Zamiana II gen na I gen

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie
W związku z dużym spalaniem LPG, poradzono mi żebym na próbe tylko wstawił register w mijsce attuatora. Mam pytanie do Was w związku z tym, co zrobić z kompem LPG, czy go zostawić na swoim miejscu bez odłączanie kabli od niego, czy trzeba przeregulować parownik, no i jak ustawic prawidłowy skład mieszanki?
  
 
Robcio...ja 3 tyg. temu też eksperymentowałem i włożyłem register na miejsce krokowego a krokowy normalnie podpiąłem pod wąż i nic się nie działo.[a mam wielopunkt]Na wstepie dokręć register do oporu a potem odkręć ok. 3 obroty i zapal silnik.Następnie dokręcaj lub odkręcaj ciutke najklepiej w trasie metodą prób i błędów a napewno Ci się uda.Tak, ja osobiście robiłem.
  
 
Kaziu czegoś tu nie kumam, wstawiłeś register w mijsce krokówki, a co zrobiłeś z krokówka, bo widzisz ja chcę zrobić tak że krokówkę całkowicie wyrzucam i jej po progstu nie ma. A Ty co zrobiłe3ś z attuatorem, gdzieś jeszcze go podłączyłeś? A może jakieś foto przyslij jak to zrobiłes, a i jeszcze jedno pytanie, jakie efekty przyniosły takiej zamiany?

[ wiadomość edytowana przez: ___Robcio___ dnia 2006-08-31 22:26:40 ]
  
 
Robcio... jak poszukasz pod kaziu50 wszystkie nicki to zobaczysz ile się nameczyłem zanim znalazłem perzyczyne bogatej mieszanki na wolnych obrotach.Krokowy normalnie podwiesiłem pod wąż gumowy. razem z przewodem od kompa[dołączony]i tak sobie jezdziłem dopuki nie znalazłem usterki ,a była nią spadnięta sprężynka w parowniku z dzwigienki od mębrany.W trasie regulowałem śrubą registra tak ,że znalazłem najlepszą moc i wolne obroty[zresztą też na bogatej mieszance,ale już mniej,no bo mębrana dawała fałszywy obraz] A potem znów wróciłem do krokowego i sam ustawiałem sonde na miernik cyfrowy tak by oscylacja wynosiła 0,2-0,8V.No i spalanie spadło mi w trasie poniżej 8 lpg/100 a w mieście w granicach 9lpg/100km. A zdejmij tyko pokrywe od parownika z tej strony co idzie wąż gumowy do kolektora ,to 15 min. roboty i nic się nie stanie a będziesz miał obraz czy to nie ta sama usterka co moja.[uważaj tylko na delikatne ściąganie mębrany-uszczelki,oczywiście zakręć zawór przy butli] A jak podkręcisz więcej na registrze to prawie nie ma różnicy.Fotek nie mam bo znów mam krokowy.Musisz troche poeksperymentować.Pozdrawiam.
  
 
Tylko czekać Panowie, jak katalizator zdechnie a spalania nie zmniejszycie
  
 
Kata to w moim Scorpio to juz dawno nie ma, jest wspawana strumienica. U mnie ta sprężyna jest na swoim miejscu bo wymieniałem tydzień temu membrany, także to nie to, a poza tym u mnie sonda biega elegancko na jałowych i na wysokich, a wpiernicza ok18 litrów, a palił do niedawna 13,5 .

[ wiadomość edytowana przez: ___Robcio___ dnia 2006-09-01 18:15:47 ]
  
 
A jeszcze mam pytanko, czy źle wyregulowany przepływomierz mo że spowodować duże spalanie gazu? Jeśli tak to ja go wyregulowac bez analizatora spalin, czy w ogóle jest to możliwe?