MotoNews.pl
  

Problem z parownikiem ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jeżdżę astrą 1,4 z jednopunktowym wtryskiem paliwa.
3 lata temu założyłem instalacjęgazową, jak sięokazuje w wątpliwej reputacji warsztacie.
Od początku miałem problemy z kulturą pracy silnika który co zrozumiałe był słabszy ,ale nigdy nie palił mi mniej niiż 10 l/100.
Poza tym posiadał tzw "dziurę w pedale gazu" co było dosyć kłopotliwe podczas np. wyprzedzania.
Z tym mogłem jeszcze żyć , ale od 3 miesięcy coś się zepsuło
Oto symptomy o których wyjaśnienie chcęwas poprosić.:
1. często gaśnie na biegu jałowym.
2. jeżeli nie zgaśnie to wpada w tak niskie obroty że nie reaguje na nacićnięcie pedału gazu , pomaga dopiero przełączenie na benzynę i przegazowanie silnika.

po wizycie u mojego gazownika , ten stwierdził że jedna ze śrubek regulacyjnych nie działa , to znaczy że kręcenie nią nie powoduje żadnej zmiany.

Twierdził że reduktor jest zepsuty i zaproponował wymianę.
Proszę o odpowiedź na moje wątpliwości i jeszcze jedno pytanie.
Czy króćce na przewody wodne i gazowe we wszystkich reduktorach mają znormalizowaną pozycję i rozmiar ?


  
 
Witam.
Twoje problemy te wcześniejsze mogą mieć związek z niewłaściwym doborem mixera i z niewłaściwą regulacją reduktora gazowego.
Brak regulacji śrubą reduktora wskazuje jego zużycie. Kwestia może być jego wymiana lub wystarczy czyszczenie ale to można stwierdzić po jego rozebraniu.
  
 
dzięki za odpowiedź . Ale cięgle nie wiem czy chcąc go wymienić na nowy muszęmartwić się rozmiarem krućców przewodów wodnych i gazowych.
Czy one są zawsze takie same i zlokalizowane w tym samym miejscu?
Apropos yszczenia miksera , czy w przypadku gdy go rozbiorę potrzebne będą mi jakieś uszczelki , bądź inne części ?
z góry dziękuję za odpowiedź .