Cieżkie odpalanie na zimnym silniku.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Witam. Problem mam taki ze silnik (Jednopunktowy wtrysk) nie chce odpalac jak jest zimny. Trzeba i 5 sekund kręcic rozrusznikiem. Czasami po tyvh 5 sekundach trzeba jeszcze raz kręcic i dopiero zapala. Ssanie dziala, bo jak odpali to ma 2,5 k obrotów. Dodatkowo jak odpali i sie nagrzeje to obroty nierówne są (ok 700-850 obr/min)i silnik na wolnych jakby troche przerywał, z wydechu slychac pyr pyr ale nie jednolite tylko co pewien czas, jakby gubił np jakis suw co pewien czas. Dodatkowo podczas jazdy przy pewnych obrotach jest mulasty dopiero jak sie wyzbiera z muła to zaczyna przyspieszac. Sugerowano mi że świece, więc kupiłem Nówki wymieniłem i to samo. Myslalem ze katalozator, ale patrze pod spód i caly wudech nówka. Co moze byc przyczyna?
  
 
Silnik jest na wtrysku czy na gażniku??
  
 
monowtrysk z komputerem
  
 
Może byc walniete:
niewłasciwa zawortosc CO
termiczny włacznik czasowy
wtrysk rozruchowy
przysłona spietrzajaca
regulator nagrzewania jesli jest
zawór powietrza
nieszczelny układ ssania
Moze byc wiele rzeczy najlepiej pojedz na komputerowa diagnostyke silnika koszt ok 50 zł.
  
 
E tam wlasnie chce bez diagnostyki wiedziec
  
 
Ale mnie załatwiliscie