Problem z lpg, benzyną i obrotami biegu jałowego POMOCY !!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pomocy !!!!! moj escort pali 16 litrow gazu na 100 !!!! Mam silnik 1.4 na monowtrysku 1991r , wymieniłem filtr powietrza i gazu i nic !! byłem na regulacjii i dalej tak samo . Dodam ze rano ma problemy z odpalaniem na benzynce tzn zapala i nie chce wchodzic na obroty az za ktoryms razem wejdzie i wtedy sie przełancza na gaz ale dopóki sie silnik nie rozgrzeje nie ma wolnych obrotów . jak silnik jest rozgrzany to smiga na benzynce bez problemow . Proszę Was o pomoc doradzcie coś!!!
  
 
Witam
prawdopodobnie masz padnięta sonde lambda.
  
 
lukas..a co to za dupki robili Tobie regulacje.Co nie chciało się im podpiąć miernik pod sonde,przecierz to powinien być pierwszy krok każdej regulacji.A mnie się wydaje ,że przy zapalaniu sonda jest nie aktywna i należy szukać problemów gdzie indziej.
  
 
To autko kupiłem nie dawno i po przejrzeniu stwierdziłem ze sonda była wogole odłaczona !!! podłaczyłem ja ale ww problem nadal jest . A czy problemy z silnikiem krokowym maja wpływ na lpg i benzyne??? Moj silnik krokowy zacinał sie i został odłaczony, teraz silnik ma normalne obroty , dodam iz przed odłaczenmiem rowniez nie chciał palic rano i żłopał jak smok . Kaziu50 gdzie indziej tzn . gdzie ???
  
 
lukas.. nie na darmo jak mówisz ktoś odłączył sonde i należałoby póść tym tropem.Krokowy ma b,duże znaczenie. Prościej by można kupić za 20zł register i w miejsce krokowego wmontować go i nic się nie stanie i tak dalej kombinować.Nie znam za bardzo tego silnika więc nie ma sensu teoretyzować,tym bardziej jak Ty masz też małe doświadczenie z tym silnikiem.Do parownika też by należało zajrzeć czy tam nie spadła jakaś sprężynka,a jest to proste zajęcie.[ale dla ludzi mających smykałke].Pozdrawiam
  
 
a co to jest ten register i jak on działa???a czy katalizator moze miec wpływ na zachowanie mojego auta???
  
 
Ja dołącze się do tematu, instalacja bodajże drugiej generacji honda concerto z komputerem autronic. Silnik 1.5 na wtrysku. Otóz mam problem który mnie denerwuje, a mianowicie silnik na benzynie bardzo mocno kopci, po przełączeniu na gaz kompletnie ustaje kopcenie, silnik nie bierze praktycznie wcale oleju. Obstawiam bogatą mieszanke tylko dlaczego na benzynie tylko tak kopci? Może sonda lambda jest odłączona albo uszkodzona?(jest to w ogóle możliwe aby bardzo dobrze pracował na gazie z uszkodzoną s. lambda w tej generacji? ) . Silnik na benzynie jest dynamiczny i pracuje bez zastrzeżeń, na gazie troche mniej dynamiczny ale spalanie jest bardzo przyzwoite za to . Ktoś pomoże , jakieś wskazówki?
  
 
Art126, podejżewam, że to nie sonda tylko "rozwalona" mapa wtrysku benzyny podczas jazdy na LPG przez źle ustawioną emulację lambdy w kompie LPG. Musisz zresetować kompa benzynowego lub wykasować błędy i zaadoptować ECU do pracy na benie. A następnie ustawić właściwą emulację lambdy w kompie LPG.
  
 
Znacie kogoś z Wawy jakąś firme coby wszystko zrobiła i do trzech różnych firm nie musiałbym jeździć?