Wymiana płunu w układzie chłodzenia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak zmienić szybko i sprawnie płyn w esperaku
bez odkręcania zaworu spustowego ,którego niema czekam na wasze uwagi z góry dzięki
  
 
powiem ci to samo co by powiedziała większość memberów klubu tylko ja to powiem delikatnie-Wyszukiwarka

ps.odpinasz wszystkie węże które sie da odpiąć -ja ostatnio odkrecilem przy termostacie,z drugiej strony chlodnicy na srodku oraz jeden z dochodzących do nagrzewnicy-i w ten od chlodnicy dmuchnąłem zeby wszytsko wylecialo...
  
 
Spuszcaj płyn kiedy silnik jest zimny, bo gorący może łapki poparzyć
  
 
Cytat:
2006-10-22 20:32:32, Kiniusia pisze:
Spuszcaj płyn kiedy silnik jest zimny, bo gorący może łapki poparzyć



Niezgodze sie z tobą-to ze moze poparzyć to fakt ale jezeli bedzie zimny to węże niebędą chciały schodzić i mozna je tylko zniszczyć wiec musi byc zdecydowanie co najnajmniej cieply-pozatym kiedy ja spuszczałem płyn to nawet sobie rąk niepomoczyłem-wiec sam niewiem jak mozna sie poparzyć ponieważ wcale niemusi dojsc do kontaktu płynu ze skórą-najlepiej zeby był mocno cieply
  
 
raz
dwa
trzy



  
 
Cytat:
2006-10-22 20:49:46, tommi3737 pisze:
Niezgodze sie z tobą-to ze moze poparzyć to fakt ale jezeli bedzie zimny to węże niebędą chciały schodzić i mozna je tylko zniszczyć wiec musi byc zdecydowanie co najnajmniej cieply-pozatym kiedy ja spuszczałem płyn to nawet sobie rąk niepomoczyłem-wiec sam niewiem jak mozna sie poparzyć ponieważ wcale niemusi dojsc do kontaktu płynu ze skórą-najlepiej zeby był mocno cieply


Ok, ok,,,,, ,,,,nie czepiam się,,,,widać to tylko Ja jestem taka zdolna, że wymieniając i płyn chłodniczi a przy okazji i termosta + wąż poparzyłam łapki
  
 
Kiniusia oszczedzaj się dziewczyno. Gdzie kobieta do takiej roboty.
  
 
Cytat:
2006-10-22 23:44:32, Kiniusia pisze:
Ok, ok,,,,, ,,,,nie czepiam się,,,,widać to tylko Ja jestem taka zdolna, że wymieniając i płyn chłodniczi a przy okazji i termosta + wąż poparzyłam łapki



Sama zmieniałas?! jestem zaskoczony
  
 
Cytat:
2006-10-24 17:12:24, DoktorX pisze:
Sama zmieniałas?! jestem zaskoczony


Denwerku, ależ jak lubię w takie rzeczy się bawić,,,,,,zawsze byłam INNA
DoktorX to normalne nie ma się tutaj co dziwić,,,,,,,zawsze miałam nietypowe zainteresowania.
  
 
Na goracym silniku lepiej nie spuszczac, daj mu chwile ostygnac i poluzuj delikatnie korek tylko ostroznie, zbey upuscic cisnienie z ukladu,. Ja u siebie zdjolem oba weze z chlodnicy i dmuchnolem w zbiorniczek, teraz mi cieknie po chlodnicy od strony termostatu
  
 
Beznadzijnie rozwiązano wymianę płynu w moim modelu. Powinien na dole chłodnicy być koerk spustowy, jak to ma chociażby miejsce w poczciwym polonezie. Bez dziwnych zabiegów nie można spuścić całego płynu z układu - chłodnicy.
Identycznie jest w oplach z których nasze auta brały początek.
Chyba w silnikach 1.5 jest korek w chłodnicy?
  
 
Cytat:
2006-11-01 09:20:16, Piotr_W pisze:
Chyba w silnikach 1.5 jest korek w chłodnicy?



Nima... ino w moim jest