jest? a tak pozatym wsyztsko ok? nic dodatkowo nie jebudlo?da sie to wyslac dwoma paczkami poczta? czy trzeb akuriera meczyc?

[ wiadomość edytowana przez: Pat_kdb dnia 2006-08-10 19:25:08 ]
  
 
Dzisiaj zrzuciłem miskę jak dla mnie jest wszystko Ok ale tuleje chyba są po szlifie jeszcze niedotarte bo widać slad jakby po maszynie-dół panewki oryginał fiat wżerów nie widać na wale też nic nie ma ,na prośbę kolegi dokładam fotki






  
 
a kto robil szlif i czy tloki dawał nowe? bo to roznie bywa. cosik wiecej o silniku, bo slyszalem ze w 1.1 i 1.2 sie zazwyczaj nierobi szlifu bo niema takiej potrzeby przewaznie.
  
 
Tak mi sie wydaje że był robiony szlif bo na tulejach są slady zresztą na zdjęciach widać- chyba że te silniki tak mają -kiedy kupiłem seja pojechałem nim na tym silniku nad morze i spowrotem i pękła głowica - stąd też moja teoria jest taka ze ktoś poskładał go na szybko do sprzedania i coś spaprał