Hamulce

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
posiadam poloneza caro z hamulcami tarczowymi (przód, tył) i po wszelkich zabiegach naprawczych ich sktecznosc jest słaba , nie da sie zablokowac kół podczas hamowania. jest równiez problem z hamulcem ręcznym który nie chce wogóle trzymać (regulacja linki).
  
 
Mój ojciec tez ma poldka caro z heblami tarczowymi, tyl i przód. skuteczność jest bardzo dobra, koła można łatwo zablokować, ręczny jest tragiczny, chodzi cięzko i wogóle prawie nie trzyma. Jaśli wymieniałeś klocki chamulcowe to musisz troche poczek niech się dotroś bo pamietam ze jak zmieniliśmy to na początku też było tragicznie (hamulce jak w maluchu tyle ze się nawet kół nie dało zblokować) spróbój je porządnie odpowietrzyć
  
 
napisz co rozumiesz pod "wszelkimi zabiegami naprawczymi" to może Ci pomoge . Dla mnie wszelkie zabiegi to wymiana (przetoczenie ) tarcz, regeneracja zaciskóe wymiana wszystkich gumek , sprawdzenie stanu tłoczków (ew wymiana) dokładne czyszczenie , sprawdzenie stany przewodów , kompensatora siły hamowania kół tylnich , pompy i serwa , wymina klocków (na nawe , (spotkałem się z zakładaniem zużytych przednich na tył ) wymiana płynu i przpłukanie układu , odpowietrzenie , odstanie i ponowne odp , ewentualnie jeszcze raz po zagrzaniu , ale nie stosuje . Po takich wszelkoch zabiegach nie ma prawa nic się dziać , a auto staje demba. Co do ręcznego wymiana lnki pomoże - jeśli tył się nie zapiekł chyba że masz nie podciągniętą linke na regulacji , w miare zużycia klocków wypada ją skracać chyba.
  
 
Ja tez tak mialem w kaszlu z hamulcami jak sam wymienialem szczeki, ale po przejechaniu 50km jest zyleta. Wszystko musi sie ulozyc i dotrzec
POzdr.
Seba
  
 
bawiłem się kiedyś Poldem(borewicz) Tatka

a kiedy bierze pedał? może za późno?(pod warunkiem że nie rośnie!!!)
jeśli tak to jest regulacja na popychaczu pompy - wewnątrz pomiędzy pompą a serwem - wykręcasz i łapie wcześniej - wkręcasz - głębiej.

ROZRUSZAĆ TŁOCZKI! (dwie brechy lub śrubka i nakrętka oparta o 2 klucze rowerowe (hihi))