| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rosck Z Poznań | 2006-09-26 23:14:16 F 75 dysza paliwa 120 dysza powietrza seria wolnych 45 albo 50 spalanie optymalne przynajmniej u mnie około 9l max przy katowaniu |
curek_88 126 Gdynia | 2006-09-26 23:19:33 nie no bez przesady, dysza wolnych mnie nie obchodzi Ale mile widziane jeszcze jakies propozycje. Wraz z podanym spalaniem Dzieki z gory. |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2006-09-26 23:20:31 a oco chodzi z dyszą wolnych ?? |
zadi F&F Sympatyk 125p i 126p Kraków | 2006-09-26 23:28:11 no właśnie, to jest dobre pytanie |
rosck Z Poznań | 2006-09-27 00:24:58
Jak pamiętam z dziejów malucha to na rurce F74 wolne obroty były tylko na 45 a na 50 coś chrząkał. |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-09-27 08:58:02 to mi sie widzi silnik dominikka. czemu jego nie zapytasz, albo simona ktory go skladal? oni powinni najlepiej wiedziec na czym to bedzie chodzilo. jak dla mnie to paliwo 120, powietrze 190 a dalej testowac. wieksze paliwowki i rurki to juz w zaleznosci jak to bedzie chodzilo. nie jestes w stanie okreslic odpowiedniej konfiguracji tylko po opisie silnika kazdy motor ma swoje zachcianki. jednym slowem testuj ![]() |
Chudy89 F&F Sympatyk Polonez Caro 1.6GLI Katowice | 2006-09-27 11:34:32 A mnie nadal nurtuje dysza wolnych....
U mnie na wnitownym rozpylaczu (drut fi 1mm w dyfuzor + polerka) zaklejonych sławetnych otworach w uszczelce i dyszy głównej paliwa 120 i dyszy wolnych 50 szarpie przy gwałtownej zmianie biegu (trzeba na sprzęgle niwelować, ale wtedy naprawdę ch*** sie jeździ). Aha a przed gaźnikiem siedzi "czarna wdowa". |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-09-27 11:41:07
za duzo powietrza na moj gust...sprawdzales na dyszy wolnych 45ce? |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-09-27 13:38:39 nie wiem po co ten drut to raz a dwa gardzieli i dyfuzora w gazniku sie nie poleruje tak samo jak kanalow ssacych glowicy. |
Chudy89 F&F Sympatyk Polonez Caro 1.6GLI Katowice | 2006-09-27 14:45:59 Na 45-tce będe sprawdzać dzisiaj.
Dlaczego nie powinno się polerować dyfuzora i kanałów ssących?? Drut rzekomo ma pełnić funkcję odadatkowego rozpylenia mieszanki. |
curek_88 126 Gdynia | 2006-09-27 15:14:43 bo to jest silnik dominika Ale ze gaznik mial seryjny to szykuje cos pod niego. Pytalem dominika co tam wstawic to mowil ze 125 ale na innych forach pisza ze to za duzo bedzie, ze styknie wogole 115 . Ogolnie to bylbym sklonny ku konfiguracji 120, 190, f74. Ale bede testowal z roznymi dyszami (jak kupie ) 117, 120, 125 powietrze seria-190 i rurki f8 i f74. To chyba na tyle. [ wiadomość edytowana przez: curek_88 dnia 2006-09-27 15:22:47 ] |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2006-09-27 18:44:23 jak nie przetestujesz sobie wszystkich konfiguracji to nic nie zdziałasz. Ja już tyle ustawień miałem i powiem jedno, dobrze szczelinówka daje więcej niż ustawianie dysz, obecnie jeżdze na 120(125 gdzieś zgubiłem ) i powietrza 220, ogólnie poziom w gaźniku jest tak duży że paliwo wywala ale nie zalewa, ani nie brak mu paliwa a ze pali hmmm bardzo dużo to co tam, ale ogólnie z gaziora malucha za dużo sie nie da wyciągnąć, trzeba powalczyc z czymś ciekawszym |
dominikk F&F Wolny Słuchacz :) 126 problemów :) Gdynia | 2006-09-27 18:56:52 tak to moj silniczek
ja curkowi radzilem(moze przez to ze nie szykowalem tego silnika na miasto tylko ) bardziej agresywnie czyli dysza paliwka 125 (moze nawet 130) powietrza moim zdaniem skromnym(ja sie nie znam) moze byc seria ale wtedy struma dolotu a jak nie to troche rozwiercic powietrza... no i dobrze ustawiony zaplon... a co do gaznika mialem robiony i to dosyc sumiennie(kilka nocy spedzonych z dremelem w reku ) ale sprzedalem komu innemu calosc (calego malca z czesciami) a tamten sprzedal silnik curkowi
pozdro |
zadi F&F Sympatyk 125p i 126p Kraków | 2006-09-28 21:13:10
gaźnika też nie, bo jak wypolerujesz to nie pozostawisz możliwości odparowywania paliwa, jak przejedziesz drobnym papierkiem to zostawisz małe ryski dzięki którym paliwo bedzie dobrze odparowywać. peace |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2006-09-29 22:26:47 dodam tez cos od siebie, bo dyszami to sie w sumie kiedys bawiłem ![]() ![]()
dla mnie najlepsza konfiguracja to 119 paliwo 185 powietrze, rurka F74... na 180 powietrze tez ładnie jezdził... ale tak jak juz ktos powiedział, rurki szczelinowe daja wiecej, kaszel nie był moze taki elastyczny itp, ale buta miał
w sumie jeszcze mi jakies szczelinki zostały, razem z jedna prosta, ale wyjatkawa o nazwie sport by Mazik ![]() ![]()
jezdziło sie na niej przyjemnie , hehe
i niby nic specjalnego, rurka- 4 dziurki i szczelina, a jednak ![]() |
curek_88 126 Gdynia | 2006-09-29 23:24:09 dobra, wiem juz co chcialem i temat uwazam za zamkniety. Pzdr |
Rider44 FSO Polonez 1.6 GLE ... Wroclaw | 2006-10-01 11:01:50 Hej a wiecie moze czy te rurki szczelinowe podpasuja pod gaznik Poloneza ? Jesli tak to chetnie bym odkupil po 1-dnej na kazdy przelot
Pozdro Rider |
Rider44 FSO Polonez 1.6 GLE ... Wroclaw | 2006-10-01 15:03:17 Widze ze brak odpowiedzi a moze ma ktos chociaz fotke jak wygladaja takie rurki szczelinowe lub pozyczylby ktos do sprawdzenia ? |