 waco DF Mikstat | pacjent:
mitsubushi galant 89 1,8 gaźnik
instalacja gazowa od kilku lat, podciśnieniowa (pneumatyczna)
OBJAWY
po odpaleniu na benzynce przełączeniu na gaz jeszcze na ssaniu, nie ma żądnych niepokojących objawów, silnik kręci się do 7000obrotów bezproblemu
po rozgrzaniu się silnika nie chce przekroczyc na pełnym wciśnienicu pedałą 4000obrotów, ujmując gazu można podnieść te obroty do 4500.
tak jakby nie dostawał gazu - odkręcenie śrubek regulacyjnych daje tylko tyle, że więcej pali a obroty równie problematyczne.
ma to swoje plusy - przy normalnej jeździe pali 8,2 gazu na 100 w cyklu mieszanym przy cięzkiej nodze
przy odkreceniu śrubek nawet 12litrów..
wszystko fajnie, ale przy wyprzedzaniu brakuje tych obrotów czasem..
na benzynie nie ma takich objawów w zadnym zakresie temperatur ani obrotów..
WTF? |