| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
didoxxl Opel Cieszyn | 2007-11-17 18:52:10 Po wymianie uszczelki pod glowica nierowne obroty są i kopci i to fest, czy ktos wie może co to może być ? Moze jakis przewód zle podłaczony ?Czy co ? |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2007-11-17 19:00:41 a glowica byla zplanowana??
[ wiadomość edytowana przez: pytlar dnia 2007-11-17 19:00:48 ] |
didoxxl Opel Cieszyn | 2007-11-17 19:08:00 Chyba nie, a tylko wina tego może być ?
Jakieś inne powody ? |
didoxxl Opel Cieszyn | 2007-11-17 19:36:52 On mówil ze duzo robil tak wymian i nie szlifował to profesjonalnie i nie było żadnych problemów z autami potem.
To znacie jakis powod jeszcze ? Czy to zdecydownaie tego ze nie jest wyszlifowany ? Wiem żaluje ze tego nie dalem do mechanika normalnie , ale mechanik mowil ze 2 tyg mam czekac na ''sam wjazd''. [ wiadomość edytowana przez: didoxxl dnia 2007-11-17 19:37:57 ] |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-11-17 19:49:04 to juz lepiej mogles sam wymieniac a glowice tylko do planowania gdzies zaniesc.. teraz masz tylko dodatkowe wydatki - nowa uszczelka i robota.. na Twoim miejscu pojechalbym do tego kolesia i zazadal zwrotu kasy. planowanie to jest nieunikniona czynnosc przy tej operacji.
[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-17 19:49:33 ] |
didoxxl Opel Cieszyn | 2007-11-17 20:03:05 A co z mieszanka ?
- sam bym sie za to nawet nie brał bo nie mam gdzie. [ wiadomość edytowana przez: didoxxl dnia 2007-11-17 20:03:37 ] |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2007-11-18 00:48:07 Ale kopcenie na czarno, to chyba nie uszczelka...
Przed kolejnym ściąganiem głowicy należało by sprawdzić ciśnienie sprężania, czy w oleju nie robi sie masło, czy nie ubywa płynu... Możliwe, że sie "upiekło" i jakoś to trzyma. Planowanie głowicy powinno być nieodzowną czynnością przy wymianie uszczelki, ale jak widać są i ignoranci, i amatorzy tanich napraw... Głowica się odkształci po przegrzaniu silnika. Jeśli wydmuchało uszczelkę, to może głowica jest w miarę prosta... Co do czarnego dymu, to albo problem z mieszanką, albo coś jest źle poskładane i auto szaleje. Czy ten dym jest cały czas w czasie pracy silnika, czy tylko przy przegazówkach? Co z mocą auta? Z kulturą pracy silnika? Rozrząd dobrze założony? To jednak nie jest maluch, gdzie można to zrobić mając dwa klucze i młotek... |
ryzu 2x 2105 Opole | 2007-11-18 01:59:15 ej Panowie, to że koleś nie splanował głowicy to jeszcze nie ignoranctwo! Inna sprawa, że warto sprawdzić i w razie potrzeby splanować.
Sory znam wiele przypadków gdzie się uszczelkę kilka razy zmieniało, bo za każdym razem po zdjęciu szła nowa, śruby głowicy nowe, a głowica sama nie była planowana . Jakby ją za każdym razem planować to by już nie było co zbierać z niej. |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2007-11-18 09:39:22 moim zdaniem ten ktos kto ci to robił zle ustawił rozrząd.
[ wiadomość edytowana przez: fryszard dnia 2007-11-18 09:39:41 ] |