Ratunku jak odpowietrzyć diesla

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem wymieniłem filtr paliwa ,pochodził trochę i zgasł ,nie może zassać paliwa,kręciłem aż akumulator padł co zrobić.
  
 
Jaka masz pompe?boscha sie odpowietrza automatycznie a lucasa trzeba pompowac tym takim guzikiem na filtrze ale to niech ktos sie juz wypowie kto ma lucasa i lepiej wie.
  
 
wydaje mi się że boscha,na filtrze nie ma odpowietrzania,filtr jast nieorginalny
  
 
To jest to cudo od lucasa przy filtrze.ta pompka.Jesli tego nie masz to czyli masz boscha wiec teoretycznie przy kreceniu powinien sie odpowietrzyc sam

  
 
nie ja miałem inną,ale kręciłem z piętnaście minut i sie tylko czasem odezwał,ile mam kręcić,długo to trwa?
  
 
Cytat:
2006-10-30 19:18:35, misiu125 pisze:
nie ja miałem inną,ale kręciłem z piętnaście minut i sie tylko czasem odezwał,ile mam kręcić,długo to trwa?



Hmmm no tak dlugo to napewno nie.Sprawdz czy wszystko dobrze popodłaczane.Jaki filterek kupiles i ile zaplaciles?
  
 
może nie kręć go bo zakatujesz aku. i pompe paliwową która na sucho może sie zatrzeć.
Przekręć kluczyk i zostaw z włączonymi kontrolkami i poczekaj troche, może to coś pomoże. Jeżeli miałbyś pompke na filtrze to tak sie odpowietrza, może w twojej jest podobnie. Zobacz czy wszystko dobrze uszczelnione bo często tak jest że źle zakładają.
  
 
filterek 40 zł polski ale nie jest od forda ,uniwersalny do diesli,wszystko jest szczelne.
  
 
wkład filtra może być jakikolwek aby pasował.
Uszczelki wymieniłeś? w wersji z pompką są 4 uszczelki, dwie duże i dwie małe. Przekręć kluczyk i zobaczymy co z tym odpowietrzeniem.
  
 
pisałem że filtr jest nie orginalny,jest bez wkładu jednorazowa pucha z rurkami do podłączenia wężyków,jest wszystko drożne i szczelne,a nie zaciąga paliwa.
  
 
byłem pokręcić i nic cisza,może trzeba jakiś przewód zluzować przy pompie?
a jutro musze jechać na groby.
  
 
Naładuj akumulator i odpalaj jutro. Do tego czasu układ (filtr Boscha ofkors, czyli z puszkowym, nierozbieralnym wkładem) się odpowietrzy i będzie ok.
  
 
sam sie chyba nie odpowietrzy przeciesz pompa jest sucha,i ze zbiornika musi zassać ,dobrze by było jakby odpalil,jak nie to trzeba kogos do ciągania zwerbować ,ale wstyd.
  
 
Weź ściągnij wężyk za filtrem paliwa i zobacz czy da się zassać paliwo przez filtr. Jak się filtr wypełni będzie łatwiej. Praca pompy na sucho nie jest dla niej zdrowa. A masz pewność, że filtr się nie przytkał?
  
 
Cytat:
2006-10-30 20:47:23, misiu125 pisze:
sam sie chyba nie odpowietrzy przeciesz pompa jest sucha,i ze zbiornika musi zassać ,dobrze by było jakby odpalil,jak nie to trzeba kogos do ciągania zwerbować ,ale wstyd.



Nie ciag go bo to grozi zerwaniem paska rozrzadu
  
 
filtr jest nowy i zalałem go paliwem zobacze jutro go possam,może mnie polubi teraz ładuje akumulator bo padł.
  
 
a może po prostu paliwa jest mało. Kiedyś sam tak miałem.
  
 
dzięki za rady ale sam nie chciał zassać kumpel mnie pociągnął z 200m i zapalił,nie wiem jak ta pompa boscha sie sama odpowietrza,ale chodzi i jest ok.
  
 
na przyszłość trzeba poluzować wtryskiwacze , zakręcić na chwile, wtedy ropa ładnie podejdzie i zgasić. dokręcić wtryskiwacze i zapala na dotyk. ja mam ręczną pompkę , filtr zmieniałem sam, i też guzik się odpowietrzyło. musiałem sie poradzić pobliskiego mechanika - a akurat chłopak robi w fordach...więc podszedł, wykonał powyższą czynność, wziął na piwo i gotowe.....
  
 
Cytat:
2006-11-01 00:18:28, stojac pisze:
na przyszłość trzeba poluzować wtryskiwacze , zakręcić na chwile, wtedy ropa ładnie podejdzie i zgasić. dokręcić wtryskiwacze i zapala na dotyk. ja mam ręczną pompkę , filtr zmieniałem sam, i też guzik się odpowietrzyło. musiałem sie poradzić pobliskiego mechanika - a akurat chłopak robi w fordach...więc podszedł, wykonał powyższą czynność, wziął na piwo i gotowe.....

a stacyjke przekręciłeś jak pompowałeś tą ręczną pompką?