Nie bijcie! regulacja ate90e

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czytałem i szukałem ale nie tego co potrzebuję. mianowicie mam blosika i szukam optimum wpółpracy między nim a parownikiembrc 140kw. rozchodzi się o to że ja mam 3 regulacje: dwie na imbus i jedną na śrubę. jedna imbusowa kręci się w zakr ok 2-3obr a druga ok 7obr. która jest do czego i do czego jest ta trzecia. nie mam zdjęć wię was nie uświadomię w tej kwestii. śr. imbusowe są obok siebie
proszę o konkrety.
pozdr
  
 
daj maila to ci prześlę instrukcję
  
 
wielkie dzięki ale instrukcję do blosa mam a potrzebuję instrukcję do mojego parownika. Ewentualnie jakieś objaśnienie w tej kwestii
  
 
z tego co mi wiadomo są dwie regulacje
imbus 4 mm to nacisk na membranę
druga, ta na śrubę, to bypas
  
 
sa dwa imbusy i śróba w ate
tak jak piszesz ma brc tecno

[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2006-08-10 20:40:00 ]
  
 
Cytat:
2006-08-10 20:31:03, omegolotC30NE pisze:
sa dwa imbusy i śróba w ate tak jak piszesz ma brc tecno [ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2006-08-10 20:40:00 ]


ale w dalszym ciągu nic nie wiadomo
  
 
No wlasnie pisac tu szybko ktora srubka do czego, bo mam taki sam reduktor i sam jestem ciekawy co czym sie kreci
  
 
w ate, naprawdę nie pamiętam...
  
 
Na stronie Czakramu pisze tak jak pisał Kifer, że imbus to czułość, a śruba to bypas. Ten drugi imbus to może od szlamu czy cuś. Nigdzie nie wspominają o jakiejś trzeciej śrubie regulacyjnej. Niestety nie miałem BRC w rączkach to trudno mi coś więcej napisać. Ale jak już wiadomo gdzie bypas to resztę można przetestować dość łatwo . Aha i jeszcze jedno coś, gdzieś kiedyś było o "odwrotnej" reakcji na regulację tzn. wkręcając zwiększa się czułość, a wykręcając, zmniejsza. Inaczej niż w większości reduktorów. Tylko nie jestem pewien czy dotyczyło to BRC AT90E. Gdzieś na forum to jest.
  
 
Danek, w ate od szlamu jest duuuża śruba (19)....

ps. wyczytałem ostatnio, że "szlam" to węglowodory ciężkie.

[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2006-08-13 12:52:34 ]
  
 
Cytat:
omegolotC30NE
Wysłany: 2006-08-13 12:46:02

Danek, w ate od szlamu jest duuuża śruba (19)....

ps. wyczytałem ostatnio, że "szlam" to węglowodory ciężkie.



Dlatego zastrzegłem, że nie jestem pewien. Co do szlamu to Masz rację. Im lepiej wydestylowany gaz tym mniej szlamu.
  
 
a ja dalej czekam aż ktoś w końcu znajdzie rozwiązanie tej zagadki...
pozdrawiam
  
 
a ja dalej czekam aż ktoś w końcu znajdzie rozwiązanie tej zagadki...
pozdrawiam
  
 
Ja tez
Xsiadz ! Bedziemy tak dlugo podwieszac temat, az ktos madry sie nad nami zlituje i odpowie
  
 
może ktoś wrócił z wakacji co pomógłby znaleźć rozwiązanie tego problemu
  
 
Jest male swiatelko w tunelu !
Dzisiaj regulowalem sobie instalacje za pomoca diagnostic Box- u ( tu podziekowania kieruje do Kamila H za dobra robote ) i wyszlo na to ze po zakreceniu tego wystajacego pokretla, silnik dalej pracowal ( wg. mnie powinien zgasnac, bo to niby od wolntch obrotow ) za to gdy ruszylem ta imbusowa srube - ta wieksza, glebiej osadzona - to chyba bypas, ( byl juz troche odkrecony ) odkrecajac minimalnie w lewo, sklad mieszanki sie wzbogacil.
Niestety nie stwierdzilem do czego jest ta mniejsza, imbusowa sruba.
  
 
W ate 90 sa tylko 2 regulacje :inbus po prawej i wystajaca zlobkowana sruba,ta 3 to tylko zaslepka kanalu gazowego ...zlobkowana sruba to iglica -obejscie zaworu sterowanego membrana ,inbus naprezenie membrany...do blosa powinno byc odkrecone ile sie da (ale tylko tyle zeby szczelnosc byla tzn tak zeby oring uszczelniajacy byl schowany )
  
 
Cytat:
2006-09-01 00:09:06, maszan pisze:
W ate 90 sa tylko 2 regulacje :inbus po prawej i wystajaca zlobkowana sruba,ta 3 to tylko zaslepka kanalu gazowego ...zlobkowana sruba to iglica -obejscie zaworu sterowanego membrana ,inbus naprezenie membrany...do blosa powinno byc odkrecone ile sie da (ale tylko tyle zeby szczelnosc byla tzn tak zeby oring uszczelniajacy byl schowany )


i to by się zgadzało, tyle hałasu ... ale Polak potrafi dzięki wszystkim za pomoc