| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
organo MAZDA Nasielsk | 2006-08-02 08:06:47 ja bym obstawil diody lub gdzies przetarty przewod i lekko sie styka gdzies z masa ale to tak teoretycznie |
TomaszEFI Ford Escort Kraków | 2006-10-03 14:47:01 Witam ja mam tak że rano na zimnym mam 13,4 V bez obciążenia.Jak sie rozgrzej to juz mam 13.2 po zał świateł 12,8 po naciśnięciu stopu albo wł wiatraka 12.5 12.3 :/ wymieniłem szczotki wraz z regulatorem i nic a pomiary V mam dokładne bo mam wbudowany Voltomierz w radiu który kłami max 0.2 V względem miernika za 200 zł |
TomaszEFI Ford Escort Kraków | 2006-10-04 15:04:38 Wystarczy :/ jak dla kogo bo ja to właśnie zrobiłem i nic a nic 12.5 V na światłach.Te same objawy co przedtem. Akumulator nowy Centra futura za 280 zł i nawet nie chcieli mo gwarancji podbic bo mówili ze mam za małe ładowanie i że to wykończy mi akumulator. |
RafalRor Katowice | 2006-10-05 18:02:21 Ja bym wymontował alternator i zawiózł do elektryka który regeneruje alternatory i rozruszniki,i dysponuje stołem pomiarowym taka diagnoza z reguły nic nie kosztuje,miałem kilka samochodów i powiem szczerze najtańszy sposób,no chyba że zjarany jest cały to używka,pamiętać trzeba o tym że używka też nie będzie w rewelacyjnym stanie i po paru tygodniach może się okazać że dzieje się podobna rzecz a wyjmować i wkadać non stop alternator,żadna przyjemność.A to czy alternator ładuje 12,13,5Volt to nie jest dokładny pomiar wazniejsze jest jakimi amperami bo jęśli nie ładuje 14,40-14,70 to jest napewno uszkodzony |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2006-10-05 20:51:32 Witam
Kolego janusz35 spokojnie wystarczy wymienić regulator napięcia i wszystko wróci do normy-zasada jest prosta jeśli napięcie mierzone"na alternatorze" jest zbyt wysokie to winien jest regulator napięcia jezeli zbyt niskie to wina diód jezeli natomiast przy dodawaniu gazu napię/cia ładowania spada to znaczy że komutator trzeba wyrównać(podtoczyć) lub wymienić na nowy. Pozdrawiam |