Podlaczenie wtrysku le , l jetronic

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ma ktos schematy co podlaczyc do czego ?
Kilka zlaczek mi zostalo i nie wiem ktore gdzie , musze jeszcze podlaczyc bypass i aparat zaplonowy z wbudowanym czujnikiem.
Fajnie jakby ktos mial fotki komory silnika na wtrysku.
I teraz co do czego jesli chodzi o weze powietrza i paliwa.
Pomocy bo sie potne jak tego nie zrobi
Felga













[ wiadomość edytowana przez: felga dnia 2005-12-12 23:42:11 ]
  
 
W manualu tego porsche 912 masz piękny temat co do czego podłączyć. Czego nie wiesz?
  
 
zlaczki pasuja do siebie zostalo mi kilka i nie wiem co , sa krucce od paliwa i powietrza tez nie wiem , nie wiem jak i ktore kable bo kolory w porshe i u mnie w tym podwojnym przekazniku sie nie zgadzaja, ogolnie sie gubie i nie wiem co robic :/

[ wiadomość edytowana przez: felga dnia 2005-12-12 23:48:38 ]
  
 


piekny schemat pomocniczy, paliwo podpinasz do listwy {metalowa rurka z kruccem po prawej stronie listwy}a do regulatora cisnienia od spodu idzie powrot do baku o ile pamietam, wtyczki ktore ci zostaly moga byc od czujnikow temp cieczy albo od "obslugi" zaworu bypas{termal switcha} moze od wtryskiwacza rozruchowego albo czujki polozenia walu czy kola zamachowego...... no nie wiem co juz podpiales... i do czego..
  
 
no i brakuje mi podlaczyc te kostki
Aparat pewno idzie pod wiazke od zaplonu a nie od wtrysku ja ?

ahah i czy dolot paliwa to ten waz co na fotce czy gdzies indziej , a gdzie podlaczyc waz zwrotny do baku ?


foto 1
  
 
Cytat:
czy dolot paliwa to ten waz co na fotce czy gdzies indziej

no to ten tu masz fotex pomocniczy, w kolku jest zaznaczony krociec do ktorego o ile pamietam podpinasz wezyk z ciecza ktora idzie od obudowy termostatu "nad" przepustnica i do tego krocca waz zwrotny do baku podpinasz pod zawor regulatora cisnienia paliwa, od spodu{dorysowany na foto}
  
 
oka czyli tak

foto 1

a co z tymi kostaki z fotki 2 posty nizej ? chodzi o ta czerwnona 3 pinowa ? i do czego ta zenska biala kostka w ktorej lacza sie 2 zolte kable

Pozdrawiam
Felga
  
 
Cytat:
2005-12-13 17:10:52, felga pisze:
oka czyli tak foto 1




tam gdzie podpialbys ciecz chlodzaca ma byc podpiete serwo. Dwa male krocce sa od podcisnienia- do dogiplexa i do wakuopmetru- mozna zaslepic.
  
 
nie wiem do czego ta czerwona wtyka jest tez sie ucze dopiero "obslugi kabelkow" 2.0 z wtryskiem

  
 
Dzieki
Szkoda ze w plusie nie mam wakuometru ale mozna na pillar wrzucici takie VDO`wskie
ALbo sobie do sterowania nawiewami wykorzystam
Zlaczki popodlaczalem po dlugosci mniej wiecej
TAkze zostaly 2 problemu podwojny przekaznik , co do czego etc, czerwona kostka meska i ta biala zenska

  
 
Z tego co ja widzę to ten podwójny przekaznik jest do L-jetronica, natomiast kolektor, wiązka i przepływomierz od LE. Nie masz tam może takiego pojedynczego przekaznika z jedna kostką?? Do czerwonej kostki wchodzą: + bezpośrednio, +od automatu z rozrusznika i + od zapłonu. Może u ciebie przekaznik od pompy oryginalny zastępuje ten z L-jeta?? Bo jego nie powinno w ogóle być w tej wiązce.

P.S. No jasne on tam zastępuje oryginał od pompy paliwa! Jeśli z tej białej żeńskiej wychodzi jakiś ucięty kabel, który nie jest nigdzie podłączony to + od pompy paliwa, a jeśli nie to sprawdz na którą nóżkę przekaznik włącza + i go tam wepnij. MA DZIAŁAĆ!


[ wiadomość edytowana przez: Woleczek dnia 2006-01-15 22:27:28 ]
  
 
A ten żółty pojedynczy kabel, idący w ekranie na - do cewki zapłonowej. Jak będziesz chciał wiedzieć który + ma być gdzie wpięty do tej czerwonej to daj znać. Pozdrawiam!
  
 
Dzieki za odpowiedz. Juz uskladalem caly zestaw do l-jetronica (dzieki kiejstudowi i karbo ) Mam juz wszystko tylko teraz znalezc musze u siebie w aucie kabelki zeby podwojny przekaznik podpiac i w zasadzie to wszystko. Cewka ma + do obrotka , - do wizki wtrysku i masa do radiatora modulu. A z podwojnego przekaznik do auta lacze 5 kabli.
1. + z pompy paliwa
2. + przez bezpiecznik
3. + z akumulatora
4. z zaplonu posycja (start)
5. z przkaznika zaplonu ? pozycja go

A tak na marginesie rozruszka sie gdzies nie podpina czasem

Jak ktos ma cos jeszcze cennego do dodania to prosze
  
 
Cytat:
2006-01-16 17:40:50, felga pisze:
Cewka ma + do obrotka , - do wizki wtrysku



A nie odwrotnie?

Do radiatora modulu ma byc masa ale nie dozasilania cewki tylko do zasilania modulu
  
 
tak mam na schemacie ze - idzie z cewki do zoltego kabla z wiazki wtrysku, jeszcze raz sprawdze manualu ale ze schematow tak wychodzi
  
 
wiesz, chodzilo mi o to ze obrotek bierze sygnal z minusa cewki. Wiazka wtrysku tez, wiec to akurat mnie nie dziwi
  
 
MAm schemat na komputerze w domu a tu mam tylko wydruk troche niewyrazny. A w manualu jest tak - (numer 7 )a obrotek bierze z + ( numer 5) tak jak na fotce czy sie znowu mylic ja ? ALbo ten schemat by nietentego

  
 
obrotek bierze - z cewki (impulsy) a takze + po stacyjce (zasilanie) i mase.
  
 
W zasadzie najprościej podłączyć dwa bezpośrednio do + , jeden do + do cewki zapłonowej, jeden do + pompy paliwa i jeden do automatu od rozrusznika. O jaki przekaznik od zapłonu ci chodziło ?? A wiesz który kabel w który styk?? Jak miałem fiata to pamiętałem ten schemat, teraz musiał bym gdzieś poszukać . Ale jeśli ci trzeba to ci powiem. Pozdro! Acha apropos cewki to z tego co wiem obrotomierz podlącza się i do + i do - na cwece i do masybo jak wiadomo - na cewce to nie masa tylko impulsy.


[ wiadomość edytowana przez: Woleczek dnia 2006-01-19 14:10:58 ]
  
 
No pewnie ze mi powiedz jak do tej stacyjki sie podlaczyc czekaj wysle ci na priva fotke