Reguloacja położenia ramy pomocniczej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy połozenie ramy pomocniczej (ta do ktorej mocowane sa wahacze) podlega jakiejs regulacji. Mechanior-blacharz twierdzi ze tam sie ja przesuwa o kilka milimetrów

Znosi mnie delikatnie w lewo. Mechanior tam cos miezyl i twierdzil ze przesunął ją o 2mm tj zmienił ze niby oba koła są na równo a nie jedno wczesniej a drugie później. Zabil mi cieka bo przeciez nie jeden z nas opuszcza ot tak sobie rame np. zeby wyjac magiel lub drązek stabilizujący
  
 
Wydaje mi sie ze nie mam tam regulacji bo w ramie pomocniczej masz po 1 sztuce na strone bolcu ustalajacym ,jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi
  
 
No wlasnie , tez tak sądziłe do czasu rozmowy z mechaniorem. Ze niby tam i tak mozna kilka milimetrow kosic ramę
  
 
niema tam żadnej regulacji. Po każdej stronie jak pisze zeberko jest bolec ustalający i niedość tego to są tam po 3 śruby na strone., więc koleś gada od rzeczy..
  
 
Oczywiście że się tam nic nie reguluje. Śmieszą mnie mechanicy w stylu. Chcę ustawić zbieżność a ten się pyta co się stało i zaczyna wyciągać jakieś dziwne wnioski że niby wjechałem w dziurę i się wybiło i jeszcze pokazuje którym kołem konkretnie. A ja mam na przykład świeżo wymienione przezemnie tuleje metalowo gumowe i chcę żeby on tylko ustawił zbieżność. Może ten u którego byłeś też jest filozof?
  
 
No to w morde juz nie wiem. Jeszcze tylko ten watek mi zostal ale mi wybiliscie go z glowy. Zawiecha nowka funkiel. Ciagnie mnie delikatniutko w lewo. Moze to przez krzywe drogi? Jak patrze na auta przedemna to widze ze tez lekko kontrują ku srodkowi jezdni. Nie ma roznicy czy stare czy nowe fury. No ale zeby wszedzie tak krzywo bylo
  
 
A moze wybite jest łozysko amortyzatora luc skrzywiony sam amortyzator
  
 
amory proste , sprawdzalem - luzuje kontre w kielichu i krece imbusem teleskopem. Kola ani nie drgną czyli nie bije na bok i jest prosto. Jak w leo ciągnie to ktore łożysko lewe czy prawe? Oporowe w kielichu czy na kole?