POMOCY - elektryka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zaczeło sie od naprawy nawieiu, wszystko ladnie chodzilo az tu nagle zacza rzucac silik, obroty skakaly do 2000 i malaly dopiero jak stawalem, a przy wciśnietym sprzegle na postoju gasl odrazu, na koniec polecial czarny dym z rury! troche jakby nie przepalal paliwa. Elektryk naprawiajacy nawiew rozlaczyl akumulator na kilka minut. Jak przyjechalem do domu to go jeszcze raz rozlaczylem tym razem na godzinke tak dla pewnosci i wszystko wrocilo do normy, prawie, nadal na jalowym troche skacza obroty, tak o 100-150. Wiem ze ta sprawa juz na pewno byla poruszana, ale to PILNE! Szukam elektryka w POZNANIU z kompem, zeby podlaczyc i zobaczyc jakie bledy mu wyskakuja. Znacie moze kogos dobrego? Pomoc potzrebna jak najszybciej.
  
 
To naprawde powazne, bo jezdza autem do pracy a w inny sposob nie moge sie do niej dostac, a cos czuje ze jutro bedzie powturak z rozrywki. Jesli ktos wie gdzie moge pojechac na komputer to niech napisze.
PLIZZZZ
  
 
Wedle opisu który podałeś,nie jestem mechanikiem ale miałem kiedyś taki problem w daewoo,może nie tyle problem co po rozłączeniu akumulatora należało zaprogramować silniczek krokowy to była taka kombinacja kluczykiem,trzeba było włożyć kluczyk do stacyjki,wyjąć kluczyk włączyć zapłon znowu wyjąć zakręcić rozrusznikiem znowu wyjąc i można było odpalić i wtedy wszystko działąło ok,natomiast gdy od razu po podłączeniu aku odpaliło się samochód to właśnie tak działo się jak opisujesz,ale elektryk powinien o tym wiedzieć
  
 
najwidocznej jakis ciul byl i nie wiedzial, ja tez o tym pierwszy raz slysze
dzieki
  
 
niee wiem czy to pomoze...ale sproboj,,,odczepic spinke "zza akumulatora" taka puszka prostokata ,,, na chwile,,, i potem ja zloz
moze jakies "halucynacje" ma
  
 
wczoraj palilem w nim trawke i moze mu tez sie zeszlo - zartuje, potrzebny mi adres do elektromechanika z kompem
  
 
A po co komp. Diodka wystarczy.
  
 
Cytat:
2006-11-06 08:44:43, WilK pisze:
A po co komp. Diodka wystarczy.



Dokładnie diodka (najlepiej taka na 12V, żeby się nie bawić z opornikami (nie używać żarówek) i z 1 - 2 metra kabelka ( może być jednożyłowy). Do tego poszukać na forum kody błędów i odpowiednio podłączyć. Zmostkować złącze diagnostyczne na dolnych pinach a na górny wczepić diodke z plusem od akusa(sprawdzić czy napewno plus bo dawno już tego nie robiłem). Włączyć stacyjke i biec patrzeć na diodkę. Bystre oko do czytania kodów i będzie wiadomo co mu dolega.
  
 
dzieki, ale taki dobry nie jestem dom go do elektromechanika chyba
  
 
Wygrałem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Byłem wlasnie na komputerze i nie wiem czy to mozliwe ale gosciu zrobil test 3 razy i wyszlo ze nie ma zednych bledów, a przyczyna dziwnego zachowania silnika byly przewody wysokiego napiecia po wymianie jak reka...Wsztystko gra. Czy to mozliwe ze nie bylo zadnego bledu???