Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Chopper F&F Wolny Słuchacz :) VW Passat Combi Krakow | 2003-05-13 17:08:03 witam mam pytanko. mam zamiar zainwestowac troszke pieniedzy w swojego maluszka i chcialbym sie dowiedziec co musze zrobic(wymienic?) jesli splanuje glowice i wloze walek sportowy 280 |
Sputnick Karton z DDR Gliwice | 2003-05-13 17:11:44 Witam
Wedlog mnie jeszcze gaznik, dolot, odprowadzanie spalin ,jak mocno spalnujesz to jeszcze chlodzenie trzeba chyba. *********************************************** SPUTNICK Email: szalony_iwan#tlen.pl GG#: 2540080 Website: www.sputnick.republika.pl [ciagle w budowie] *********************************************** |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-05-13 18:31:32 Chopper, od kogo jest ten wałek?? (producent) |
![]() Chopper F&F Wolny Słuchacz :) VW Passat Combi Krakow | 2003-05-13 20:32:32 od goscia z grzegorzeckiej. on tam robi walki sportowe. a mozesz kogos polecic?.
|
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-05-13 20:36:33 łukasz coś mówił, że miał wałek od niego i nie było rewelacji... kumpel z kolei jeździł w MP na jego wałku, ale to podobno jeden z nielicznych przypadków ![]() |
![]() Chopper F&F Wolny Słuchacz :) VW Passat Combi Krakow | 2003-05-13 21:18:16 a polecisz mi cos dobrego? |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-05-13 22:00:13 ja sam jeżdzę na serii ![]() |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2003-05-14 10:47:50 nie kupuj wałka od niego on to kiepsko napawuje i po pięciu tysiącach wałek sie tłuk , wogóle cięzko było wyregulować ten silnik żeby było wszystko git z zapłonem itd |
![]() Genius Fiat 126p. Radzionkow | 2003-05-14 23:24:13 Cze Wam!!!
Zostal rzucony wkoncu temat walka niestety nie moge nic od siebie tutaj dodac ale interesuje mnie jaki walek bedzie dobry do mojego maluszka jezeli chcial bym nim jezdzic na codzien po miescie zeby mu zbyt kosmicznie spalanie nie wzroslo i chodzby troche dodal mi mocy jakie sa warianty walkow i jak to sie cenowo przedstawia. P.S. mysle oczywiscie przy okazji nad spuszczeniem glowicy o 2 mm. Prosze o opinie wasze? ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-05-15 20:29:12 Cześć.
Ja też uważam, że najlepszy byłby wałek od Świątka. Oczywiście 114. Tez sie zastanawiam nad owym ustrojstwem. No zobaczymy. Ale słyszałem, że do miasta rewelacja!! Pozdrawiam i nara. |
![]() DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-05-15 20:49:08 E tam Świątek, ceny jego wałków nie przekładają się na jakość, lepiej zapodaj sobie wałek od Heiricha/Kałuża/Kazimierczak a nie tam Świątek i nie zapomnij silnik jakoś porobić.... |
![]() Genius Fiat 126p. Radzionkow | 2003-05-15 21:28:03 Cze Wam!!!
A jak sie przedstawiaja ceny tego Wałka od Świątka i jak by trzeba bylo przerobic głowice chodzi mi ile trzeba ja stoczyc? Chodz osatnio chodzi mi po glowie wsadzenie silnika 900 ale jakos nie jestem przekonany do tej przerubki i niewiem wco lepiej inwestowac kase jakie sa wasze zdania na ten temat robic maluszka 900 czy tuning serynej 650 nie wchodzi w rachube rozwiercanie tlokow na 700. |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-05-15 21:33:16 www.swiatek.com.pl
|
![]() Lunatic F&F Sympatyk Fiat 125 Warszawa | 2003-05-15 21:55:39
Wydaje mi się, że bardziej opłaca się wsadzić do malca silnik 900 niż dłubać seryjną jednostkę. Taki dłubany silniczek ma krótszą żywotność oczywiście zależy to od tego jakie przeróbki zastosujesz a poza tym tuning standardowego silniczka to spore koszty, w podobnej kwocie (a nawet mniejszej) jesteś w stanie zakupić i zamontować 900, a jak śmiga ![]() ![]() |
![]() DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-05-15 21:55:56 Świątek robi cienkie wałki....a wałek 114 to wałek kiedyś Chojnackiego....ukradziona przez Lecha ![]() ![]() |
![]() Chopper F&F Wolny Słuchacz :) VW Passat Combi Krakow | 2003-05-15 22:20:48 dlaczego tak odmawiacie tego goscia z grzegorzeckiej? zle robi? cena jest przyzwoita w porownaniu do reszty. ale wiadomo co dobre to drogie. jaki bedzie najlepszy walek nie do jazdy normalnie po miescie ale taki na ktorym mozna cos poszalec? |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2003-05-15 22:21:35
2 miesiące temu byłem napalony na zakup wałka takiego między 114 a 385 i głowica 2mm no i z całą resztą oczywiście, zrobiłem kosztorys (uwzględniając szlify wału, nowe tłoki, cylindry itp.) i cóż............................................................................. wynik moich przemyśleń jest taki że w sobote kupuje silnik od 127 903ccm rozważ dokładnie na co chcesz wydać kase i co z tego będziesz miał i oczywiscie na jak długo "nie" sugeruje ci co masz zrobić chyba że zaliczasz sie do tych osób (jest kilku perfekcjionistów) którzy uważają że nie sztuką jest wsadzić 903 do malca - sztuką jest wycisnąć z 652 ile sie da (to jest ich zdanie i wcale go nie neguje) ps. uważam że jeśli masz układ tłokowo-korbowy w eleganckim stanie to nie zabieraj sie za 903, natomiast jeżeli twoja 652 jest zgonowata to.......chyba wiesz co robić [ wiadomość edytowana przez: Peeryt dnia 2003-05-15 22:23:58 ] |
Garii Ford Escort VII Częstochowa | 2003-05-16 06:18:10
Jedyny wałek dla Ciebie to polecam 555 Kałuża Motorsport ![]() Idealny na ulice i na tor. Gorąco NIEPOLECAM Świątka!! Ma słabe napawanie na krzywkach, jego wałki to kopie innych, on nic nie wymyślił!! Słyszałem jeszcze o firmie AUTO MAX p. Jacek Domagała, ponoć robi bardzo dobre i wytrzymałe wałki, i cena takiego na 'miasto' to koszt ok.170PLN! i można dać mu swój własny wałek do przeróbki! |
![]() schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-05-16 08:55:04
taki walek jest niewykonalny... na tor robi sie silnik (i walek) o raczej waskim zakresie obrotow uzytecznych i duzej mocy, na miasto dokladnie odwrotnie - mniejsza moc ale wieksza elastycznosc... pewnie 555 jest dobry ale juz bez przesady.. takim cudem zeby nadawal sie i na ulice i do sportu nie jest ![]() |