Zawias tył w maluchu 900

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam malucha z silnikiem 896ccm
Spezyny juz w nim były podobno ze sierry i pewnie cięte
Fajnie ze jest niski ale jest stanowczo za niski
Posadziłem go na 165/55 i felach 5,5" et18 a w związku z tym ze mam tarcze z tyłu i odwrócone piasty to stoi szeroko o obciera lekko
Zamontowalismy odbojniki od zuka ale to nie o to chodzi zeby sie prawie opierał na odbojnikach
Słyszałem o tym ze mozna wsadzic sprezyny od trucka tylko czy jedna na pół starczy i jak sie sprawują w bąku
Dzięki za pomoc z góry
  
 
Można też kupić gumy które się wklada między zwoje sprężyn. Koszt jest znikomy a efekty odczuwalne.
  
 
Cytat:
2006-09-10 17:27:11, grzegpoz pisze:
... a w związku z tym ze mam tarcze z tyłu i odwrócone piasty to stoi szeroko o obciera lekko..



o co chodzi?

co do sprezyn z Poloneza Trucka - jedna cieta na pol glebi tak ze pocisniesz micha po aswalcie . Musisz kupic 2 i podocinac;]
  
 
zalezy z jakim amorkiem. ja mam np z trucka i bile i bede zmieniac bo stanowczo niejest to to co ja chcialem.
  
 
górne mocowanie amorów jest przespawane wyzej zeby amortyzatro przy glebie miał "miejsce do pracy"
Czyli jedna spręzyna to za mało...dzięki - dobrze wiedziec
  
 
Jedna spokojnie wystarcza z trucka, ja dodatkowo docinałem troszke jeszcze połówki aby po dogieciu końcówek auto w miare według mnie odpowiednio stało. Nie może być za wysoko bo auto będzie dachogenne. Moje doświadczenie jest takie że bilstein ustawiony do kjsów jest za miekki dla trucków, a mianowicie po odbicu nie utrzymuje odpowiednio sprężyny. Utwardziłem dodatkowo bilstein tylni o 30 % , na indywidualne zamówienie, czyli coś miedzy kjs a tor z tyłu. Jak to będzie teraz pracować zobacze, bo jeszcze auta nie złozyłem do kupy. Także z sprężynami sugeruje uważać i nie wkładać na hurra z ciągników czy kombajnów.
  
 
ja mam 2 polowki i jszcze przyciete. z tylu ngatyw nieladny sie robi w czasie jazdy, poatym chyba faktycznie sa za twarde na te bilki bo po 10.000 km powiedzialem pas i bede experymentowac chyba z seryjnymi skracanymi na cieplo.....
  
 
Mowa o silniku 899 który to jest wyzej niz 650 wiec miska raczej nie poszura.
Springi z trucka na pół dogięte dadzą radę o ile dasz z diesla bo dosyc ciezki ten silnik jest wobec 650
 
 
Cze!! Ja właśnie mam docięte i dogięte sprężyny z trucka tzn jedną na pół + bilstein i odziwo wcale nie mam jakiejś wielkiej gleby. Teraz mam drugą sprężyne bo za pierwszym razem miałem obcięte pół zwoju i niestety było za nisko. Z moich doświadczeń powiem tak twardość odpowiednia tylko raz dobiło mi do nadkola także u mnie się to sprawuje very good Pozdrawiam!!
  
 
moze dlatego ze masz nowki bile, a ja mam uzywki i kto wie co tam bylo na nich ustawiane. najgorsze jest to ze na seryjnych amorkach i truckach dupa hustalo na prostym gora dol, zas na bilach i truckach z tylu wicznie sie wszystko luzuje, od chroma po klape, srubki itp. wiecznie cos trzaska i drga na nierownosciach co mnie po prostu wk......
  
 
Ja miałem bile w bardzo dobrym stanie tylnie i sp. truck, i powtarzam na codzień można jeździć ale jeżeli ktoś chce się ścigać to nie jest idealne rozwiazanie, albo spręzyna mniej twarda albo amor bardziej utwardzić, może to przy zwykłej jeździe nie odczuwa się ale przy jakiś próbach już tak.
  
 
drogi w mojej okolicy to na pwno niejest galdki warszawski asfalciK
  
 
W razie czego tak jak pisze Arti126 można utwardzić amorki bo w bilach przynajmniej moich są 3 stopnie twardości Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-09-10 21:19:12, Spawn_ad pisze:
W razie czego tak jak pisze Arti126 można utwardzić amorki bo w bilach przynajmniej moich są 3 stopnie twardości Pozdrawiam


Jakie 3 stopnie twardości? Jeżeli chodzi o zerkopol to z przybliżeniem do 2% +- ustawiają Ci siły, jakiś mit ktoś o 3 ustawieniach zapodał.
  
 
Jak kupowałem moje bile a mam je od nowości to gościu przez telefon gadał mi że są 3 stopnie twardości => lajtowa, twarda, hardcorowa expertem nie jestem pisze tylko to co mi powiedział sprzedawca
  
 
Cytat:
2006-09-10 21:25:26, Spawn_ad pisze:
Jak kupowałem moje bile a mam je od nowości to gościu przez telefon gadał mi że są 3 stopnie twardości => lajtowa, twarda, hardcorowa expertem nie jestem pisze tylko to co mi powiedział sprzedawca


tak, tylko aby zmienić twardośc trzeba jechać do np zerkopolu, a tam powiedzą że ustawią jak będziesz chciał, no chyba że to jakieś inne amorki niż tye które były najcześciej w malcach stosowane .
  
 
ano chyba że tak niezrozumielismy się do końca, myśle że to te same Pozdro
  
 
ja mam tył dość szeroko
z malutkim dystansem 5mm wygląda to tak
zdjecie z komórki
Teraz rozklepalismy błotniki i wstawione mega odbojniki
Opona 165/55 - chce go podniesc z 2cm około da rade na połowie trucka ?
Jak by ktos zmierzył ile jest od błotnika do ziemi z silnikeim 900 na połowie trucka był bym wdzieczny , albo od miejsca mocowania odbojnika do wachacza
Z góry dzięki

[ wiadomość edytowana przez: grzegpoz dnia 2006-09-10 23:34:03 ]zdjecie z komórki

[ wiadomość edytowana przez: grzegpoz dnia 2006-09-10 23:35:28 ]

[ wiadomość edytowana przez: grzegpoz dnia 2006-09-10 23:36:19 ]
  
 
na niecietym wiecej niz na pol trucku i na tych oponach jest tak sobie jesli chodzi o optycznosc....w sumie to nawet zbyt wysoko(optycznie)
  
 
Cytat:
2006-09-10 23:30:41, grzegpoz pisze:
ja mam tył dość szeroko z malutkim dystansem 5mm wygląda to tak zdjecie z komórki Teraz rozklepalismy błotniki i wstawione mega odbojniki Opona 165/55 - chce go podniesc z 2cm około da rade na połowie trucka ? Jak by ktos zmierzył ile jest od błotnika do ziemi z silnikeim 900 na połowie trucka był bym wdzieczny , albo od miejsca mocowania odbojnika do wachacza Z góry dzięki [ wiadomość edytowana przez: grzegpoz dnia 2006-09-10 23:34:03 ]zdjecie z komórki [ wiadomość edytowana przez: grzegpoz dnia 2006-09-10 23:35:28 ] [ wiadomość edytowana przez: grzegpoz dnia 2006-09-10 23:36:19 ]


Ty masz bilsteiny w aucie w ogóle?
Moim zdaniem podwyższych go na w pół docietych spręzynach pewnie z ten centymetr dwa, tylko do czego taki zawias ma byc? Do walnięcia dacha?