Filtr, licznik, trzęsie - HELP

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam dwa pytania, mam nadzieje, że ktoś będzie mi wstanie pomóc:

1) Mam u siebie w mkIV 1.6D troche przerobiony dolot powietrza. A mianowicie nie "idzie" on z wlotu na masce, tylko jest podciągnięty za reflektor. Jest ona podciągnięta grubą rurą do fabrycznego miejsca, w którym jest zwykły prostokątny filtr. I tu moje pytanie. Gdybym chciał założyc filtr stożkowy, to moge bezpośrednio na koniec tej rury, przy lefrektorze? Czy moge mieć 2 filtry powietrza, czy ten w fabryczym miejscu wyrzucić? Czy to coś da? Wiem, że to diesel, ale może chociaż jakiś mały pomruk?

2) Wymieniałem ostatnio tarcze zegarów, na początku wszystko chodziło dobrze, ale teraz jush wszystko się zpiepszyło. Co mogłem zepsuc? Żaden z zegarów nie pokazuje prawdy Jak to moge naprawić?

3) Jak szybko ruszam i przy tym mam np. skrecone koła (nie zawsze), to zaczyna trześć kierownicą, co to może być?

Możliwe, że odpowiedzi na moje pytania są gdzieś na forum, ale albo nie znalazłem odpowiedzi, albo moje umiejętności wyszukiwawcze nie są najlepsze, dzieki z góry za odpowiedzi...
  
 
up
  
 
Nikt mi nie pomoże ???
  
 
Cytat:
2006-09-13 19:20:33, MaRio-sKaTe pisze:
Mam dwa pytania, mam nadzieje, że ktoś będzie mi wstanie pomóc: 1) Mam u siebie w mkIV 1.6D troche przerobiony dolot powietrza. A mianowicie nie "idzie" on z wlotu na masce, tylko jest podciągnięty za reflektor. Jest ona podciągnięta grubą rurą do fabrycznego miejsca, w którym jest zwykły prostokątny filtr. I tu moje pytanie. Gdybym chciał założyc filtr stożkowy, to moge bezpośrednio na koniec tej rury, przy lefrektorze? Czy moge mieć 2 filtry powietrza, czy ten w fabryczym miejscu wyrzucić? Czy to coś da? Wiem, że to diesel, ale może chociaż jakiś mały pomruk? 2) Wymieniałem ostatnio tarcze zegarów, na początku wszystko chodziło dobrze, ale teraz jush wszystko się zpiepszyło. Co mogłem zepsuc? Żaden z zegarów nie pokazuje prawdy Jak to moge naprawić? 3) Jak szybko ruszam i przy tym mam np. skrecone koła (nie zawsze), to zaczyna trześć kierownicą, co to może być? Możliwe, że odpowiedzi na moje pytania są gdzieś na forum, ale albo nie znalazłem odpowiedzi, albo moje umiejętności wyszukiwawcze nie są najlepsze, dzieki z góry za odpowiedzi...



Witaj,

3. to IMO luzy na przegubach.
a na pomruk z wolnossacego diesla 1600 to bym specjalnie nie liczyl, ale zawsze mozesz sprobowac... w razie czego odradzisz innym