Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-11-19 14:21:39 Proponuję wróciś do seryjnych rozmiarów gardzieli i dysz. Jak poczujesz poprawę to rozwierć je do 25 i 27 mm - dysze do nich 120/155 pomoże. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() banan_125p Kredens 125p 1800 LSW | 2006-11-19 15:27:39 mówisz o tych dyszach co są z boku gaźnika i wyjręca się je kluczem 10mm??? gdzieś mam oryginalne gardziele takich rozmiarów, jutro sprubuje |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2006-11-19 15:33:47 co to znaczy przerobione przepustnice?
jeśłi masz je spięte że otwierają się równocześnie - nie jest to najlepsze rozwiązanie |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-11-19 18:17:33 przy okazji sprawdź czy pływak jest szczelny i ustaw poziom paliwa w komorze.
Z doświadczenia. Jeśli z przeróbkami coś nie wychodzi - wróć do serii. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() vox Caro 1.8 Twin Cam W-WA / Bielsk Podl. | 2006-11-20 15:18:36 zamiast montowac stożek kup sobie obrobioną głowicę- napewno będzie lepszy efekt. |
![]() jose Miłośnik FSO '73 Warszawa (Las Palmas) | 2006-11-21 08:31:33
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-11-21 11:30:18 Głowice masz ja diesel. To chodzi na Pb 95? ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
automatic | 2006-11-21 11:32:39
![]() |
![]() banan_125p Kredens 125p 1800 LSW | 2006-11-21 12:13:48 głowica jest splanowana aż po zawory dolotowe, gościu jak mi to robił to mówił ze jest niższa od oryginału o 3mm, a jeżdzę na Verva98 |