MotoNews.pl
  

Komp do Omegi A

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na gieldzie proponowano mi kompa do omegi za 100 zl tzn wyswietlacz i kabel z dwoma przyciskami czy da sie to zalozyc do kazdej omegi ? jak sprawdzic czy moja instalacja jest do tego przystosowana ?? aha i czy to jest caly komplet???

za lusterko dalem dzisiaj 100zl czarne do malowania elektryczne
  
 
Witam

Właściwe pytanie do "właściwego człowieka"
Przed założeniem BREKompa Musisz sprawdzić czy Posiadasz w zegarach pod linką prędkosciomierza taki mały "cwancyk" z trzema wyprowadzeniami ( raczej jak nie Miałeś kompa to pewnie go nie bedzię , niestety Adam Opel jest oszczędny i w wersji bez kompa nawet inatstalacji czyli kilku kabelków nie podłączył ) Dlatego pewnikiem będzie czekało Cie kupienie sobie zegarów do BRE KOMPA, ale jeżeli nie zależy Ci na chwilowym zużyciu,średnim zużyciu,oraz ilosci paliwa pozostającego w zbiorniku do ilości km to pozostałe pomiary Zrealizujesz czyli temp.( trzeba kupić czujnik ), stoper i zegarek będą działały . Żeby się nie rozpisywać Sprawdź to co napisałem na początku , jeżeli Masz "cwancyk" (prądniczka tachometryczna) to po włamaniu się do kompa wszystko będzie chodzilo jak w wersji CD ( mnie montarz zajął ze 4 g i wszystko do dzisiaj działa bez problemu ) musiałem jednak wymieniać zegary ( ale i tak musialem to zrobić żeby mieć obrotomierz ) Jakby co to Pisz na priv a poprowadzę Cię za rękę i podam kilka przydatnych wskazówek

Pozdrawiam
Edmund Dantes

P.S. to dzięki BRE KOMP-owi jestem w stanie udowodnić niedowiarkom że OMESIA może palić mniej niż 10l na mieście , bez tego raczej ciężko byloby przekonać malkontentów

  
 
Mam pytanko. Gdzie można przeprogramować Tego BRE Kompa. Mam wyśietlacz od C20NE, a chciałbym, żeby go przeprogramowali na C24NE. Ktoś kiedyś pisał na forum, ale nie mogę tego znaleźć, że w ASO bez problemu to robią. Niestety w obydwuch ASO w Szczecinie powiedzieli mi, że się tego nie podejmą, bo nie wiedzą jak. Może w innym mieście w ASO??? Ktoś to kiedyś robił?
  
 
Cos ci sie wersje omeg pokickaly.Nie przeprogramowuje sie BC tylko wymienia taka biala kosc Eprom z tylu BC .
  
 
Zmieniłem wyświetlacz, na nowy, bo poprzedni był mocno porysowany. Tej białej kości od C24NE dalej nigdzie nie mogę dostac, więc komputer nie pokazuje dokładnie parametrów, ale bardzo się nie myli.
Natomiast w tym wyświetlaczu jest coś dziwnego:
Jak wartość zasięgu spadnie poniżej 50km zaczyna mrugać i przy starcie silnika zawsze będzie wyświetlał się zasięg, niezależnie od tego na jakim parametrze był, kiedy wyłączałem silnki poprzednim razem. To zrozumiałe i tu wszystko jest ok.
Ale dlaczego to samo robi z temperaturą zewnętrzną???
Jak wartoś temp. zew. spadnie poniżej 5'C zaczyna mrugać i zawsze przy starcie silnika wyświetla tem. zew.
We wcześniejszym wyświetlaczu tak nie miałem.
Na początku myślałem, że to komp od Disla, ale z tego co mi wiadomo w Dislach nie było komputerów pokładowych w Omegach A.
Ma ktoś jeszcze tak samo?
  
 
Hmm To też tak powinno być to jest ostrzeżenie przed gołoledzią ja tego nie mam a nie wiem dlaczego.



A jeszcze jedno są jakieś inne funkcje tego kompa np przez trzymanie 2 przycisków itp

[ wiadomość edytowana przez: seweryn80 dnia 2006-11-06 21:05:46 ]
  
 
Cytat:
2006-11-06 20:54:23, Zdroja pisze:
Zmieniłem wyświetlacz, na nowy, bo poprzedni był mocno porysowany. Tej białej kości od C24NE dalej nigdzie nie mogę dostac, więc komputer nie pokazuje dokładnie parametrów, ale bardzo się nie myli. Natomiast w tym wyświetlaczu jest coś dziwnego: Jak wartość zasięgu spadnie poniżej 50km zaczyna mrugać i przy starcie silnika zawsze będzie wyświetlał się zasięg, niezależnie od tego na jakim parametrze był, kiedy wyłączałem silnki poprzednim razem. To zrozumiałe i tu wszystko jest ok. Ale dlaczego to samo robi z temperaturą zewnętrzną??? Jak wartoś temp. zew. spadnie poniżej 5'C zaczyna mrugać i zawsze przy starcie silnika wyświetla tem. zew. We wcześniejszym wyświetlaczu tak nie miałem. Na początku myślałem, że to komp od Disla, ale z tego co mi wiadomo w Dislach nie było komputerów pokładowych w Omegach A. Ma ktoś jeszcze tak samo?



nie bylo kompow, ale wiem ze jeden jest w LOB i w najblizszej przyszlosci bedzie nawet chwilowe spalanie pokazywal 2.3td
  
 
Cytat:
2006-11-06 21:03:29, seweryn80 pisze:
Hmm To też tak powinno być to jest ostrzeżenie przed gołoledzią ja tego nie mam a nie wiem dlaczego. A jeszcze jedno są jakieś inne funkcje tego kompa np przez trzymanie 2 przycisków itp



W poprzednim wyświetlaczu też tego nie miałem, więc uznałem to za dziwne.

Jak przytrzymasz dwa przyciski naraz to pokaże Ci wersję jaką masz (tzn. do jakiego silnika)

[ wiadomość edytowana przez: Zdroja dnia 2006-11-06 21:10:04 ]
  
 
Cytat:
2006-11-06 20:54:23, Zdroja pisze:
Zmieniłem wyświetlacz,
Jak wartość zasięgu spadnie poniżej 50km zaczyna mrugać i przy starcie silnika zawsze będzie wyświetlał się zasięg,
Jak wartoś temp. zew. spadnie poniżej 5'C zaczyna mrugać i zawsze przy starcie silnika wyświetla tem. zew.
Ma ktoś jeszcze tak samo?


w obu A miałem to samo, przy czym temp zewn mruga przy +3stC. Obie A po 92r może tu przyczyna?
  
 
Cytat:
2006-11-06 20:54:23, Zdroja pisze:
Zmieniłem wyświetlacz,
Jak wartość zasięgu spadnie poniżej 50km zaczyna mrugać i przy starcie silnika zawsze będzie wyświetlał się zasięg,
Jak wartoś temp. zew. spadnie poniżej 5'C zaczyna mrugać i zawsze przy starcie silnika wyświetla tem. zew.
Ma ktoś jeszcze tak samo?




Cytat:
2006-11-06 22:28:51, 7gsi pisze:
w obu A miałem to samo, przy czym temp zewn mruga przy +3stC. Obie A po 92r może tu przyczyna?



też tak miałem i tak ma być