MotoNews.pl
  

Wydech - co mam począc by było dobrze i tanio??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tan sam post zamieściłem w pytaniach i odpowiedziach - ale pomysłów było mało. Dlatego próbuję Tu - mam nadzieje że się nikomu nie naprzykżę )

Tak więc mój essi popiarduje !!
Tłumik środkowy w lekkiej rozsypce, końcowy się delikatnie rozpoławia a ja potrzebuję porady co wstawić.
Chciałbym wymienić wszystko, na coś co by pozwoliło silnikowi na lżejszy oddech, żeby dźwięk był ładny ale i nie przesdnie głośny, (buczenie i ból uszu odpada), no i za sensowne pieniądze.

Pomóżcie !!
  
 
najlepiej jak byś wzioł przyklad z PYTLARA (pozdro) wywalić wszytsko...dobry przelot i piękny dźwięk hehe niepytaj jak głośny ale ja mam tylko katalizator i końcowy, do koncowego dospawana koncówka SEBING i powiem Ci że głosik na wolnych ładny, cichy a gdy go pociagne to wlancza sie WRC klank wiec ja bym wywalił ten "zgnity" tłumiczek środkowy i spróbował wrzucić koncowy jakiś ODPOWIEDNI

najlepiej założyć gotowy uklad wydechowy pod dany silniczek ale to troche duzo kosztuje

pozdro
  
 
Ja zamiast katalizatora mam włożoną strumienice 70zł , środkowego nie ma końcowy kupiłem firmy KM 250zł koszty niewielkie ale jaki efekt BASS
  
 
Cytat:
2006-01-30 12:13:15, Saper_XR3i pisze:
Ja zamiast katalizatora mam włożoną strumienice 70zł , środkowego nie ma końcowy kupiłem firmy KM 250zł koszty niewielkie ale jaki efekt BASS



Brak kata, środka i na końcu KM. To musi być hałas nie do zniesienia
  
 
Cytat:
2006-01-30 12:25:30, KriSSo pisze:
Brak kata, środka i na końcu KM. To musi być hałas nie do zniesienia



Do 3 tyś/obr jest dobrze przy wyższych obrotach juz jest głosno
  
 
HEJ

ja ostatnio robiłem wydech bo ostatnia puszka w moim Zetykaczy 1.8 zaczęła sitowieć .........zamieniłem na półrocznego ulterka - pojedyncza końcówka okrągła fi 80..koszt obecnie w sklepie ok 200 zł......środek zostaje oryginalny - to podstawa żeby układ nie był uciążliwy w codziennej eksploatacji...z przodu zamiast wiekowego zapewne już zapchanego katalizatora wstawiłem rure ( sonda jest wcześniej więc luzz) ..
Podobne rozwiązanie mam w mniejszej Fieście MK-3 w której na oryginalny CVH 1400i zamontowałem całą góre ( dolot, sterowanie, kompletny kolektor ssący z listwą wtrysków) z większej XR2i- 1600..........na podobnym układzie wydechowym z tyłu pracuje SuperSprincior też ogrągła , pojedyncza końcówka fi 80 ( przywiozłem go z autem od niemiaszków ) - jak zobaczyłem cene sklepową to mnie mocno docisneło na "zawiasie" do ziemi

Polecam takie zestawienie - jazda w trasie jest miła, po małej przygazówce autko ładnie pomrukuje ( nowe tłumiki muszą się troszke wygrzać ! ) , na wolnych obrtotach pełna kulturka
  
 
A ja bym do p. Władka podjechał...
  
 
sirodkowy wywalić (kawałek rurki miast niego) a końcowy zastąpić jakimś uniwersalnym "sportowym no name" ja tak zrobiłem i powiem że daje rade, jest głośny ale da sie tak jechać coby sie policja nie czepiała no chyba że często w trasy jeździsz wtedy trza dobre audio żeby nie słuchać buczenia, bo czasami łep boli od niego
  
 
Cytat:
2006-01-31 16:39:21, RKRmann pisze:
HEJ ja ostatnio robiłem wydech bo ostatnia puszka w moim Zetykaczy 1.8 zaczęła sitowieć .........zamieniłem na półrocznego ulterka - pojedyncza końcówka okrągła fi 80..koszt obecnie w sklepie ok 200 zł......środek zostaje oryginalny - to podstawa żeby układ nie był uciążliwy w codziennej eksploatacji-)



RKRmann - co to dokładnie oznacza bo w temacie jestem kompletnym laikiem. Nie wiem co masz na myśli mówiąc, że "środek zostaje oryginalny"???
  
 
.. jak chcesz miec tanio i w miare efektywnie dzwiękowo to nieżle brzmi srodek + końcowy od RS-a .... do tago wiadomo jaką ładna końcówka i będzie git ... ....
  
 
ja tez polecam :brak srodkowego , i koncowy przelotowy z ładna koncuweczka fi 90 ja taka mam a katalizator zostaje tak do 4 tys. jest git potem troszke hmm... zalezy co kto lubi.
  
 
powiem tak:
-sam KM bez reszty (brak kata i srodkowego) brzmi przyzwoicie i niezbyt glosno (idzie wytrzymac)
- innym rozwiazaniem jest wyrzucenie wszystkiego i zbudowanie wydechu tylko na rurkach TUTAJ przyklad mojej kombicy na "czystym" wydechu -przy takim wydechu jest glosny jak cholera ale powiedzmy ze miesci sie w normie -wynik 95,4 dB
- moje rozwiazanie ktore niedlugo dokoncze to wydech tylko z malym tlumikiem (najprawdopodobniej bedzie to srodkowy tlumik Hondy)
  
 
a ja chce miec w miare tanio, dobrze i jak najciszej -droga redakcjo help.

Poważnie to jak wyżej napisałem, pytałem już w innym wątku o kompletny zestaw do esiego tzn jakąś dobra marke a najlepiej oryginał, w pon. mam dzwonic do faceta z serwisu który obiecał ze sie dowie o orygnał, czy można zdobyć i za ile.

  
 
Wywalony kat a zamias seryjnych tłumików wstawione przelotówki z dużego fiata (26zł/szt) Fajnie bzyczy i hałas przy tym nie doskwiera.
  
 
Cytat:
2006-02-05 15:57:34, art13 pisze:
a ja chce miec w miare tanio, dobrze i jak najciszej -droga redakcjo help. Poważnie to jak wyżej napisałem, pytałem już w innym wątku o kompletny zestaw do esiego tzn jakąś dobra marke a najlepiej oryginał, w pon. mam dzwonic do faceta z serwisu który obiecał ze sie dowie o orygnał, czy można zdobyć i za ile.


...to jak już się dowiesz ile to niby "oryginał" kosztuje to napisz i mam nadzieję, że będziesz znał cenę całego układu tzn. tłumika środkowego i końcowego ...

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-02-01 15:05:53, wisnia003 pisze:
RKRmann - co to dokładnie oznacza bo w temacie jestem kompletnym laikiem. Nie wiem co masz na myśli mówiąc, że "środek zostaje oryginalny"???



hehe..przepraszam ..pojechałem troche na skróty.... "środek zostaje oryginalny"....chodzi o oryginalny tłumik środkowy , ten przed tylną belką ....jak pisałem ....taki zestaw to propozycja raczej dla tych którzy słuchają w aucie muzyki lub współtowarzysz podróży.....................a nie tego co zostało z wydechu .....różne są szkoły...a każdy robi "swój doktorat"...opini i pomysłów wiele - wybierać można do woli.....


[ wiadomość edytowana przez: RKRmann dnia 2006-02-06 15:07:32 ]
  
 
Ja mam końcowy Montii i srodek i kat bez zmian. W środku jest bez zmian w porównaniu do fabrycznego (głośność) niezaleznie od obrotów a na zewnatrz przyjemny basowy pomruk.
Koszt ok 240zeta

Zdjecia nieciekawe bo brudne wszystko, ale cały tłumik robiony z nierdzewki (poszka i koncowka), 18 miesiecy gwrancji.



[ wiadomość edytowana przez: raden dnia 2006-02-09 22:45:09 ]
  
 
Kolego Raden ten tłumik na końcu - Montii -to jaki dokładnie model ??
  
 
Cytat:
2006-02-10 22:24:26, wisnia003 pisze:
Kolego Raden ten tłumik na końcu - Montii -to jaki dokładnie model ??



Ten to


tu masz link do strony
  
 
Też mam Montiego. Ja nie nażekam, bo o to mi chodziło... ale wielu z moich pasażerów już tak... Mam serię z samym końcowym Montii. Na wyskich obrotach ciche to nie jest, choć stosunkowo nie jest źle. Do 2 tys. jest boski Basik, pomruk, mniam

Ja jestem zadowolony, ale trzeba mieć na uwadzę głośność powyżej 3 tys.