Wał napędowy problem.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki problem oto wał napędowy zaraz przy wyjściu ze skrzyni automatycznej ma luz wzdłuż osi obrotu. jezeli to mozliwe czy mogłby ktoś sprawdzić czy taki trojramienny krzyżak zaraz przed sprzeglem gumowym powinien byc przykręcony wewnątrz w skrzyni czy powinien miec taki luz na wieloklinie. objawy to gluche tąpniecia przy zmianach obciązenia itd. itp... chyba ze ktos ma jakis inny pomysł na moją dolegliwość która mnie baaaardzo drażni . Zgodnie z sugestią weteranów z LOB sprawdziłem krzyżak wału, który okazał się być jak najbardziej w porządku (niestety) i teraz mam prooblem. acha podobno w skrzyni manualnej "to" jest przykręcane ale co do automatu mechanik nie jest pewien.
  
 
Zarowno w automacie jak i manualu flansza jest przykrecona do walka wyjsciowego skrzyni duza nakretka. Pewnie masz ja poluzowana. Nie moze byc tam luzu. Potrzebny duzy i dosyc gleboki klucz nasadowy (30 lub 32 mm).

Good luck!
  
 
oki dzieki. postaram sie to tak naprawic.