BLOKUJĄCE WSKAZÓWKI ZEGARÓW

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM ZA GŁOSEM SERCA I POSTÓW POSTANOWILEM ZROBIC BLUE LEDY - ROZKRECILEM CAŁY LICZNIK NO I ZLOŻYLEM DO KUPY I OKAZUJE SIĘ ZE OBROTOMIERZ ZAMIAST 1200 OBR POKAZUJE 2 A JAK DOCISNE TO WIESZA SIĘ NA 4 TYS. PODOBNIE JEST Z TEMP CIECZY - PRZEKRĘCAM STACYJKE O ONA SKACZE OD RAZU NA POŁOWĘ SKALI....POMÓŻCIE CO Z TYM ZROBIĆ BO NA WYMIANE MNIE AKTUALNIE NIE STAĆ
  
 
zle podpiołes kable z tyłu lub zrobiles zwarcie i wsio sie zdu....ło co z prędkościomierzem ?? czy ledy swiecom co z innymi lampkami Recznego i innych
  
 
reszta działa tylko spalił sie własnie bezpiecznik od brake ladowania i oleju na liczniku....i to mnie zdzwiwilo....co teraz zrobic ???
  
 
cos zle podłonczyłes lub zwarłes cyną może tez byc ze przepaliłes sciezke
  
 
szlag bo to trafił !!! sprawdze ścieżki jutro bo coś jakby się przykurzyło jak przekęciłem kluczykiem.... po zmianie bezpiecznika jest ok...
  
 
całe liczniki są na allegro po 100zł używki

tylk otak sie kiedys zastanawiałem czy da sie przełożyć ten licznik Kilometrów tak zeby miec walsny -właściwy przebieg ...???
  
 
Pewnie że się da .Kiedyś jak dzwoniłem z ogłoszenia (o esperaka) to facet na pytanie o przebieg wprost mi powiedział "A jaki pan sobie życzy?"
  
 
po pierwsze nie krzycz
po drugie czy zdejmowales wskazowki z obrotomierza??
jesli nie to masz gdzies zwarcie albo zle podlaczyles wtyki (chociaz nie bardzo jest tam jak zle podlaczyc)
a jesli zdejmowales wskazowki to trzeba zrobic tak

zdejmij wskazowke obrotomierza i temperatury
odpal esperaka i pojezdzij nim tak zebys go rozgrzal do temperatury pracy
jak sie zagrzeje zostaw wlaczony silniik i zaloz wskazowke obrotomierza tak aby wskazywala 850 obrotow

jesli chodzi o wskazania temperatury
to musiales cos skopac
najpewniej zle zlozone
  
 
JUZ WSZYSTKO DZIAŁA...DZIEKI ZA PORADY A CHODZIŁO O ZWARCIE W OBWODZIE BO PODŁOŻYŁEM KAWAŁEK FOLII ALUMINIOWEJ PRZY DIODZIE ZEBY ŁADNIE ROZPRASZAŁA ŚWIATŁO NO I DOTYKAŁA LEKKO PŁYTKI OBROTOMIERZA I WSK TEMP
a wczoraj dziwiłem się że z pod deski sie dymi....

a tak swoja drogą co zrobić żeby to obicie nad licznikiem ładnie przylegąło do górnej części obudowy licznika ??? bo lekko w góre się wypina i te gąbeczki mi wystają bleeee
  
 
Cytat:
2006-09-14 11:22:44, rafalko pisze:
JUZ WSZYSTKO DZIAŁA...DZIEKI ZA PORADY A CHODZIŁO O ZWARCIE W OBWODZIE BO PODŁOŻYŁEM KAWAŁEK FOLII ALUMINIOWEJ PRZY DIODZIE ZEBY ŁADNIE ROZPRASZAŁA ŚWIATŁO NO I DOTYKAŁA LEKKO PŁYTKI OBROTOMIERZA I WSK TEMP a wczoraj dziwiłem się że z pod deski sie dymi.... a tak swoja drogą co zrobić żeby to obicie nad licznikiem ładnie przylegąło do górnej części obudowy licznika ??? bo lekko w góre się wypina i te gąbeczki mi wystają bleeee


Po pierwsze nie krzycz (tym bardziej że nawe MOD Cię o to prosił )

Po drugie...na pewno dokładnie włożyłeś zegary ...mają u góry i na dole po 2 "gniazda" jak coś niedokładnie założysz moze źle "przylegać"...nie wiem o czym dokładnie piszesz ale nie słyszałem ani nie widziałem jeszcze żeby komuś wystawała gąbka z obicia
  
 
Cytat:
2006-09-14 11:22:44, rafalko pisze:
JUZ WSZYSTKO DZIAŁA...DZIEKI ZA PORADY A CHODZIŁO O ZWARCIE W OBWODZIE BO PODŁOŻYŁEM KAWAŁEK FOLII ALUMINIOWEJ PRZY DIODZIE ZEBY ŁADNIE ROZPRASZAŁA ŚWIATŁO NO I DOTYKAŁA LEKKO PŁYTKI OBROTOMIERZA I WSK TEMP a wczoraj dziwiłem się że z pod deski sie dymi.... a tak swoja drogą co zrobić żeby to obicie nad licznikiem ładnie przylegąło do górnej części obudowy licznika ??? bo lekko w góre się wypina i te gąbeczki mi wystają bleeee

Jak bys był na zlocie dowiedział bys sie tego i owego o zegarach ja cos zassałem i widzisz rezultat
  
 
dobrze że się nic nie spaliło....a co do zlotów to kupiłem esperaka jakies 2 tygodnie temu....pierwszy samochód z klasy wyższej po 126p - wrażenia niesamowite z wyjątkiem nakładu prac przy doprowadzaniu go do stanu "pewnego" pojazdu na każdą drogę