Alarm do Escorta 1.6i 16V Ghia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam szanownych fahowców!
Mam problem, nie tak dawno zakładałem alarm w swoim aucie, lecz zostało mi do podłączenia alarmu do centrala. Alarm jest sterowany "-", central w Escorcie "+". Dokupiłem przekaźnik zamka centralnego, ale mogę zrozumieć jego shematu.
Posiadam Escorta z 1995 roku (już nowszego). Schematy przekaźnika w załączeniu.



Dodatkowo alarm posiada funkcję antynapadu (ukryty przycisk kasowania). I teraz pytanie - gdzie mogę podłączyć obwód elektronicznej przerwy zasilania?
Proszę o pomoc, bo niechcę iść z tym do elektryka (jak samemu tego się nie zrobi, to nigdy się nie nauczy ).
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  
 
Przepraszam za zawracanie głowy (ten temat był opisywany już kilkanaście, a może i kilkadziesąnt razy), ale powoli dochodzę do sedna. Więc, wg schematu:




Kabel różowy podłanczamy do kabla żółtego oraz kabel fioletowy do kabla białego wychodzących z drzwi kierowcy.
Kabel brązowy do kabla "-" sterowania zamykaniem w alarmie.
Kabel biały do kabla "-" sterowania otwieraniem w alarmie.
Kabel czerwony do "+" akumulatora.

Natomiast kabel zielony i niebieski (tutaj mam problem). Do czego to się podłancza?

Otwartą kwestią pozostaje podłączenie odcięcia zapłonu.
Bardzo proszę o pomoc.
  
 
Ale debil zemnie (Samokrytyki nigdy zadość)

Czy dobrze zrozumiałem: kable różowy i biały również podłanczamy do "+" (np. akumultor)?

Pozdrawiam.

  
 
wszystko ok ale nie działają linki do schematu! może podaj model i firmę przekaźnika
jak dobrze kojarze to jest to top 27 ale potwierdź.
podłaczasz:
zielony, niebieski i czerwony podłączasz do +12V
biały i brązowy do przewodów sterujących od alarmu. Działać musi, może być co najwyżej tak że zamiast zamykać po właczeniu alarmu bedzie otwierał a przy wyłączaniu zamykał. w tym przypadku zamieniasz przewody biały z brązowym.
różowy i fioletowy zostaw jak jest - powinno działać o ile przewody którte znalazłeś w słupku napewno są od zamka.
a żółto zielony i czarny dobrze zaizoluj!! nigdzie nie podłaczając!


[ wiadomość edytowana przez: damian-k dnia 2006-09-23 17:46:42 ]
  
 
Zgadza się, TOP-27. Dzięki ci wielkie

Dobra, kwestię zamka centralnego mam za sobą.

A wiesz coś na temat obwodu elektronicznej przerwy zasilania?
  
 
najprościej odłaczyć pompę p[aliwa, teraz tylko pytanie gdzie najprosciej to zrobić i to zelaży od wersji samochodu. Na pewno bedzie to czarny przewód wychodzacy albo z czarnego 7 miejscowego złącz w skrzynce bezpiecznikowej, albo z białego 10 miejscowego złącza. tu musisz poszukać wo w tej wersji mogą być 3 rodzaje instalacji i dokładnie nie wiem jaka może być u ciebie
  
 
OK, Dzięki za pomoc. Jutro będę grzebał. Jak by co, to się zwrócę.
Pozdrowienia.
  
 
Centralny podłączyłem - DZIAŁA. Ale coś się stało z czujnikami ultradzwiękowymi. Wstrząsowy działa. Mogły się spalić?
Pozdrawiam.
  
 
mogly jesli podpiales na odwrot, jeden to mokrofon drugi glosniczek...