Szukam i nie moge znaleść wątku:/

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kurde.. aż mi głupio ale 8h w pracy przed kompem, tutaj 1h i nie moge no nie moge oczy zaraz wyjme i schowam do kieszeni bo już grr

był taki wątek o tym jak zalozyć ten węzyk miedzy pompe a filtr(w dieslu, żeby spr. czy sie nie cofa) - instrukcja łopatoligoczna dla .. takich jak ja;P nawet chyba głos tam zabierałem.. ale no nie moge znaleść.. wpisuje już różne hasła w wyszukiwarke ale nie ma..

moze ktoś coś pamięta gdzie to jest albo będzie miał więcej szczęścia w szukaniu..

bo nawet nie pytam co i jak bo juz było z 1000x...

dzięki pozdr.
  
 
TO TU
  
 
nie to nie to.. tam bylo krok po kroku, mówie łopatologiczna, nawet ktoś średnice tego wężyka i nazwe dokładnie podał. może dla nie których to oczywiste ale tam było napisane do bólu w prosty sposób.. ech nie mam już sily, spróbuje jutro
  
 
ok nie dałem rady, zapytam..a nóż.. mnie nie zabijecie

więc tak, wiem że aby ustalić czy paliwo się cofa i czy idzie lewe powietrze do pompy trzeba wstawić przeźroczystu wężyk między zaworek zwtrotny a filtr paliwa.

1)jaki to dokładnie ma być wężyk? to się jakoś nazywa? to ma jakieś parametry? czy ide do sklepu mówie że poproszę 20cm takiego przewodu i wiedzą co i jak?

2) czytałem też(ale nie moge tego znaleść ponownie) że można też zrobić 'okienko' w przewodzie paliwowym, wycinając kawałek czarnego przewodu, a wstawiając bezbarwny o większej średnicy, wydaje mi się że to jest najleprzy pomysł, tylko jak to polaczyć? kupić wężyk o większej średnicy i dwa cybanty i to będzie trzymać ok?

3) czytalem też że warto najpierw rozgrzać silnik, wykonać całą operacje, odpowietrzyc uklad i zaraz odpalić , bo na ciepłym łatwiej zaskoczy, zgadza się ?

4) jakieś dodatkowe informacje czy tam nie ma co zepsuć i nie ma już żadnych haczyków?

dzięki za ewentualną pomoc, myśle że nie tylko ja skorzystam...
dla nie których to oczywiste ja wiem.. ale mnóstwo razy piszecie wstaw węzyk.... a tak dokładnie jak to zrobić to nie bardzo wiem:/


  
 
up..
  
 
1. Jakikolwiek paliwowy, tzn. olejoodporny.

2. Tesh da radę, tylko opaski zaciskowe koniecznie.

3. Poniekąd, choć pompa i tak przy włączaniu zapłonu "dobija" ciśnienie.

4. Jak w dowcipie - diabeł pyta Polaka, gdzie te kulki co ci dałem? A Polak co? Jedną zgubił, drugą zepsuł
  
 
aha.. najważniejsze.. czym przeciać obecny przewód? to dość gruby plastik widzę.. brzeszczot?
  
 
Tak. Albo szczypce do cięcia kabli. Bo to zbrojony przewód.