Takie sobie dłubniete szare padło

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dam i tutaj wyniki z pamiarów mojego padła



głowica 4,5 mm na ssakach 36 mm nimonic i wydechowych od paradowskich + robione kanały i inne pierdy.
gaźnik - standardowe dłubanie + dobór dysz
zamach - jakieś 5,5-6kg
lekkie korby, sworznie, tłoki
pierscienie chromowe
walek robiony u swiątka
wydech - breda speeder
dodmuch
cylindry/tłoki III szlif
wał korbowy seria
duze koło pasowe
alu osłony popychaczy
i chyba pare innych pierdół


Wyniki z hamowni :

43,2HP/5468rpm

68,9Nm/3978rpm


są jeszcze rezerwy - co widać na poniższym wykresie - były lekkie problemy z gaźnikiem, w którym walcze jeszcze z paroma patentami - stąd szarpanie w obrotach - generalnie licze że po kolejnych zabawach z ustawieniami da się dojść do mocy rzędu ~45HP i momentu obrotowego 70Nm

(oczywiscie to tylko hamownia podwoziowa, wiec sie nie napalać




[ wiadomość edytowana przez: Porthos dnia 2006-11-27 21:00:18 ]
  
 
nie jest zle...duzo momentu...jak jezdzi?
  
 
nie bede podawal wyników do 80/100 bo sie pare osób zagotuje.

Z maluchem 899ccm łeb w łeb do 95km/h....bo na tyle pozwalał odcinek testowy
  
 
dlaczego jest taka turbo dziura w zakresie 4000-5500..?
  
 
Cytat:
2006-11-27 21:09:38, stachu_poznan pisze:
dlaczego jest taka turbo dziura w zakresie 4000-5500..?



przeczytaj co napisałem nad wykresem
  
 
niewierze ze przez gaznik...???
  
 
Cytat:
2006-11-27 21:08:21, Porthos pisze:
nie bede podawal wyników do 80/100 bo sie pare osób zagotuje. Z maluchem 899ccm łeb w łeb do 95km/h....bo na tyle pozwalał odcinek testowy


chodzlo mi raczej ao jakis filmik...od 0 do 100 liczy sie przy 1/4 mili mi raczej chodzi jak przechodzi zakrety, wychodzi z nawrotow itp
  
 
z tym bedzie problem, bo imreza na której była okazja to przetestować stała pod znakiem przerywającego gaźnika, jak będzie okazja nagrać jak wszystko bedzie ok to zamieszcze
  
 
typowa dziura w obrotach dla zlego ustawienia walka / gaznika.
  
 
widze ze nie tylko ja z gaznikim walcze
  
 
No nieźle współczynnik napełniania powyżej 1 - czyli turbo .

Co do zaworów to gdzie dorwałeś takie z nimonicu i czemu na dolotach a nie na wydechach?


[ wiadomość edytowana przez: dommel dnia 2006-11-27 21:38:09 ]
  
 
Cytat:
...współczynnik napełniania powyżej 1 - czyli turbo...

moze przyczyna jest dodmuch wlasnie?
gratuluje wyniku
  
 
film z próby - niestety przerywał jak ****

film
  
 
Cytat:
2006-11-27 21:37:30, dommel pisze:
No nieźle współczynnik napełniania powyżej 1



po czym wnosisz??
  
 
Cytat:
2006-11-27 22:16:32, mmost pisze:
po czym wnosisz??



po momencie obrotowym - jeżeli silnik o pojemności 1.0 l osiąga 100Nm, to oznacza ze w pewnym zakresie obrotów ws.napełniania wynosi 1
  
 
widac ze ma w chu... momentu...ale ta proba tragedia :/ uwielbiam pachołkiady....
  
 
Może to ktoś wrzucić na normalny serv? Bo ciekawość mnie zrzera. A z tego hujostwa nie idzie ściągnąć...
  
 
Jedzie to całkiem nieźle. Tylko zazwyczaj jest tak w przypadku hardcorowych przeróbek że więcej przeszkadzają niż pomagają a w ostatecznym rozrachunku okazuje sie że mało przejechałeś a długo leżałeś (pod autem), i wszystko w piz...u się wysrało pewnego dnia.
  
 
Cytat:
2006-11-27 22:18:38, Porthos pisze:
po momencie obrotowym - jeżeli silnik o pojemności 1.0 l osiąga 100Nm, to oznacza ze w pewnym zakresie obrotów ws.napełniania wynosi 1



a macie jakies bardziej naukowe podstawy do takiego stwierdzenia, czy to jakas "tajemna wiedza tunerow"?? osiagniecie wsp. napelnienia wiekszego od 1 latwe nie jest, w maluszku zwlaszcza

a poza tym motorek w cipke, daj jakies pelniejsze info o walku
  
 
Cytat:
2006-11-27 22:39:42, Art126 pisze:
Jedzie to całkiem nieźle. Tylko zazwyczaj jest tak w przypadku hardcorowych przeróbek że więcej przeszkadzają niż pomagają a w ostatecznym rozrachunku okazuje sie że mało przejechałeś a długo leżałeś (pod autem), i wszystko w piz...u się wysrało pewnego dnia.



jesteś w błedzie.
-gaźnik to detal, został poprawiony, teraz tylko pozbyc sie odcinki
-mało siedze w garazu - nie mam na to czasu, co innego z jeżdzieniem
-na razie silnik ten zrobił 1800km...i jakoś ni chu*** się nie chce wysrać....z wczesniejszymi silnikami miałem podobnie

...a ak poza tym to zaden hardcore...to padło jeździ na codzień, w ruchu ulicznym pali 6,7l/100km...po prostu zwykła podkręcona seria