| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bmaciek Opel Omega B [2,5 V6] Ciechanów | 2006-10-20 19:28:28 doradzcie mi gdzie mam kupic i jakiej firmy elementy zawieszenia.
Byłem na szarpaku i szanowny pan powiedział, że do wymiany jest. - łącznik stabilizatora (wymieniałem rok temu i znowu siadł) - ramie wspornika drązka kierowniczego - tulejki w wachaczu wszystko do wymiany tylko po jednej stronie. Powiedzcie jeszcze czy mozna wymieniać po jednej częsci czy od razu wszystko? Boje sie, ze jak wymienie jednączęść i bede jezdził to ona taz zaraz siądzie. [ wiadomość edytowana przez: bmaciek dnia 2006-10-20 19:29:34 ] |
luki266 Omega B Caravan Bielsko-Biala | 2006-10-20 20:17:22 Tuleje wahacza najlepiej jakieś lepsze, ja polecam FEBI, próbowałem tańszych, ale miałem pecha i nie udało się po założeniu tanich ustawić zbieżności - założyłem FEBI (237 złotych komplet) i jest OK.
Ze wspornikiem tez miałem problemy, wymieniłem jednak samą tuleję - kupiłem w sklepie internetowym, oto link: http://www.opel-shop.pl/index.php?cPath=158_215 Łącznika stabilizatora jeszcze nie wymieniałem i w tej kwestii nie pomogę. Pozdrawiam |
bmaciek Opel Omega B [2,5 V6] Ciechanów | 2006-10-20 22:32:15 zoomol mi bardziej chodziło o to czy jak wymienie teraz sam wspornik a reszta zostanie rozklekotana to nie będzie on sie szybciej niszczył. |
bmaciek Opel Omega B [2,5 V6] Ciechanów | 2006-10-26 20:53:04 teraz kiedy wziąłem sie za kompletowanie zamówienia pojawiły się kolejne wątpliwości. W sklepach internetowych (inne odpadają bo u mnie w miescie strasznie sie wysoko cenią) są tulejki wahacza od 13 do 113zł i teraz nie wiem które zamówić. Nie ma oznaczeń czy to są poziome czy pionowe. ![]() |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2006-10-26 21:02:15 ja dzis troszke zawieszenie robilem:
- sworzen skretny prawy - laczniki stabilizatora tyl x2 i c..j kierownica nadal trzesie, kola wywazane kilka razy, a z tylu nadal cos stuka :/ Co smieszniejsze luzow nigdzie nie widac ech
za to jeszcze wymienilem filtr paliwa, filtr powietrza i swiece i kurka nowy power ![]() |
bmaciek Opel Omega B [2,5 V6] Ciechanów | 2006-10-26 21:25:52 mi tez cos z tyłu stukało ale sie okazało ze lewarek sie odkręcił i na dołkach podskakiwał. |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2006-10-26 21:42:45 te stukoty z tylu na pewno nie sa lewarkiem Nawet jak jade po plaskiej drodze to je slychac. Myslalem ze jest to luzny lacznik stabilizatora, bo akurat jeden byl luzny i z tej strony dolatywalo. Teraz slysze po obu stronach i po obu zmienialem, ale kurde widzialem jak gosciu wymienial i wyglada ze dobrze to zrobil, wiec nie wiem co to moze byc Moze amorek, cholera wie.
Jak poczytalem o drganiach kierownicy to pol przodu trzeba wymienic :/ |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2006-10-26 22:34:03
Jeżeli w bagazniku wszystko sztywno siedzi,luzów w zawieszeniu nie widać za stuki obwiniaj właśnie amortyzatory. Jeżeli chodzi o części,polecam IC.Mają nawet w ofercie oryginały GM(z pościeranym logo ),wytrzymujące naprawde wiele km na polskich dziurach. |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2006-10-27 00:19:59 a Monroe? Teraz w Norauto jak kupisz pare i zalozysz u nich to kolejna gratis Nie wiem tylko czy to sie tyczy kazdego modelu ![]() |
bmaciek Opel Omega B [2,5 V6] Ciechanów | 2006-10-27 12:49:35 orientujecie się moze czy ramię wspornika drążka kierowniczego jest takie samo w omedze A i B musze wymienic w B a w sklepach są tylko do A. Tak ono wygląda. http://www.aps.net.pl/sklep/product_info.php?products_id=11671 |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2006-10-27 14:49:24 co do drgan kierownicy to jest to dosc osobliwe:
tak miedzy 90-100 drga na boki, 115-120 bardzo lekko, 140-150 drga uwaga gora-dol, golym okiem widac jak drga. Przy 140-150 zawsze drga, za to przy nizszych predkosciach nie zawsze. Ja nie mam pomyslow na to. Moze to te cholerne felgi i opony, ndlugo zmieniam na zimowki i zobacze. No chyba ze jak mialem luz na sworzniu skretnym, to cos jeszcze sie poluzowalo, co nie jest wyczuwalen przy recznym badaniu zawieszenia przy uzyciu loma ![]() |