| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rosck Z Poznań | 2006-10-08 12:36:32 były chyba 2 rodzaje docisków do sprzegła - że tak powiem mieszczące się i niemieszczące się w swapie |
wojtaz Wrocław | 2006-10-08 12:43:41 żeczywiscie są dwa typy docisków dociask od sc/cc i docisk od 127 i właśńie docisk od 127 jest wyższy ten sam problem miałem ostatnio, zobacz czy dasz rade może podszlifować kołnież skrzyni może to mopoże i wejdzie |
Gonzo_BB nibylandia | 2006-10-08 12:47:59
Nie bardzo mi sie widzi podcinanie tego, wezme moje sprzegło i pujde do motoryzacjnego zobaczymy co z tego wyniknie. |
sebcyc Fiat 126 bis central Radomsko | 2006-10-08 13:08:26 to niech ci tokarz obniży docisk czyli stoczy zamach na grubości .
jak chcesz to mogę ci zrobić fotki mojego koła i zmierzyć [ wiadomość edytowana przez: sebcyc dnia 2006-10-08 13:09:55 ] |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2006-10-08 13:13:09 |
Gonzo_BB nibylandia | 2006-10-08 13:14:41 Poprosze o foty...., ale toczenie to jedyne wyjscie ? Najpierw spróbuje z dociskiem z 900. |
Gonzo_BB nibylandia | 2006-10-08 13:17:27
dzieki wielkie Wojtas, mam sprzegło 170mm takie jak w 900, spróbuje podciąć kołnież tak jak Ty na fotach, ale to jutro |
sebcyc Fiat 126 bis central Radomsko | 2006-10-08 13:31:02 To ci nic nie da piłowanie skrzynie bo i tak tyle nie uzyskasz i weź pod uwagę ze tam jest flansza 30mm a ty masz 20mm |
Gonzo_BB nibylandia | 2006-10-08 13:47:29
Kurde myślałem że Zuraw robi 20mm Sebcyc, a ty też masz flansze od nitra ? I mówisz że Ci tokarz to obnizył, ile trzeba to ztoczyc ? Jest jeszcze opcja, że dospawam tulejki 20mm i bede miał łącznie te 30mm, ale musiał bym odciąć stare tulejki :/ |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2006-10-08 14:06:21 Ja zawsze robilem 30mm i nigdy nie bylo problemu z dociskiem od 900 - mial jeszcze troche luzu. |
sebcyc Fiat 126 bis central Radomsko | 2006-10-08 14:29:03 Tak mam od Nitro
no tak ale jak do spawasz duszę tulejki to ci więcej silnik będzie wystał |
Gonzo_BB nibylandia | 2006-10-08 14:35:01 no tak, ale to tylko 1 cm. Jak masz możliwość to podeślij mi fotki Twojego zamachu, bede wdzięczny. A jak jest potem z trwałoscia takiego zamachu ?? |
sebcyc Fiat 126 bis central Radomsko | 2006-10-08 14:38:06 Be problemu nawet ci szybciej będzie wchodzi na obroty zrobiłem ok. 1300km
I na 4 bitego do odciec czyli prawe 170km/h i spisuje się dobrze ja płaciłem za tom usuge z dopasowanie docisku od 900 50zł u znajomego [ wiadomość edytowana przez: sebcyc dnia 2006-10-08 14:57:42 ] |
Gonzo_BB nibylandia | 2006-10-08 14:41:36
Mi to znajomy taniej zrobił Ale mniejsza o to, czekam na zdjecia i chyba jednak podtocze jeszcze to koło, tylko musze wiedzieć o ile (bo chyba nie 1 cm?) [ wiadomość edytowana przez: Gonzo_BB dnia 2006-10-08 15:29:18 ] |
klr 126p 1231231io23y81238y | 2006-10-08 18:22:39 Ja mam flansze 28 mm i docisk do 899 (w 899) firmy LUK obcieral o skrzynie, natomiast VALEO nie obcieral, ale nie dzialal .
Btw. przy 20 mm flanszy nie bedziesz chyba mial zadnego luzu pomiedzy lozyskiem oporowym a sloneczkiem docisku - ja mam 28 mm i mam okolo 4 mm miejsca. Nie prosciej zrobic tulejki 8mm zamiast toczyc kolo i je potem jeszcze wywazac? |
Gonzo_BB nibylandia | 2006-10-08 18:47:33
już wszystko przemyslałem na spokojnie, dotocze jeszcze te tulejki i dospawam. |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-10-08 20:57:23 Toczenie i inne tego typu mody przynajmniej mi zalatują drutem. Proponuje to zrobić jak bozia przykazala przy wkladaniu silnika 1.1:
-zamach z uno 1.0 -docisk z tarczą z uno 1.0/cc900 -flansza 10mm -tulejki flansza/skrzynia >16mm Na sprzęgle Valeo przy minimalnej odleglości tj. 26mm na pewno będzie obcieralo o kolnierz skrzyni. Dlatego albo wyższe tulejki albo drobna persfazja kątówką w kolnierz tam gdzie się blokuje. W sumie i jedno i drugie jest dobrym rozwiązaniem. Ja mam 30mm w sumie wszystkiego a i tak nie obeszlo się bez w/w operacji. Pozdrawiam. |
Gonzo_BB nibylandia | 2006-10-08 21:01:25
Dawcy, chciałem kupic zamach z uno 1.0, nikt nie miał na sprzedaż. Uważam że jeżeli wszystko jest równo dopasowane, i dobrze powiercone i nagwintowane, to nie ma mowy o drucie Co do tulejek, wiem gdzie popełniłem bląd, i wiem jak go naprawić, więc powinno być OK |