| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pucek2509 escort był, ale jest ... RYBNIK | 2006-07-19 23:39:18 a w jakim stanie masz kable W/N?
doszedłem dziś do tego czemu raz mam obroty perfekt na podłączonym silniczku a czemu raz są skaczące... przyczyną u mnie są przebite kable Wysokiego napiecia czyli wiadomo jakie...jutro jade po nowe i problem z głowy... |
vital MK VII 1.6 16v WN | 2006-07-19 23:54:30 Jak poradził mi jeden znany klubowicz sprawdź sondę lambda. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2006-07-24 14:05:10 Auto Spec ul Wyspiańskiego 8, tel 341 11 63, ma tam podobno rabat klubowy. |
mari1981 Escort 97' 1.6 Gdańsk | 2006-07-25 13:02:14 Odlączylem dzisiaj czujnik predkości i na razie wszystko9 jakby sie uspokoilo Widac wymiana krokowca nie byla potrzebna |
joker Ford Escort Bydgoszcz | 2006-07-25 14:56:38
reset kompa trzeba robic po wymianie "krokowca" !! dodatkowo wraz z wymiana krokowca nalezaloby wymienic zawor odpowietrzenia skrzyni korbowej (czesto to wlasnie on jest odpowiedzialny za falowanie obrotow) i przeglad wezy od odpowietrzenia skrzyni. pozdro |
![]() martinkane ford escort Pruszków | 2006-07-25 15:35:23 joker a czt mógłbyś umieścić foto tego zaworu bo ja ni w ząb nie mogę go zlokalizowac. też troche mam problemów z obrotami |
mari1981 Escort 97' 1.6 Gdańsk | 2006-07-25 22:08:32 tak tylko jak zrobic ten reset jak nikt ze specow elektrykow nie potrafi sie podlaczyc pod mój model ECC4 |
mmmmat combi slaskie | 2006-07-26 07:52:41 wystarczy zdjac klemy na 30 min i juz jest reset |
joker Ford Escort Bydgoszcz | 2006-07-26 11:35:17
nie mam teraz mozliwosc wstawic zdjecia, w moim przypadku (1.6 zetec) jak staniesz przodem do samochodu otworzysz maske, to lekko nad kolektorem wylotowym po prawej stronie zauwazysz gumowy waz w ksztalcie litery L wcisniety na taki zaworek, ten waz idzie dalej i laczy sie z metalowa rurka, rurka idzie pod rozdzielaczem (jest przymocowana na stale) dalej rurka sie konczy i na nia jest wcisniety waz gumowy i idzie do kolektora dolotowego (jest wcisniety na kruciec w tymze kolektorze)...czasami pomaga wymycie w benzynie tego zaworka, a najwazniejsza jest szczelnosc calego ukladu odpowietrzenia, weze nie moga byc sparciale, popekane, scisniete itd....zaworek jest wcisniety na gumowa uszczelke tam tez nie moze miec luzu...p.s jak znajde jakies zdjecie to wstawie |
joker Ford Escort Bydgoszcz | 2006-07-26 11:38:23
zdejmujesz kleme z aku i po jakims czasie zakladasz i robisz samoadaptacje (bylo wielokrotnie na forum wiec nie bede sie rozpisywal)....swoaja droga "krokowca" kupiles oryginalnego forda lub helli czy jakis zamiennik z allegro ?? |
czester Ford Escort - sprzed ... Poznań | 2006-07-26 19:03:36 witam,
czy w moim bolidzie (MK VII 1.3 - nie endura) też jest ten czujnik prędkosci (VSS). Jesli tak to poproszę o pomoc w jego lokalizacji. Ponieważ również mam problemy z obrotami na luzie, ale jedynie gdy samochód stoi. objawy są jedynie na PB, na gazie odczuwalne są jedynie niewielkie falowania.
Do skrzyni podłączone są jedynie dwa elementy (zaznaczone na zdjęciu). Jeden zasłoniety został innym kabelkiem i jedynie on jest w kształcie odwróconej literki L pzdr. Czester |
czester Ford Escort - sprzed ... Poznań | 2006-07-27 10:06:28 UPIK ![]() |
joker Ford Escort Bydgoszcz | 2006-07-27 10:09:05
bzdura |
koala_25 Escort MKVI szczebrzeszyn | 2006-10-15 23:01:03 jak nic reset kompa sam dzisiaj robilem i takie same objawy: jak puscisz na luz to albo gasnie albo ledwie co idzie a pozniej ze dwa razy skoczy do 1000 i sie ustabilizuje. Nie wiem jak to jest w mkVII ale u mnie reset kompa pomogl |
koala_25 Escort MKVI szczebrzeszyn | 2006-10-15 23:12:27 swierzo z pierwszej reki i nogi, dzisiaj sam robilem: odepnij klemy z aku, najpierw - potem plus i styknij je razem, jak kiedys pisal Seba na
2 godzinki lub krocej. Auto ma byc zimne, najlepiej zrob to na noc a rano reszta. Rano zapodajesz obydwie klemy w odwrotnej kolejnosci, nastepnie odpalasz fure i niech na jalowym pochodzi trzy minuty, a po trzech minutach staraj sie utrzymac okolo 1200 obrotow na min i niech tak chodzi az sie zagrzeje. Jak juz temp wzrosnie tak chociaz troszke ponad biale pole to bez gaszenia auta jazda w trase (ja zrobilem okolo 20km). Probowalem rozne schematy samoadaptacji ale ten zadzialal najlepiej, przy innych gasl mi po paru minutkach jazdy jak puszczalem na luz. A i jeszcze samo zdjecie minusowej klemy nie dalo efektu resetu kompa. [ wiadomość edytowana przez: koala_25 dnia 2006-10-15 23:14:21 ] |