Roznice w glowicy 1.8 a 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Orientujecie sie czy sa jakies roznicy w budowie glowicy w 1.8 i 2.0 ?

Pozdr
Jadzwin
  
 
A w jakim aucie
Jeszcz z pół roku i nie będziesz miał komu zadawać pytań. Tutaj maksymalna wyprzedaż ma miejsce.
  
 
He he to moze i dobrze
Bo chetnie kupie tanio glowice do 2.0
Mam na oku 1.8 ale nie mam 100% pewnosci ze jest identyczna a niestety nie mam mozliwosci jej ogladniecia.
Wg. katalogu czesci wyglada ze to to samo. Ale wole sie upewnic.

Pozdrowienia
Jadzwin
  
 
Wg danych z Info Tech' a są to takie same głowice.

Zgadzają się nawet dane odnośnie sił na sprężynkach zaworowych i kątów, więc wg mojej skromnej opinii nie powinno być kłopotów z przekładką.

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Dzieki za info.
Informacja potwierdzona w dwoch dokumentacjach jest wiargodna

Pozdr
Jadziwn
  
 
Cytat:
2006-10-31 11:17:08, Jadzwin pisze:
He he to moze i dobrze Bo chetnie kupie tanio glowice do 2.0 Mam na oku 1.8 ale nie mam 100% pewnosci ze jest identyczna a niestety nie mam mozliwosci jej ogladniecia. Wg. katalogu czesci wyglada ze to to samo. Ale wole sie upewnic. Pozdrowienia Jadzwin



zaraz jak przeczytałem pierwszego Twojego posta sprawdziłem w katalogu i wyszło mi, że głowice do 1,8 i do 2,0 mają inny nr katalogowy... Wszystko pozostałe typu zawory, dźwigienki, sprężynki, uszczelki są identyczne, natomiast odlewy mają innne nr. Sprawdzę jeszcze raz noch mal
  
 
hmm w moim katalogu jest tak:
głowica 1,8:
nr kat. 92061486 dla aut sprzed 95.04.19
nr kat. 90280373 dla aut od 95.04.19

głowica 2,0:
nr kat. 90280028 niezależnie od roku produkcji.

Być może różnica między głowicami jest drobna i bez problemu da się dopasować 1,8 do bloku 2,0 ale warto chyba sprawdzić dokładnie

edit:

uszczelki pod głowicę też się różnią
poza tym cała reszta czyli wszelkie graty w głowicy są takie same


[ wiadomość edytowana przez: Robert_S dnia 2006-10-31 13:50:04 ]
  
 
cholera, jak uszczelka jest inna to znaczy ze sa roznice w budowie glowicy..

Ehh musze poszukac w takim razie glowicy od 2.0.
Bo niestety z glowica Opla jest problem bo walek ma inne wyjscie na aparat zaplonowy a nie chce rzezbic z aparatem zaplonowy od Opla....

Podejde dzisiaj jeszcze do serwisu DU i moze cos sie dowiem..

Pozdr
Jadzwin
  
 
Cytat:
2006-10-31 14:58:37, Jadzwin pisze:
cholera, jak uszczelka jest inna to znaczy ze sa roznice w budowie glowicy.. Ehh musze poszukac w takim razie glowicy od 2.0. Bo niestety z glowica Opla jest problem bo walek ma inne wyjscie na aparat zaplonowy a nie chce rzezbic z aparatem zaplonowy od Opla.... Podejde dzisiaj jeszcze do serwisu DU i moze cos sie dowiem.. Pozdr Jadzwin



być może różna jest średnica cylindrów? łatwo to sprawdzić
  
 
heh na stronie klubowej:
średnica tłoka
dla 1,8 - 84,8mm
dla 2,0 - 86mm
więc na pewno głowica 1,8 nie pasuje do 2,0
  
 
He he ludzilem sie ze jest roznica w skoku

Glowice juz mam. Jeszcze tylko brakuje mi kolka rozrzadu.

Bo z moja obecna glowica przedobrzylem i chyba sie nadaje do kosza .

Mam 320Nm przy 3500 obrotow 200Nm przy 4000, i moze 100 przy 4500

Nie liczac cudownego dzwieku zaworu na 1szym cylindrze.
Dowiedzialem sie ze glowice w oplu / du nie lubia obrobki gniazd zaworowych i niestety taka operacja czasami konczy sie smiercia pacjenta

A druga porazka to taka ze przerobilem sobie kolko na regulowane, ale niestety nie mam zaznaczonego znaku na kolku i ustawialem walek na przyslowiowe "oko". Na hamowni chyba sprawdzilem kilkadziesiat roznych ustawien i jakby nie ustawiac jest do dupy. Wiec musze kupic kolko ustawic wtedy walek w nowej glowicy i zamienic kolka na regulowane.

I wtedy pochwale sie wykresem z hamowni
A mysle ze bedzie czym bo jak ten nieszczesny moment przeniesie sie w gore to bedzie naprawde milo.

Pozdrowienia
Jadzwin