Czy to pompa??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
To moze zaczne tak:
Oddalem samochod 3 tygodnie temu do warsztatu zeby mi uszczelnili pompe (podmienili glowiczke z innej pompy) i przy okazji przeczyscili chlodnice. Oczyuwiscie na tej drugiel glowiczce nie chodzil poniewaz byla troszke inna i przystosowana do BMW e39. Wiec zadecydowalem zregenerowac glowiczke za 1000pln. Mechanik przyjechal zamontowal i wszytsko niby ok, ale samochod nie przyspiesza tak jak wczesniej, malo tego przy 115kmh tak jakby wlaczal sie tryb awaryjny traci calkowicie moc, czuc delikatne szarpniecie i koniec (3 bieg 3100. a na 4 biegu 2500)... Czego to moze byc wina?? Musze przyznac ze wczesniej Vectra i Calibra 2.0 nie miala szans, a teraz nawet nie czuc juz tej turbiny... Co jest z tym samochodem??
  
 
Znaczy się masz 2.5TD silnik?? Bo zapomniałeś o najważniejszym...
  
 
tak, zapomialem dodac...
  
 
Cytat:
Znaczy się masz 2.5TD silnik?? Bo zapomniałeś o najważniejszym...


Po co to pytanie???
Każda małpa wie że pompa z głowiczką jest tylko w dieslu........

No i jeszcze jeden nie potrzebny post na forum - mój

[ wiadomość edytowana przez: abacus dnia 2006-09-10 00:46:54 ]
  
 
Może być wtrysk nie we właściwym momencie, mechanik nie ustawił właściwie kąta wtrysku, przestawienie łańcucha na kole zębatym pompy.

[ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2006-09-10 13:29:54 ]
  
 
Cytat:
2006-09-10 00:45:37, abacus pisze:
Po co to pytanie??? Każda małpa wie że pompa z głowiczką jest tylko w dieslu........ No i jeszcze jeden nie potrzebny post na forum - mój [ wiadomość edytowana przez: abacus dnia 2006-09-10 00:46:54 ]



Musisz jeszcze podszkolić się z języka polskiego i zajrzeć na temat "Pytania retoryczne", a tak poza tym masz rację...niepotrzebne posty...
  
 
Kat wtrysku, moment i dlugosc wtrysku (powinna byc ustawiona po rozebraniu pompy elektronicznie), opozniony rozrzad, przerwa w przewodach wykrywajacych cisnienie doladowania... bledy to podstawa. No Pioter... przeta Cie uczylem...
  
 
Witam ,moze nie odpowiem w temacie ale dlaczego dałes 1tys za regenerowana głowiczke skoro nowa kosztuje 1300zł z roczna gwarancja + kilka złotych na komplet uszczelek w pompie i robocizna za wyjecie i regulacja , masz swiety spokój na 200tys km , kto cie przekonał do regenerowanej głowiczki ?
  
 
A mozesz mi powiedziec gdzie moge kupic nową pompe za 1300pln?? Chyba mowisz o urzywanej i sprawnej.
  
 
No chyba wyraźnie pisze o głowiczce a nie o pompie.
  
 
Cytat:
2006-09-10 22:28:43, guuma pisze:
Witam ,moze nie odpowiem w temacie ale dlaczego dałes 1tys za regenerowana głowiczke skoro nowa kosztuje 1300zł z roczna gwarancja + kilka złotych na komplet uszczelek w pompie i robocizna za wyjecie i regulacja , masz swiety spokój na 200tys km , kto cie przekonał do regenerowanej głowiczki ?



Właśnie pioter_ch, czytaj uważnie...
Jak chcesz mieć wszystko nowe, tzn. głowiczke, uszczelnienie + robocizna i regulacje, to zapłacisz około 2000pln , poza tym musisz znaleźć kogoś naprawdę pewnego, bo jak nie to Ci zregenerują głowiczkę, albo wsadzą inną sprawną, a Ty zabulisz za nową...taka jest smutna i częsta rzeczywistość, chociaż uczciwi mechanicy również są, ale lepiej dmuchać na zimne...
  
 
To moze zaczne od tego ze zle mnie zrozumieliscie... Zaplacilem za cala robote 1000zl(regeneracja glowiczki, uszczelnienie, robocizna) i dostalem na wszytsko gwarancje. Mechanik wymienil filtr paliwa i poprawilo sie troszke tylko przy ostrym dawaniu gazu znow sie to powtarza czasami przy 130 czasami dopiero przy 180 zalezy jak przyspieszam, mechanik wszytsko sprawdzil jezdzil do warsztratu sprawdzal wszystko co bylo mozliwe. Twierdzi teraz ze pompka w zbiorniku podaje paliwo razem z powietrzem poniewaz podlaczyl zaraz na wyjsciu pompy przezroczysty przewod... Czy to moze byc tego wina...???? i przy okazji zeby nie zaczynac kolejnego watku, czy mial ktos z Was problem ze skrzypiącymi drzwiamy bo umnie nie milosiernie cos skrzypi w drzwiach na dolkach i slychac tak jakby tarcie metalu o gome szyby o gome i nie moge tegop zlokalizowac...
  
 
A te bledy juz zczytales? Moze to gdzies indziej jest przyczyna?
  
 
Wszystko zwiazane z elektronika, elektryka, pompa i jej ustawieniami mechanik wykreslił... Pozostala tylko kwestia zasilenia pompy, kupilme juz pompe paliwa zobaczymy jutro... Ale jesli nie to, to gdzie szukac przyczyny...??

[ wiadomość edytowana przez: pioter_ch dnia 2006-09-11 23:48:11 ]
  
 
Przyczyna tkwi w niewiedzy mechanika. Zregenerowal glowiczke, zamontowal, cos spiedzielil i nie wie co sie dzieje. Bedzie Cie naciagal metoda prob i bledow. Sama regeneracja i przykrecenie glowiczki nie wystarczy. Pompe trzeba wyregulowac, a jak nie ma odpowiedniego sprzetu to nic nie zrobi.

Przede wszystkim to napisz co to za mechanik, serwis itp. Jesli jakis autoryzowany to luz. Natomiast jesli jakis garazowiec z kiepskim techem to nic konkretnego nie zrobi... Najlepiej jedz do opla i niech sprawdza na kompie czy sa jakies bledy, jaka dawka paliwa i jak jest ustawiony zaplon. Ja za samo sprawdzenie nic nie placilem, powiedzieli, ze nie wykryli zadnych bledow. Bynajmniej tak jest w Czestochowskich serwisie opla.

Skoro przed regeneracja samochod chodzil, pompka dawala paliwo to wina tkwi w regulacji.

Co do drzwi to sciagnij tapicere i bedziesz wiedzial co dzwoni...
  
 
Jeśli masz taką możliwość to sprubój jeszcze podmienić wtrysk sterujący,mnie też szarpał na róznych obrotach zanim go szlak trafił i pokazał na techu że to on.
  
 
u mnie szarpac nie szrpie, tylko poporstu w pewnym momencie odcina paliwo... przewaznie przy wyzszych obrotach i przy wyzszych biegach...
  
 
Przechwilka przyszlo mi na mysl pare spraw od czego to mzoe sie dziac.
po 1. Mechanik zmieniający mi pompe podczas przekrecania kluczyka przekrecil go za mocno i wymienil stacyjke. Teraz zeby odpalić trzeba przylozyc oryginalny kluczyk do tego drugiego i zapala. Moze to ma jakis wplyw, ze podczas jazdy tak jakby brakowalo paliwa...
po 2. Ten moj problem z tym zacinaniem wyglada tak jakby w pewnym momencie zapalila sie ta kontrolka silnika, juz tak kiedys mialem ze wyjolem czujnik temperatury silnika i w trasie bylo podobnie jak teraz...
po 3. Moze to skrzynia bo objaw dzieje sie tylko na 3 i 4 biegu (automat)
  
 
Cytat:
2006-09-12 19:39:02, pioter_ch pisze:
u mnie szarpac nie szrpie, tylko poporstu w pewnym momencie odcina paliwo... przewaznie przy wyzszych obrotach i przy wyzszych biegach...



Mialem identyczne i dlatego pisze abys SAM sprawdzil bledy, bo byc moze gdzies masz przewod doladowania nieszczelny i tam jest problem. Moze cos zle skrecili i stad sie to nagle pojawilo?
Wszystko bylo opisywane w innym temacie.
  
 
Cytat:
2006-09-12 21:09:45, pioter_ch pisze:
Moze to skrzynia bo objaw dzieje sie tylko na 3 i 4 biegu (automat)



Mialem tak samo. Konczyl przyspieszanie na 3 biegu przy ok 120km/h (ok. 3500 obrotow) a na 4 biegu to max 150 (obrotow nie pamietam). Zobacz czy to na pewno nie jest to bo narazie masz same niewiadome... wyeliminuj chociaz cos