Dysze o mniejszej średnicy ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie, słyszałem niegdys o pewnym patencie na niższe spalanie w kancie/polderze...
...ponoć wymienia się dysze w gaźniku na takie co mają mniejszą średnicę - (podobno) obniża to niesamowice spalanie (ktoś obnizył spalanie z 12 na 8 l /100 km...
...czy ktoś z Was może się na ten temat wypowiedzieć ???
  
 
taa jescze swiece sportowe magnetyzer i bedzie palil 3litry...
nie sadze aby dalo sie uzyskac tak duza oszczednosc ale mozesz sprobowac wsadzic mniejsze dysze np z malucha
  
 
ale mul sie robi
  
 
szkoda silnika , zbyt uboga mieszanka może spowodować spalanie stukowe .... chyba
  
 
a propos magnetyzera, to mam takowy - wg mnie, nic to nie daje (Maksor Sport)
  
 
To co masz to nie jest Maksor Sport tylko Maksor Econo czarny z brokatem
Dysze oczywiscie da sie zmienic, ale kombinujesz jak kuń pod góre. Wszystko chcesz zmieniac dookoła, rąbniety masz zapłon, gaźnik nieustawiony i dziwisz sie ze ci pali. Jeszcze wspominałes ze masz któryś hamulec zapieczony, to rowniez kolejny powód wiekszego spalania.
pozdrawiam
  
 
Tak magnetyzery, akurat cosik daje tunerom napweno nie, a jak wierzysz w te brednie reklamowe to sorki.....nie wiem kiedyś ktoś powiedział że to nie magnetyzer działa tylko "magnetyzm reklamy". Pozdrówka
  
 
Tak tak DaymoN masz rację!! Podpisujęs sie pod tym co piszesz!!
  
 
Cytat:
2003-05-09 23:56:32, Koniu pisze:
To co masz to nie jest Maksor Sport tylko Maksor Econo czarny z brokatem
Dysze oczywiscie da sie zmienic, ale kombinujesz jak kuń pod góre. Wszystko chcesz zmieniac dookoła, rąbniety masz zapłon, gaźnik nieustawiony i dziwisz sie ze ci pali. Jeszcze wspominałes ze masz któryś hamulec zapieczony, to rowniez kolejny powód wiekszego spalania.
pozdrawiam




Jak nie znasz nowości to się nie udzielaj:

Hamulec zrobiony
Gaźnik ustawiony
Zopłon jest OK.

Po za tym, jak masz coś przecviwko temu, żebym się pytał klubowiczów o różne rozwiązania, to wqal na priv, a nie besztaj na forum.

Pozdrawiam ...
  
 
To nie wiesz że tak zawsze było???? Ty się pytasz a potem a po co a na co i dlaczego.....
  
 
Yaro ty masz jakies problemy z sobą ? czy co ? Odpisuje ci a nie besztam cię. Jak uważasz ze mam sie nie udzielać, to ok. Tylko pozniej mnie nie pros o pomoc panie obrażaliski
Nigdzie nie napisałem ze masz sie klubowiczów nie pytać o pomoc.

PS Oddaj moja książke o naprawie DFa bo potrzebuje

pozdrawiam
  
 
yaro jak sprawdzasz spalanie zalewasz na full robisz 100 km i dolewasz na full
czy tak jak jeden z kolegów na forum lał full robił 100 schodziło w maluchu do połowy i mówił ze pali mu 10
  
 
No niezłe!!! To kolo jest spoko, pomiar jak się patrzy....
  
 
ciekawe czy sie przyzna który to

  
 
A jeszcze raz do tych zmian dysz to kurde też nie wiem czy to ma sens jak dajesz mniejszą przy takiej samej powietrza, np. u mnie jak miałem 115 dysze paliwa palił więcej niż na 117 dyszy. Poza tym to jak zapodasz 110 paliwa to nie wiem jak Ci to będzie jeździło ale raczej do 100km/h i wsio....a o spalniu ...no cóż powiesz nam sam,...
  
 
NO DOBRA ALE CZY KTÓRYS Z KOLEGÓW MA W SWOIM KASZLU DYSZE 100-110 BO SŁYSZAŁEM KIEDYS ŻE JEDEN GOŚĆ JEZDZIŁ NA DYSZY 90 I SPALAŁ MU COŚ KOŁO 4L I CO WY NA TO A MNIE CHODZI TYLKO O EKONOMIE BO JAK BĘDĘ CHCIAŁ POSZALEĆ TO SE WEZMĘ FURĘ OD STARYCH!
  
 
najprościej będzie, jak kupisz jakąś dyszę mniejszą i zobaczysz... może być tak, że będzie spalał dużo z powodu stylu jazdy jaki będzie konieczny przy takiej mieszance.... wyprzedź zapłon. a najwięcej i tak zależy od stylu jazdy
  
 
można ograniczyć apetyt zmniejszając rurke emulsyjną na drugiej gardzieli
ciekawe efekty dała mi kiedyś zamiana rurek emulsyjnych w poldzie 1.5 borewicz:
- muł na wolnych obrotach i wichura na wyższych