MotoNews.pl
  

[126] dorabiam krótkie 3 i 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam mozliwośc dorobienia przełożeń A-grupowych, krótkie 3 i 4. Jesli zbierze sie troche osób cena wyniesie 400 zł. Wszelkie pytania kierować do Mateusza, nr tel. 668 178 522
  
 
A to nie bardziej na gieełde temat?
Chociaż w sumie z drugiej strony to do "zbiórki" jeszcze przejdzie .


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-05-30 16:33:27 ]
  
 
dzisiaj na gg ktos mi zaproponowal takiez same przelozenia za 300... jakis wysyp?
  
 
ja chętnie bym wziął 2, 3 i 4.
Czy i takie możliwości są?
Bardzo mi zależy na krotkiej 2!
A jak nie ma możliwości 2, 3, 4 to napisz jakie przełożenia beda na tym 3 i 4
  
 
Cytat:
2006-05-30 21:52:03, nozek1 pisze:
napisz jakie przełożenia beda na tym 3 i 4



Pisze jak byk a-grupowe!!!!!
  
 
co wy robicie tymi malaczami że potrzebne są krótkie przełożenia.
Ja specjalnie dałem sobie skrzynkę z bisa by mieć dłuższe przełożenie główne i uważam to za dobre rozwiązanie bo czasem po mieście np. Krakowie ścigam się na światłach i wygrywam właśnie późną zmianą na wyższe przełożenie 70 na II - do 110 na III choć to nie ma sensu lepiej trochę wcześniej zmieniać ale zalezy to od sytuacji czyli zbliżających się drógich świateł lub jakiegoś zawalidrogi. (fuck fuck fuck ale się stoczeyłem sam jak to piszę to aż się posrać chcę ze śmiechu -wyściguję się malaczem i się tym cieszę NAPRAWDE a przez ostatnie 1,5 roku w mojej madzi lekko dociśniętej do 0,9 bar + inne drobne czyli jakieś 210-230 KM byłem nie do końca ucieszony - szczęście w zyciu to cholernie subiektywna sprawa ech..............
  
 
toś rozwninął myśl
  
 
tak, wygrywac na prostej dzieki dluzszej skrzyni, dobry żart
  
 
Cytat:
2006-05-30 22:00:51, Witold_Rybarz pisze:
...i wygrywam właśnie późną zmianą na wyższe przełożenie 70 na II - do 110 na III


to dzieki dlugiej skrzyni? ja na serii tyle dociagam, wiec do tego dlugie przelozenie nie jest potrzebne
  
 
ja kiedy sikalem 3 metry przed siebie. :p
  
 
Cytat:
2006-05-30 22:00:51, Witold_Rybarz pisze:
co wy robicie tymi malaczami że potrzebne są krótkie przełożenia. Ja specjalnie dałem sobie skrzynkę z bisa by mieć dłuższe przełożenie główne i uważam to za dobre rozwiązanie bo czasem po mieście np. Krakowie ścigam się na światłach i wygrywam właśnie późną zmianą na wyższe przełożenie 70 na II - do 110 na III choć to nie ma sensu lepiej trochę wcześniej zmieniać ale zalezy to od sytuacji czyli zbliżających się drógich świateł lub jakiegoś zawalidrogi. (fuck fuck fuck ale się stoczeyłem sam jak to piszę to aż się posrać chcę ze śmiechu -wyściguję się malaczem i się tym cieszę NAPRAWDE a przez ostatnie 1,5 roku w mojej madzi lekko dociśniętej do 0,9 bar + inne drobne czyli jakieś 210-230 KM byłem nie do końca ucieszony - szczęście w zyciu to cholernie subiektywna sprawa ech..............




Robią prostą rzecz - zmniejszają moment bezwładności zespołu napędowego, silnik się szybciej wkręca na wysokie obroty i moment który jest dzięki temu zaoszczędzony jest przekazywany na koła, a jak są krótkie przełożenia to i moment jest adekwatnie większy. Prosta fizyka panowie Elektronik musi to wyjaśniać?
  
 
Krzemowy: z calym szacunkiem do twojej osoby niestety nie masz racji. Zaden moment bezwladnosci sie nie zmniejsza (no chyba tylko dlatego ze masz mniejsza sredince kol zebatych w skrzyni). Zwieksza sie za to moment przekazywany na kola na danym (skroconym) biegu i tyle.

ps. jesli to byl zart to przepraszam nie poznalem sie....
  
 


A koło zapachowe to po co się toczy? Zmniejsza to moment bezwładności zespołu napędowego czy nie??? Zastanów sę trochę.


PS. Dla tych co nie włączyli z rana myślenia - zespół napędowy to silnik z całym układem przeniesienia napędu.
  
 
ZAkładają też wałki rozrządu o zwiększonych czasach otwarcia krzywek i powiększonym skoku ( w kręgach wiejskich zwane szybkimi lub ostrymi ) dzięki czemu powiększa sią wartość momentu obrotowego przenosząć jednocześnie swoją maxymalną wartość na wyższe obroty silnika.
  
 
Cytat:
2006-05-31 09:10:21, pavlus pisze:
( w kręgach wiejskich zwane szybkimi lub ostrymi )


ze niby wieś tjunink?
  
 
Cytat:
2006-05-30 22:32:19, Krzemowy pisze:
Robią prostą rzecz - zmniejszają moment bezwładności zespołu napędowego, silnik się szybciej wkręca na wysokie obroty...



To jest raczej argument za wkladaniem dluzszych przelozen...
  
 
no "ostre" lub "dokręcone" wałki to podstawa hehe.
  
 
i tu mnie masz:

Cytat:
2006-05-31 08:22:36, Krzemowy pisze:
A koło zapachowe to po co się toczy? Zmniejsza to moment bezwładności zespołu napędowego czy nie???



zwracam honor. Ale i tak na 3 czy 4 biegu tak mala zmiana w momencie bezwladnosci jest niezauwazalna. Liczy sie sila na kolach ktora mozna przekazac.

ps. myslenie mialem wlaczone tylko troche przycmione przez browara.

pozdro
  
 
Siłę na kołach zwiększamy przez skrócenie przełożeń i wszystko.

A wracając do tematu to zęby proste czy skośne ??




[ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2006-05-31 11:29:17 ]
  
 
Podobaja mi się "mądre" słofa;] Prosze jeszcze