MotoNews.pl
  

Po popchaniu :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam znany problem z zapaleniem silnika jak jest cieply, i wlanie wtedy jak wezme go na pych, zaczyna bardzo dziwnie chodzic, cos klekocze i tak jakby nie na wszystkie gary chodzil! czy ktos wie co moze byc przyczyna? z gory dzieki
  
 
przeskoczył rozrząd ???? stawiam na to ....
  
 
ale jak ostygnie i go zapale to normalnie chodzi!!! tylko po popchaniu na cieplym tak jest! czy tak by sie dzialo jak by pasek przeskoczyl?
  
 
Cytat:
2006-10-04 19:38:41, kielek23 pisze:
mam znany problem z zapaleniem silnika jak jest cieply


Właśnie ZNANY więc poszukaj na forum rozwiązania bo jest, sprawdź czy pali ci na krótko.
  
 
ale nie chodzi mi w tym temacie o zapalanie na cieplym tylko o dziwna prace silnika po odpaleniu na popych!
  
 
jak bedziesz sie bawil w odpalani na popych lub z linki to sobie kuku narobisz bo ci rozrzad pierdyknie i bedzie wtedy powazny problem
  
 
Witam
Tak jak napisali koledzy-sprawdź ustawienie rozrządu bo napewno się nie zgadza.
Pozdrawiam
  
 
A może katalizator się zalewa?
  
 
a jaki moze byc koszt ustawienia rozrzadu? czy to jest ta sama robota co przy jego wymianie?
  
 
A ja nie stosuję zapalania na pych. Chyba, że czegoś nie wiem,to powiedzcie co to daje /ooszczędności rozrusznika, paliwa czy czegoś innego/ ?
  
 
Oszczedność kluczyka, bo sie mniej wyciera ;]
  
 
Cytat:
2006-10-05 21:23:25, WilK pisze:
A może katalizator się zalewa?


Wilku co masz na mysli??
Na łaczeniu katalizatora z rura co idzie do tlumika srodkowego mam mokro. Tyle ze ja mam problem taki ze auto przy okoo 2500 obrotow, jakby zatykalo, jak dojdzie do 3000 to jakbym NOSa właczył.
Moze u mnie tez zapchany??
  
 
Dziwnie chodzi po odpaleniu na pych bo czujniki podają błędne informacje,samochód nie został odpalony z pozycji 0,jeśli później się stabilizuje to rozrząd jeszcze nie przeskoczył,ale nie warto odpalać na pych,zbyt duże koszty remontu
  
 
Cytat:
2006-10-06 13:51:54, Gofer pisze:
Wilku co masz na mysli?? Na łaczeniu katalizatora z rura co idzie do tlumika srodkowego mam mokro. Tyle ze ja mam problem taki ze auto przy okoo 2500 obrotow, jakby zatykalo, jak dojdzie do 3000 to jakbym NOSa właczył. Moze u mnie tez zapchany??



Jeśli mokro, to znaczy że nie spala dobrze.