Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
narycz Torun | 2006-09-24 18:57:59 czesc ![]() ![]() mam p 406 2.0 16V i musze nad nia troszke posiedziec z gory dziekuje agfa1981@yahoo.com ![]() ![]() |
cyqan Recrue du forum PEUGEOT BREAK Warszawa | 2006-11-04 15:23:20 tez bym poprosil o instrukcje
pozdrawiam Piotr |
bartstep Peugeot 406 Jelenia Gora | 2006-11-06 12:10:40 Wstawiam instrukcje dla wszystkich zainteresowanych przeczyszczeniem przepustnicy.
Przepustnica Sprawa jest bardzo prosta. Po pierwsze zaopatrz sie w imbusy, srubokret krzyzakowy, benzyne ekstrakcyjna, pedzelek (maly). 1. Po pierwsze odkrec rure doprowadzajaca powietrze z filtra powietrza. 2. Odlacz wsyzstkie wtyczki elektryczne (ale najpierw zanotuj co gdzie bylo), choc nawet jak sie pomylisz to i tak konstruktorzy zadbali o to, by kostki byly rozne i nie mozna sie pomylic. 3. Teraz odlacz linke przepustnicy (to nic trudnego) 4. Wykrec caly zespol przepustnicy 5. wykrec wszystkie czujniki (ale bardzo ostroznie) oraz silnik krokowy. Tylko tak przeczyscisz wszystkie kanaly. 6. Jesli masz duzo syfu delikatnie myj korpus za pomoca pedzelka i benzyny. 7. Wyczysc wszystkie kanaly i czujniki (potrafi sie na nich zebrac bardzo duzo syfu). 8. Teraz sucha flanelowa szmatka wysusz elementy (i zrob to bardzo dokladnie, bo nie moze zostac nawet najmniejsza drobinka brudu) 9. Przykrec spowrotem wszystkie czujniki. 10. Zaloz przepustnice na kolektor dolotowy i przykrec. 11. Podlacz wszystkie wtyczki elektryczne 12. Podlacz linke gazu. 13. Zaloz rure od filtra powietrza. 14. Odpal... od razu zobaczysz roznice ------------- Jesli chcesz, by Twoje auto mialo 3-5 KM wiecej mozesz wypolerowac caly uklad dolotu, ale istnieje ryzyko wystapienia rezonansu, wiec trzeba to robic dosc umiejetnie. Jest z tym wiecej pracy, ale dynamika auta odczuwalnie wzrasta. Jesli chcesz tez moge opisac niezbedne czynnosci. Pozdrawiam Bartek |