0-80 km/h,0-100km/h-ile macie ?????[126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hey !!!!! wypowiedzcie sie w tej kwestji, wiem tez ze CHMS opracowal przelicznik przyspieszenia na moc taki oczywiscie prowizoryczny ,wiec mierzcie i piszcie ,dodam jeszcze ze na 3 biegu maluch osiaga 80 km/h przy 5150 obr/min
  
 
Parnel a jezeli na 3 ce silnik dociaga sie troche wyzej tak o 1200 ???? I na 2 ce tez ..... Bo wiesz tak mnei to ciekawi bo wiem zeprzy setce moj licznik wskazue 98-99 cos w tych granicach ...
Nie pisze bo to głupota. Raz wyjdzie iles tam drugi iles tam a potem kazdy mówi ze jemu wyglada ze ejst za malo przeróbek na to i na to .....

w kazdym razie do setki dobijam szybciej niz w pół minuty
  
 
Cytat:
2004-11-25 17:26:50, Parnel pisze:
hey !!!!! wypowiedzcie sie w tej kwestji, wiem tez ze CHMS opracowal przelicznik przyspieszenia na moc taki oczywiscie prowizoryczny ,wiec mierzcie i piszcie ,dodam jeszcze ze na 3 biegu maluch osiaga 80 km/h przy 5150 obr/min



to zalezy tez od kół wiec se taki przelicznik mozna o kant tylka rozbic. niestety pod kazde kolka trzeba mniej wiecej policzyc osobno
  
 
http://klub.chip.pl/fiat126p/ tu w dziale obliczenia mozemy wszystko policzyc a pomiary oczywiscie przy 135/12
  
 
parnel podejrzewam ze ty juz zmierzyles u siebie

powiedz nam w ile ci sie ten kaszlak buja do tych predkosci
jestem ciekaw
100 na 3 masz jeszcze? 6500 rpm
  
 
nie wiem ile do 100 ale ponizej 10s , do 80 tez szybko
  
 
za dużo...zawsze za dużo jest
  
 
to moze inaczej zadamy pytanie.

w ile sie napedzacie od 100 do 140kmh ?
  
 
no ja do 80 mam okolo 10,5-11s do 100 jeszcz enie mierzylem bo nie chcialem obrotomierza katowac
  
 
Ja do 80 to jeszcze w miare w miare ale do 100 to za duzo. na III przy 100 jest 6500 ? hehe znm gocia co mi mowilze seria elem na III bujasiedo 115
  
 
to ja sie podepne bo mam problem z regulacjami, jak ktos ma czas i ochote niech zmierzy przejscia:

- 2000-5000 na II
- 3000-5000 na III.
  
 
Cytat:
2004-11-25 18:48:02, ZoLt4R pisze:
to moze inaczej zadamy pytanie. w ile sie napedzacie od 100 do 140kmh ?



za szybko na 2 75km/h przy chyba 6,5-7 tys obr bo przez 2 dni tylk ona 2 jezdzilem bo reszta biegow poszla sobie gdzies ale juz mam wszytskie i jutro znowu bedzie zabawa
  
 
1 - 38
2 - 60
3 - 90
do 80 ok 30 sekund
padl mi dzis rozrusznik w malcu ;((((((( bedzie trzeba zrobic
  
 
Według tej strony jak mam setke to jade naprawde 102 i cos w tym jest bo setke mam przy 99 wg radaru policyjnego.
Na g techu - który ma smieszne dane wyplulo 22 do 96 km/h w realu mam 25 do setki na predkosciomierzu .... 8 pomiarów wywalilem najlepszy i najgorszy ... i podzielilem 6 które zostalo na 6 wychodzi 24,7 - 24,8 ...

Z tej strony wynika ze na tych oponach na 4 ce moge dobic przy 6500 obrotach do 153 w praktyce wiecej niz 110 nim nie jezdze bo mi szkoda silnika.
Do stówy dobijam na 3 ce i zaraz potem zmiana biegu bo obroty b.duze - w granicach 6380 - mam obrotek madcara z dokladnoscia do 10 obrotów .... to było przed zima teraz nie mierzyłem ale jest lepiej bo wyczyscilem gaźnik włozyłem inna rurke emulsyjna i sie szybciej wkreca na obroty .....
Cisnienie wyszlo 10,5 / 10,5 na obu bodajrze nie pamietam dokladnie.... lekki zamach . ale na prostej sprawdzałem sie z paroma autami i wychodzi na to ze jakies mody byly z walkiem bo on nie jest seryjny na 100% - jakis wymysł faceta który napawa wałki - nie znam szczegółów wiec mówie seria. w porównaniu z seria krzywki sa bardziej ostre ... ale tego nikt nie wie co tam siedzi. - dobra seria

A co do eleganta maskek to swego czasu mialem dziwny przypadek . Nie powiem do ilu sie krecil na 3 ce bo to zaprzecza logice ale jezdzilismy z barrym i krecil sie jak po..... Ale wtedy byłem młody i nie wiedzialem ze obroty duze szkodza silnikowi = a krecil sie wysoko bo cos bylo nie tak z modulem - obrotek bodajrze od andrzeya z łodzi zamykał skale i szedl dalej ... !!! po zmianie zrobil sie mul i krecil sie sporo nizej. Aha on wogóle był dziwny bo dawał rade maluchom porobionym .... dobry był ... silnik i tyle ;p
  
 
no wlasnie mi kumpel tez mowil ze seryjnym elegentem lecial na 3 ponad 100 ale myslalem ze kozaka udawal
  
 
Nazik nie zgrywal kozaka....
Jak sie modul konczy to mozna krecic go bardzo wysoko .... jak kupilem obrotek zrozumialem ze cos nie tak - i wymienilem go .....

Pamietam jak Badguy nie wierzył barryemu i robilismy komisyjne pomiary ja barry i ktos jeszcze chyba gregory ..To byly czasy.

Fajne to autko było setke robil w 30 sekund i ogólnie fajnie bylo .....

A jak cos sie zepsulo to sie na drut łapało .... ps. Z takich ciekawostek to jest u nas na wsi malec 900 która robi setke szybciej od pewnego golfa gti do 150 wygrywa .... setka na poziomie 8,5 sekundy na bebechach cienkiego pucharowego... teraz jest tam robiona kapitalka i wkładane bebechy od cc trofeo ??? jest cos takiego ?? komp itp itd - za bezcen kupiony silnik z zarznietym walem korbowym .... sport walek itp ....
  
 
Mi kolo mowil ze do 115 idzie na III a ty czuczu z tego co pamietam to miales ela na gazetach zbudowanego wiec lekki byl
  
 
Ja w seryjnym elegancie (tylko gaznik dlugniety, dolot, wydech) na III do ok 100 km/h i odcina.
  
 
a mnie nie pojedzie na III 100 za nic w swiecie 90 niecałe i koniec ale wiem jedno ze zaniża mi licznik , uważam że wogóle takie pomiary nie sa do końca wiarygodne najleipej byłoby zrobić kilka testów na hamowni
  
 
Fajnie Lukasz ale u was w kraku ile jest hamowni ???
U was jest projectXs który ma tanie pomiary i sporo innych firm co z tego ze własciciel obiecal shamowac np mojego malca za friko na zlocie skoro do kraka mam zasuwac 300 km??? A nawet jak sie nie placi to ile kosztuje tam pomiar na promocji chyba 50 zł .....

A u nas na wsi najblizej i dobrze lublin - 100 zł pomiar 100 km w jedna strone = koszt pomiaru 100 zł + paliwko itp itd.
Rzeszów 70 w jedna strone pomiar 180 zł - wyniki nieprawdziwe i ogolnie druciarze - At herba ....

Wiec co innego kraków gdzie da sie pomierzyc auto a co innego ludzie w małych miastach.....