MotoNews.pl
  

Gaźnik- jaki najlepszy i kilka pytań (problem)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a więc jak w temacie, jaki gaźnik jest najlepszy do silnika 1,6 bodajże SLE??? ja mam gaźnik sterowany mechanicznie bez podciśnienia i elektrycznej dyszy, gardziele rozwiercone do 29mm, przerobione przepustnice, samochód jest zamulony tak jakby go zalewało, na wolnych obrotach chodzi dobrze a na ssaniu przerywa i chodzi jak Star. może ktoś by mi mógł doradzić jakie dobrać dysze do tego gaźnika, spalanie nie wchodzi w rachubę aby miał odejście lepsze, i jeszcze jedna prośba jakby ktoś miał schemat gaźnika w dużej roździałce z podpisem co jest co to by było super, i jeszcze takie małe pytanko które mnie zastanawia bardzo, nie ma u mnie powrotu z gaźnika i z pompki w zbiorniku tez nie ma, czy to może być przyczyną, juz sam nie wiem co z tym się dzieje pozdrawiam
  
 
Proponuję wróciś do seryjnych rozmiarów gardzieli i dysz. Jak poczujesz poprawę to rozwierć je do 25 i 27 mm - dysze do nich 120/155 pomoże.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
mówisz o tych dyszach co są z boku gaźnika i wyjręca się je kluczem 10mm??? gdzieś mam oryginalne gardziele takich rozmiarów, jutro sprubuje
  
 
co to znaczy przerobione przepustnice?
jeśłi masz je spięte że otwierają się równocześnie - nie jest to najlepsze rozwiązanie
  
 
przy okazji sprawdź czy pływak jest szczelny i ustaw poziom paliwa w komorze.
Z doświadczenia. Jeśli z przeróbkami coś nie wychodzi - wróć do serii.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
moje ustawienia

I / II
gardziele 24 / 27
dysze paliwa przejściowe 45 / 100
(odkręcane śrubokrętem )

dysze paliwa główne 130 / 155
(klucz 10 mm )

rurka emulsyjna F30 / F30

dysza powietrza 220 / 200
rurki emulsyjnej

tylko że musisz mieć albo stożek albo sportową wkładke filtra powietrza bo inaczej się zdławi
  
 
przepustnice są zaostrzone, nie otwieraja się równocześnie ale ten mechanizm też jest dłubnięty, pływak jest nowy i nie mam z nim problemów, jak go ustawić, bo jak go wziąłem na 8mm od pokrywy bez uszczelki to nie chciał chodzić a i wkładka filtra jest sportowa narazie, ale już niedługo będzie stożek bo dorabiam nakładkę na gaźnik
  
 
zamiast montowac stożek kup sobie obrobioną głowicę- napewno będzie lepszy efekt.
  
 
kolego obrobiona głowicę zrobiłem sobie już w tamtym roku i efekt jest, splanowana około 3mm i takie tam, no i podratowałem trochę gaźnik już chodzi dobrze, a problemem była odkręcona główna dysza 1 przelotu i powietrza 2 przelotu, dzięki za poradę
  
 
Cytat:
2006-11-20 20:50:17, banan_125p pisze:
splanowana około 3mm



Razem z czescia gniazda zaworowego chyba
  
 
Głowice masz ja diesel. To chodzi na Pb 95?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2006-11-21 11:30:18, OLO pisze:
Głowice masz ja diesel. To chodzi na Pb 95?

pewnie na 99 dzwoni
  
 
głowica jest splanowana aż po zawory dolotowe, gościu jak mi to robił to mówił ze jest niższa od oryginału o 3mm, a jeżdzę na Verva98