Jaka jest u was średnica miksera od LPG w C20NE?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
u mnie mikser jest zamontowany przed przepływomierzem, jego średnica to 34mm. Pytam sie bo auto do 4,5tys obr/min przyspiesza żwawo, a powyżej ma duże trudności aby osiągnąć te 6,5tys obr/min. Dodam jeszcze że dolot powietrza mam odwrócony..może przez to mam przymulone auto na wyższych obrotach.

Jak to jest u was?

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-03-24 13:33:39, omegafan pisze:
u mnie mikser jest zamontowany przed przepływomierzem, jego średnica to 34mm. Pytam sie bo auto do 4,5tys obr/min przyspiesza żwawo, a powyżej ma duże trudności aby osiągnąć te 6,5tys obr/min. Dodam jeszcze że dolot powietrza mam odwrócony..może przez to mam przymulone auto na wyższych obrotach. Jak to jest u was? pozdrawiam


mikser mam taki sam. dolot powietrza nie zmieniany.
a te mułowatosc masz tylko na gazie czy na obu paliwach?
  
 
na benzynie lepiej ciągnie od dołu, i wogole lepiej sie wkręca na obroty niż na gazie,więc na gazie tylko taki problem.

Nie masz dolotu zmienionego? U mnie trza było zmienić bo gasł, przed zmianą palił 2 litry mniej i był bardziej żwawy silnik, mam odwrócony dolot przed dołączenie rurki o średnicy troche większej niz misker,więc niby ok.

Ma ktoś u siebie kompensacje parownika?-ja u siebie to chyba zrobie. Wystarczy podłączyć parownik z puszką filtra powietrza przed filtrem-tak?

Spalanie na gazie mam minimum 15l w mieście, jeźdze max 2,5k/min,zapalam na benzynie,kiedyś było 13l-właśnie przed zmianą dolotu

pozdrawiam
  
 
Witam!

Moim zdaniem za długi dolot.

pzdr.
  
 
nie wiem czy cos ci to pomoze, ale mialem niedawno taka historie:

1. samochod mulowaty -> do gazownika
2. diagnoza gazownika -> sonda lambda (spada do zera na obrotach powyzej 1500)
3. ja na to -> sonda jest sprawna, bo na benzynie wskazania sa poprawne, ale wymienilem na druga, bo akurat mialem
4. po wymianie sondy -> oczywiscie nic sie nie zmienilo
5. wymiana miksera -> YES! to bylo to. przytkany prawdopodobnie mikser nie wyrabial z podawaniem gazu na wyzszych obrotach.
  
 
Wmieniłeś mikser na taki sam czy inny? Ostatnio czyściłem go i inne elementy więc chyba jest git.

dolot mam przedłużony o jakieś 30cm-może na serio to będzie przyczyna,niby im większe podciśnienie w układzie tymlepiej dla gazownika bo mu łatwiej ustawić-dlatego przedłużają albo zaślepiają, jutro pobawie sie z ta kompesacją i oryginalny dolot założe

pozdrawiam
  
 
no ale podstawowe pytanie, w C20NE gdzie macie podłączony wąż od kompensacji..przed czy za filtrem powietrza?

jutro od rana bede działal więc chciałbym to wiedzieć

pozdrawiam
  
 
kompensacji nie mam, bo nie jest potrzebna w tym silniku. kompensacje stosuje sie glownie w turbo ale tez widzialem ostatnio w audi 2.3. zdaje sie mechaniczny wtrysk.

mikser zmienilem na identyczny. a tak w ogole, to niedlugo chyba blosa zaloze...
  
 
Ja też nie mam kompensacji i też uważam że nie jest potrzebna w tym silniku. Ja stawiam na dolot, moim zdaniem za długi. Skoro ci gaśnie to może spróbuj dać mu troszke bogatszą mieszanke na wolnych? I chyba nie w każej instalacji można podłączyć kompensacje. Ale jak coś to próbuj i daj znać jak chodzi.

pzdr.
  
 
Może taki mod? Moim zdaniem ciekawe. Tylko ciut mały mikser miał na początku.
  
 
bawiłem sie w założenie tej kompensacji i cienko,silnik gaśnie na oryginalnym dolocie i wogołe kaplica, mam korkowy no i nic sam nie zrobie bo to trza interfejs-czyli robota z kompensacją tylko dla gaziarza.ehhh

teraz myśle nad kupnem interfejsu pod gaz na sterowniku leonardo, ale co widze na allegro to są wtyczki no ale bez oprogramowania

Ma ktoś z was taki interfejs i sam se reguluje instalke?

pozdrawiam
  
 
U mnie w mikserze sa rozwiercone otworki ktorymi leci gaz. A jak gasnie to trzeba dobrze wyregulowac i nie odwracac dolotu
  
 
no ale gaśnie od tego że powietrze dmucha w dolot, po odwróceniu jest git....działa u mnie wszystko no ale chciałbym miec oryginaly dolot...taki mam kaprys

na elektrodzie znalazłem ciekawe rzeczy o interfejsie i sofcie pod moja instalke...bede działał

pozdrawiam
  
 
Cytat:
A jak gasnie to trzeba dobrze wyregulowac i nie odwracac dolotu



i z tym textem uderze do gaziarza
  
 
Ja dodam tylko, że u mnie pomogło wyjęcie z puszki filtra powietrza tego lejka kierującego powietrze z atrapy do puchy i po sprawie.
Po lejku otwór jest dużo większy i schowany za reflektorem więc mu nie dmucha w gardziel bezpośrednio
  
 
soft do leonardo mam jakby co, bo posiadam taki wlasnie sterownik lpg.
douczylem sie w miedzyczasie: kompensacja do turbo i do mechanicznych wtryskow.
  
 
Cytat:
kompensacja do turbo i do mechanicznych wtryskow


i podobno do mieszalników sonicznych..podobno. Słyszałem że jest problem z wolnymi obrotami.

pzdr.
  
 
Cytat:
2006-03-25 19:59:56, Lux11 pisze:
Słyszałem że jest problem z wolnymi obrotami.


zgadza sie - chodzi o wolne obroty.
  
 
Cytat:
u mnie pomogło wyjęcie z puszki filtra powietrza tego lejka kierującego powietrze z atrapy do puchy i po sprawie.


tam jest tak
puszka>środkowy lejek>lejek początkowy, wywaliłeś oba te lejki?Czy tylko ten początkowy?

u mnie po odłączeniu właśnie tych lejków jest za małe podciśnienie i gaśnie-mechanikom jest za ciężko to wyregulować i im uwierzyłem.....zaczynam wątpić

Wychodzi na to, że poszli na łatwizne przedłużając mi dolot i wogóle..ehhhhh..na serio trza sie zastanowić nad interfejsem do instalki i zacząć być samodzielnym


pozdrawiam
  
 
Wywaliłem tylko jeden lejek bo jeden był- łączył puszkę filtra z otworem w przednim pasie - był tylko jeden w kształcie S-ki