MotoNews.pl
11 Astra II 2.0 DTL, prosze o pomoc (157225/0) - PT
  

Astra II 2.0 DTL, prosze o pomoc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
nabylem dzis Astre jak w temacie. Problem polega na tym, ze na biegu 3 i 4 po przekroczeniu 3 tys. obrotow zapala sie kontrolka "uklad elektroniczny silnika", uklad przelacza sie na program awaryjny, auto troche traci moc. jaki moze byc tego powod? czy moze to byc cos powaznego? jedynym wyjsciem z tej sytuacji jest podlaczenie auta pod komputer?
pozdrawiam i prosze o pomoc
qba1906
  
 
nie będę prawił morałów pt. "jak kupowałeś ten samochód skoro teraz dopiero znajdujesz łatwe do znalezienia usterki..." bo chyba już sam zauważyłeś że popełniłeś jakiś błąd

masz dwa wyjścia
- udać się do sprzedawcy i zarządać zwrotu pieniędzy (towar niezgodny z umową/wada ukryta-klauzula "kupujący zna stan techniczny samochodu" czy temu podobna nie ratuje w 100% sprzedającego-postrasz go jakby co że zgłosisz próbę oszustwa i zacytuj Kodeks Karny "kto przemocą lub podstępem skłania inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia się własnym lub cudzym mieniem - podlega karze więzienia od 6 miesięcy do 5 lat") lub zarządać naprawy na koszt sprzedającego...
- udać się do serwisu na diagnozę a później naprawić albo "wcisnąć" innemu nieostrożnemu - przez forum trudno "wywróżyć" co boli twoje auto...

tak czy siak lekko chyba wtopiłeś...

pozdrawiam i powodzenia życzę
Bart
  
 
z tego co wyczytalem w necie to na 99,9 % trzeba wyczyscic przeplywomierz i po problemie, przepraszam wszystkich, ze zanieczyszczam forum

a co do zakupu - jestem bardzo zadowolony, cena byla cholernie atrakcyjna

pozdrawiam i dzieki za odp


EDIT:

to ja jeszcze zapytam o jedna rzecz:
moj model posiada pasek czy lancuch rozrzadu??

[ wiadomość edytowana przez: Qba1906 dnia 2006-08-27 22:38:38 ]
  
 
jeśli przeczyścisz przepływomierz i będzie OK to spoko - znaczy że rzeczywiście była okazja - żeby nie było że jestem złośliwy to tego Ci właśnie życzę...

jeśli oznaczenie silnika zaczyna się na X20DTL, Y20DTL lub Y20DTH to ma łańcuch rozrządu a dokładnie mówiąc dwa łańcuchy (jeden napędza wałek rozrządu drugi pompę wtryskową)

pozdr.
Bart

PS zapraszam na Opel Klub Polska
  
 
bylem na komputerze - okazalo sie, ze to wina elektrozaworu byla, wymienilem i wszystko smiga tak jak powinno

a zapytam jeszcze o jedna rzecz: chcialbym wymienic oplowskie radio na inne, podobno trzeba kupic modul, zeby dzialalo sterowanie z kierownicy - a nie da sie tego jakos wykombinowac bez tego modulu? a jesli jednak koniecznie jest potrzebny, to gdzie go moge kupic i ile mniej wiecej moze kosztowac?

dzieki i pozdro