Dlaczego on gaśnie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mój problem polega na tym że od kilku dni moje auto gaśnie kiedy rano wyłancza się ssanie.Potem kiedy próbuje go zapalic jest jakby zalany.W czasie jazdy jest bardzo powolny,drga nim,i silnik nizbyt czysto pracuje.Komputer niezarejestrował błedu.czy miał ktoś taki przypadek?
  
 
Hej, a kiedy były wymieniane ostatnio świece w tym aucie

"Mój problem polega na tym że od kilku dni moje auto gaśnie kiedy rano wyłancza się ssanie"

Generalnie problem może być po stronie np zapchanego filtra powietrza(sprawdz jego stan), pozatym moze dostawać się obce powietrze do kolektora ssącego. Zalany jest dlatego ze gaśnie i trochę paliwa w nim zostaje. Podejrzewam ze generalnie wymiana świec załatwi sprawę.

Jeżeli to nie świece są inne możliwosci ale za mało napisałaś.
Napisz wiecej to coś można ustalić(wogole co za auto/ beznzyna/ gaz/disel) itp.

Taka rada - dodawaj troszkę gazu to nie zgaśnie moze problemu nie rozwiąze ale nie bedzie ci gasnąć
  
 
Witam,moj samochod to Opel Vectra 1.6 16v benzyna.Na wiosne tez wykrecal takie numery ale wtedy winna byla sonda lambda.teraz jest podobnie tylko ze dostaje drgawek podczas jazdy a ostatnio tylko na postoju.jest okropnie wolny dopoki sie niezagrzeje,mozna wciskac mu gaz do podlogi a on niewyciagnie wiecej niz 60km.To tragedia tak jezdzic a tego te drgawki.wszystkie filtry zostaly niedawno wymienione,sprobuje z tymi swiecami.Dziekuje za rade z tym gazem,staram sie tak robic choc nielatwo przestawic sie na takie kombinacje kiedy zawsze wszystko bylo super.
  
 
Jeżeli wczesniej byla to sonda lamda to radzę ją ponownie sprawdzić - bo jezeli dali zammienik mógł on paśc jezeli był słabej jakość - naszczescie pewnie jest jeszcze na gwarancji.
Pozatym sonde lamda skutecznie niszczy złe paliwo... np dolany do paliwa rozpuszczalnik.

Co do komputera ze nie wykazuje błędu to czesto tak jest - bo jezeli urządzenie dział w 12-30% nie zapisze to jako błąd, dopiero kiedy kompletnie się zepsuje.

Polecam się nie przejmować - owszem problem jest ale to napewno z powodu brudu. Wiec łatwo to wyeliminować. Jeszcze co bym radził sprawdzić - rozrząd, moze pasek przeskoczył.
Jednak nie ma co wszystkiego sprawdzać, zbankrutuje się. Pojechać do dobrego/taniego mechanika i tylko poprosić o diagnoze, ze niby u niego się to zrobi. Wezmie za sprawdzenie góra 50 zł. O cene pytac od razu przed, szacunkową.

Rozne mogą być przyczyny: popa paliwa, silnik krokowy.

Jednak uważam ze to wina brudu przede wszystkim, trzeba wszystko przeczyścić i tyle. I nie wierzyć mechanikom za bardzo, oni tez nie są konstruktorami, inzynierami wiec tylko tez coś oceniają na oko.