Różne silniki 1.8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
sa 3 rodzaj tycgh silnikow (mowa o benzynie):
-105 KM
-115 KM
-130 KM

podobno 105 rozni sie od 115 tylko oprogramowaniem komputera (kontem wychylenia zaplonu) a jak ze 130 ?
jakie zmiany ma ze jest te 15 kucy wiecej ?
  
 
Poszukaj - bylo o tym. Od siebie dodam, ze wsad w kompie, przepustnica, natrysk oleju na denka tloka.
  
 
Cytat:
2006-10-27 22:41:03, Kamil_K pisze:
jakie zmiany ma ze jest te 15 kucy wiecej ?



duże i bardziej opłaca się silnik zmienić niż samemu doprowadzać np 115 do 130 KM
  
 
Cytat:
2006-10-28 00:31:28, mss pisze:
duże i bardziej opłaca się silnik zmienić niż samemu doprowadzać np 115 do 130 KM



a inne pytanie, oplaca sie doprowadzac silnik ze 130KM do 150?
  
 
Cytat:
2006-10-28 00:31:28, mss pisze:
duże i bardziej opłaca się silnik zmienić niż samemu doprowadzać np 115 do 130 KM



duze w jakim sensie? bo to tylko walki ,natryski oleju na denka ,przepustnica i komp , najwiecej zabawy jest z natryskami bo trzeba caly silnik rozebrac zeby je zalozyc( fabrycznie w 105 i 115 sa zaslepki) ale bez natrysku tez chodzi...a walki wymienic to chwila ,tylko jeszcze dochodza koszta wszystkich nowych uszczelek(ok200-300 + ew rozrzad ) nie mowiac juz o znalezieniu klamotow