Instalacja gazowa rs

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ma ktoś założoną instalacje w RS2000 ...jaką ,jak wygląda spalanie i jak wygląda żywotność silnika i jakie są najczęszcze awarie....poprostu czy to ma sens...
  
 
Fajny ten Twój ESKORT... Jaka marka??
  
 
Spokojnie pakuj gaz, ale jak do RSa, to tylko sekwencję.

Jeśli jest dobrze założony i wyregulowany, to nie ma rpawa dziać się nic złego.
  
 
mała pomyłka a ty zaraz wytykasz.......

[ wiadomość edytowana przez: michal01 dnia 2006-09-16 22:20:47 ]
  
 
przy sekwęci ile może palić gazu i jaka jest strata na mocy...
  
 
mowa o podtleku azotu ??
  
 
Cytat:
mowa o podtleku azotu ??



narazie jeszcze nie ...jak wyglądają ceny takiej instalacji
  
 
mysle ze z 4 tys ;]] byl bys chyab pierwszy w klubie ;d
  
 
Nie pierwszy.

Wg mnie LPG to nic złego, bo nie każdego stać na utrzymanie auta benzynowego.

Na sekwencji ubytak mocy nie powinien być jakoś bardzo odczuwalny.

Sekwencje dlatego, że gaz jest suchy i nie ma właściwości smarnych takich jak benzyna, a wiadomo, że RS to nie jest auto ktorycm się jeździ spokojnie.

Przy normlanych instalkach nie powinno się przekraczać 4-4,5 tys rpm, dlatego polecałbyym sekwencję
Koszt okolo 4000 pln. No i jedź do jakiegoś zaufanego zakładu. Lepije dopłacić ze 2-3 sówki, a mieć pewną instalkę, niż jakiś szit.
  
 
Gaz to sie nadaje do zapalniczek i kuchenek a nie do samochodu a napewno nie do Rs-a......sam jezdze bo taki juz kupilem ale nigdy bym nie zalozyl, coraz strzaly, mulenie sie i ta zwezka jeszcze a spalanie 14-15/100 i bez porownania z benzyna...
  
 
Do wszystkiego da sie gaz wstawic wystarczy wyregulowac i bedzie ok. I nie daj sobie wciskac kitu ze tylko sekwencja - o Maximie 3.0QX tez tak mowili a zrobila 350tys. na instalce II gen bez problemow.
Jak ktos Ci mowi ze gaz to do gotowania to albo stac go na to zeby placic 60zl lub wiecej za 100km lub inaczej robi 300km/miesiac.
Pojedz do dobrego gazownika, lepiej wydac te 100zl wiecej niz pozniej jezdzic 3 razy i poprawiac, i wstaw sobie normalna instalke II gen.
A co do spalania to 2.0 o takiej mocy wezmie Ci po miescie ok 14l gazu spokojnie. Ja jezdzilem kilkoma 1.6 z gazem ( i wieloma innymi wiekszymi i mniejszymi) i nie bylo opcji zeby nie spalily 12l gazu (rekord 11,4l) wiec odpowiednio wiekszy silnik wiecej pali.
Pozdro
Kamyk
  
 
2006-09-17 00:15:01, killer2004 pisze:
Gaz to sie nadaje do zapalniczek i kuchenek a nie do samochodu a napewno nie do Rs-a......sam jezdze bo taki juz kupilem ale nigdy bym nie zalozyl, coraz strzaly, mulenie sie i ta zwezka jeszcze a spalanie 14-15/100 i bez porownania z benzyna...


troche duzo ci pali- przeciez paliwa ci zerzre z 12....
jak sie ma do d...instalacje i sie nie dba to pozniej tak jest
niestety gaz ma troche wieksze wymagania niz paliwo odnosnie zaplonu, niestety jak juz bedzie zbyt slabiutka iskra, kabelki wysokiego nie teges to bedzie walil az milo...zwezka niestety tego wymaga instalacja I i II gen.(slabszy jest od10%) chyba ze zalozysz sobie blosa(nie zauwazalny spoadek mocy badz tez rzedu 2% jak na sekwencji).... prawde pokarze tylko chamownia ale moglbys sie przestraszyc ile ci koni padlo na paliwie...

Cytat:
2006-09-16 22:46:19, snale pisze:
Sekwencje dlatego, że gaz jest suchy i nie ma właściwości smarnych takich jak benzyna, a wiadomo, że RS to nie jest auto ktorycm się jeździ spokojnie.

Przy normlanych instalkach nie powinno się przekraczać 4-4,5 tys rpm, dlatego polecałbyym sekwencję



wlasciwosci samarnych hmmm....rozumiem ze chodzilo ci o to ze paliwo smaruje wtryski, listwe wtryskowa bo raczej nic innego
nawet bez gazu moga ci wlasciwosci smarne paliwa nie pomoc(mamy tak cudowne paliwa na stacjach)lepiej dolac do paliwa plynu do czyszczenia wtryskow-lepiej je wysmaruje niz samo paliwo....
a czemu nie powinno sie przekraczac 4-4.5tys ???nie slyszalem jeszcze o czyms takim.... z sekwencja tez sa problemy tak jak ze wszystkim moze sie zdarzyc ze beda notorycznie padac wtryskiwacze gazu(najlepiej tankowac na stacjach renomowanych ala gaz gazowi nie rowny...), moze siadac komputer np przy ostrej jezdzie na 5tysiacach siada i przelacza sie na paliwo(zle dobrany sterownik i soft ), za to latwo mozna podkrecic auto na gazie


"Królowa angielska chcąc zachęcić obywateli Wielkiej Brytanii do używania alternatywnych żródeł zasilania pojazdów, korzysta w swoim Rols Royce'ie z układu zasilania LPG"
auto gaz centrum


ceny sekwencji od 3200 ale wszystko zalezy od auta w jakim ma byc zalozona....
ale to tylko moje zdanie sory ale przejechalem na "gazie" troche kilometrow m. innymi ponad 220tys escortem(na starym 1.4 ktory byl wczesniej po przegrzaniu) 25tys na obecnym 1.8 , ojca foca ma 70tys na gazie , a poldek mial 200t , takze nie ma z nimi zadnych prolemow na gazie, sa inne np zarzneta pompa paliwa przez grudki lodu w paliwie....zreszta na foce testowane byly wczesniej jedne z pierwszych polskich komputerow do gazu moj gazownik bdb specjalistaautogaz inz. rafal podgorski
to wszystko...

[ wiadomość edytowana przez: maly_smok dnia 2006-09-17 02:17:14 ]

[ wiadomość edytowana przez: maly_smok dnia 2006-09-17 10:22:27 ]
  
 
Cytat:
Gaz to sie nadaje do zapalniczek i kuchenek a nie do samochodu a napewno nie do Rs-a......sam jezdze bo taki juz kupilem ale nigdy bym nie zalozyl, coraz strzaly, mulenie sie i ta zwezka jeszcze a spalanie 14-15/100 i bez porownania z benzyna...


Gaz do zapalniczek ....... dobre to się uśmiałem....rozwalają mnie takie mądrości ]

Nie dziwne że Ci nie chodzi na gazie skoro masz 2-generację... w takim przypadku trzeba dwu krotnie częsciej sprawdzac zapłon i elementy z nim związane
W przypadku pełnej sekwencji nie ma żadnych problemów ...spadek mocy jest praktycznie nie wyczuwalny a spalanie mieści sie w granicach 12 l/100.
  
 
Cytat:
2006-09-16 22:04:40, michal01 pisze:
czy ma ktoś założoną instalacje w RS2000 ...jaką ,jak wygląda spalanie i jak wygląda żywotność silnika i jakie są najczęszcze awarie....poprostu czy to ma sens...



musisz BORYSA wypytać on zagazował RS-a i zna się na tym .
  
 
Kamila... też mam gaz w aucie oczywiście sekwencję i jak do tej pory wszystko jest ok
  
 
śmialo zakladaj gaz najlepiej 2 gen a za rok zapraszam do mojego ojca do warsztatu na remoncik.. dla klubowiczy przewidziane specjalne rabaty
  
 
Cytat:
2006-09-17 00:15:01, killer2004 pisze:
Gaz to sie nadaje do zapalniczek i kuchenek a nie do samochodu a napewno nie do Rs-a......sam jezdze bo taki juz kupilem ale nigdy bym nie zalozyl, coraz strzaly, mulenie sie i ta zwezka jeszcze a spalanie 14-15/100 i bez porownania z benzyna...


Też miałem w swoim jak zakupiłem instalcje po paru tysiącach ją odłączyłem miałem jej doiść rs jezdzil jakby miał ze 100 koni a nie 150 strzałów nie miałem. ta zwężka jest dobijająca nawet jak przełączysz na benzyne to i tak i tak on nie jedzie tak jak powinien. także jak już sie kolega michal01 chce załozyć gaz to tylko sekwencje żaden 2 generacji. Tylko pytanie czy jest sens zakładania tak drogiej instalacji w samochodzie wartym prawie tyle co instalacja sekwencyjna. ale to już chyba zależy od tego ile kto jezdzi i czy zwróci mu się to w kosztach użytkowania.
  
 
ja jezdze na I generacji, zadnych komputerkow itp... a i tak nie ma strzalow, nie ma problemow, spalanie w miescie 12-14 litrow, trasa od 8.5 do 12, zalerzy jak sie jezdzi...
roznica w jezdzie na gazie a na benzynie ledwo zauwarzalna, jedynie zwezka w dolocie redukuje osiagi w porownaniu do auta bez instalacji... ale i tak niezle jezdzi ;]

PS. po kupnie tego auta musialem sobie caly przod instalacji przerobic, poregulowac, podopieszczac, bo gazownicy dali pupy na calej lini, essi ledwo co na gazie jezdzil, gazu lal litrami, przez co strzelal jak fajerwerki i palil jak smok... ale doszedlem z tym do ladu i teraz sie tylko ciesze.

wiadomo ze jak instalka bez kompa to nie mozna przesadzac bo na wysokih obrotach mieszanka uboga, ale zwezka i tak bardzo nei daje wyskoko sie wkrecac...

jak nie stac Cie na sekwencje to polecam I generacja + BLOS, nie zweza dolotu jak mikser, nie trzeba elektroniki, a w calym zakresie obrotow utrzymuje wlasciwy sklad mieszanki... montowalismy u znajomego, super sprawa, tylko ja jezdze na mikserze bo ciagle musze wydawac kase na co innego

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Cytat:
2006-09-17 11:52:26, Kijarasz pisze:
(...) Tylko pytanie czy jest sens zakładania tak drogiej instalacji w samochodzie wartym prawie tyle co instalacja sekwencyjna. ale to już chyba zależy od tego ile kto jezdzi i czy zwróci mu się to w kosztach użytkowania.



szczerze mowiac ceny sekwencji tak juz spadly, ze jakbym tylko mial troche kasy to bym sobie zmienil... ale jak juz pisalem na blosa wiecznie nie moge dozbierac:/
kumpel do kangura zakladal, dal 2600 za wszystko z zewnetrzna butla w kolo... zakladal u przedstawicieli czekramu w lublinie.
a sam przod instalacji do 4 cylindrow mozna kupic za okolo 1500 zeta, bez montarzu oczywiscie...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Cytat:
śmialo zakladaj gaz najlepiej 2 gen a za rok zapraszam do mojego ojca do warsztatu na remoncik.. dla klubowiczy przewidziane specjalne rabaty


Nie no rewelacja.......ręce mi opadają od twórczych postów