Przerywanie i szarpanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam problem z przerywaniem i szarpaniem auta po tym jak "przepłynąłem" moją astrą II 1.4 16v przez bardzo głęboką kałużę a właściwie rzekę. dodam że przerywanie przechodzi jak rozgrzeję b.dobrze auto tzn po kilkunastu minutach jazdy. Raz mi sie zdarzyło że rano było wszystko w porządku, ale raczej zawsze jest to przerywanie. Dzieje się tak i na benzynie i na gazie
Jeżeli ktoś miał podobne komedie lub jest w stanie podpowiedzieć co jest grane z góry dziękuję.
Nie chcę uderzać od razu do mechanika bo podejrzewam że wymienią mi pół samochodu
Pozdrawiam
vajta
  
 
Sprawdź kopółke i kable WN-jak je masz, nie wiem jak jest w twoim silniku,moze juz bez kablów WN. Sprawdź to. Ogólnie wszytsko co elektryczne. Komputer żadnych błędów nie pokazuje?

U kolegi jak auto przerywałoi szarpało to okazał sie za mocno naciągniety pasek rozrządu Dziwne ale prawdziwe. U ciebie napewno to nie to ale tak pisze jako ciekawostka

pozdrawiam
  
 
przewodów brak a komp nie pokazuje żadnych błędów. Bede pokolei wszystko wyjmował i może do piekarnika na suszenie
Gdzieś musi chyba siedzieć woda
dzieki za zainteresowanie
vajta
  
 
Tez mialem taki problem. Wymienilem przewody, sam wyregulowalem instalacje i wszystko dziala. Sprawdz kopulke czy nie masz tam wody lub sladu oleju oraz przepatrz swiece, mechanik duzo moze ci pomoc na podstawie ich obserwacji. Dodatkowo ja taankuje tylko na orlenie. Samochod to Meganka 1,4 instalacja chyba 1 generacji sam nawet nie wiem.
  
 
W mojej ocenie to na 99% kopułka wystarczy, że zebrało się troche wilgoś i już zaczynają sie takie objawy. Miałem dokładnie taki sam problem tyle tylko, że w tico wymieniłem kopułke na nową (bo to u mnie 20 zeta ) i wyczyściłem polec rożdzielacza
Efekt chodzi teraz idealnie
Pozdrawiam
ps.Można oczywiście wyczyścić i osuszyć kopołke (np suszarką) i palec
Ale trzeba zrobic to naprawde starannie
A i dodam że mam lpg i też miałem problem na pb i lpg a regulacja lpg czy wimiana reduktora, filterka, cewki, kabli i swieć nic nie pomogła aż doszedłem właśnie do kopułki.
Jeśli zdiagnozujesz usterke to napisz co to jednak było
  
 
moge sie mylić ale jak nie ma przewodów WN to kopułki tez nie ma. Może to tez być jakiś zalany czujnik, niestety wszystko elektryczne byś musiał przejzec. Zacznij od silnika krokowego i jego przewodów, może gdzies do masy dotyka, albo przepływomierz., albo, albo.. Dobre jest to, że przynajmniej sam działasz z tym za darmo a nie juz dajesz zarobic mechnikom ,którzy przy takim problemie wcale nieinaczej by działali.

pozdrawiam