RS 2000 kolejność przewodów od filtra węglowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Więc tak drodzy panowie niestety rozbierając auto nie zwróciłem na to uwagi a to sprawa dość ważna. Więc sprawa dotyczy samochodu RS2000 MKV 92 r. Od filtra węglowego umiejscowionego przy podłużnicy przedniej pod lampą po stronie pasażera biegną dwie plastikowe rurki w strone silnika. Na końcach zakończone są gumowymi wężami jeden koloru czarnego, drugi koloru czarnego z czerwonym paskiem i w połowie ma wpięty jakiś zaworek lub filterek nie wiem do końca cóż to jest ale nie w tym rzecz.Pytanie jest następujące dzięki uprzejmości benioba wiem już że jeden wą podpina sie pod przepustnicą ( nieco przednią ale wejscie jest od dołu a drugi idzie na przegrode komory silnika/kabiny i natknięty jest na metalową rurke (powrót lub zasilanie z baku) Moje pytanie jest takie który wąż gdzie.
  
 
up dodam że nie sciągałem węży z plastikowych rurek to zostało jak było orginalnie tylko chodzi mi o to gdzie to sie wpina od strony silnika, więcej gdzie to wiem tylko który wąż na dół który pod przepustnice
  
 
w kolektor ssący po lewej stronie na tylnejściance tak jak masz przykręcony czujnik temp tak bardziej w lewo jest wpięty ten przewód (bo chyba to o to chodzi )

p.s. wiem że niektórzy przy swapnie mają to wywalone



[ wiadomość edytowana przez: mss dnia 2006-11-29 13:10:46 ]
  
 
Cytat:
2006-11-29 13:08:11, mss pisze:
w kolektor ssący po lewej stronie na tylnejściance tak jak masz przykręcony czujnik temp tak bardziej w lewo jest wpięty ten przewód (bo chyba to o to chodzi ) p.s. wiem że niektórzy przy swapnie mają to wywalone [ wiadomość edytowana przez: mss dnia 2006-11-29 13:10:46 ]


tak mają wywalone .
  
 
a wlasnie do czego to sluzy i co jest lepiej po wywaleniu tego ?? i gdzie to sie dokladnie znajduje?

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
panowie czy ja do licha nie pisze nazbyt jasno?
Filtr węglowy to taka czarna puszka wykonana z tworzywa sztucznego która juz tak napisze żeby było wiadomo na pierwszy rzut oka mogła by przypominac mały akumulator od motoru. U góry ma dwa korki jeden to zaślepka w kształcie grzybka z drugiego wychodzą przewody elektryczne i elektrozaworek oraz dwie czarne rurki połączone ze sobą jedna nad drugą i lecą pod rantem błotnika i po nadkolu po stronie pasażera. Sam filtr węglowy przykręcony jest na śróbie do podłuznicy zaraz za przednim zderzakiem pod lampą (po stronie pasażera) z tego co wiem to ma za zadanie filtrowanie oparów paliwa.Juz na czym polega to dokładnie nie wiem sam do końca.
  
 
Cytat:
2006-11-29 17:24:47, Remarq pisze:
panowie czy ja do licha nie pisze nazbyt jasno?



ale o co Ci chodzi przeciez napisałem Ci że ja u sibie mam podłaczone to do kolektora SSĄCEGO i nie miałem na mysli EGR-a

  
 
z tego co ja rozumie to on wie gdzie jest podłaczone tylko niewie który wężyk...
  
 
To jest pochłaniacz oparów paliwa, a nie EGR. Zresztą Mss już to napisał. Wężyk z zaworem idzie do kolektora ssącego, a ten bez - do zbiornika.
  
 
Cytat:
2006-11-29 18:41:10, WilK pisze:
To jest pochłaniacz oparów paliwa, a nie EGR. Zresztą Mss już to napisał. Wężyk z zaworem idzie do kolektora ssącego, a ten bez - do zbiornika.


no i o to właśnie chodziło
jedno zdanie a tak wiele tłumaczy
  
 
Cytat:
2006-11-29 20:58:33, Remarq pisze:
no i o to właśnie chodziło jedno zdanie a tak wiele tłumaczy



pytanie też trzeba było w jednym , krótkim zdaniu zadać
  
 
taaa.... to by sie co niektrórzy pytali co to jest podłużnica, i prosili o jakąś fotke poglądową
  
 
Cytat:
2006-11-29 22:27:30, Remarq pisze:
taaa.... to by sie co niektrórzy pytali co to jest podłużnica, i prosili o jakąś fotke poglądową



no własnie trzeba było dac fotke poglądową