Kilka pytań odnośnie RS 2000 (konieczne do ukończenia swapa)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam prośbe aby ktoś zerknął u siebie jak to wygląda w orginalnym RS.
1 króry kolor kostki od sondy lambda jest do którego cylindra
(Z tego co sie orientuje biała jest dla 1 i 4 a czarna dla 2 i 3 ale moge sie mylić
2 Kolejność węży do nagrzewnicy. Wydaje mi sie że ten zagięty który odchodzi od obudowy termostatu idzie na dół nagrzewnicy a drugi odchodzący od metalowego krućca, na góre nagrzewnicy.
3 Z której części instalacji elektrycznej odchodzi wtyczka do czujnika od wspomagania kierownicy (z instalki silnika czy z inastalki z reszty komory silnika idącej do skrzynki bezpieczników.
Czy przewód do tego czujnika jest może orginalnie gdzieś podrodze rozłączany fabryczną wtyczką i gniazdem?
4 do czego jest tajemnicza dwupinowa wtyczka na ktrótkich przewodach wisząca zpod przedniej ściany po stronienad chłodnicą tak mniejwięcej blisko zbiorniczka wyrównawczego lub jak kto woli tuż nad lampą.
5 Instalka cała już mi dział tylko jak przełączam z mijania na długie to palą sie tylko długie, a mijania z tego co wiem powinny je wspomagać. Który przekaźnik lub która zwora za to odpowiada?
To tyle narazie jutro będe walczył dalej.Jeśli ktoś z was ma chwilke czasu czy cerpliwości to było by mi miło gdyby cosik tam odpisał


[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2006-11-10 22:01:12 ]
  
 
Cytat:
2006-11-10 21:59:10, Remarq pisze:
5 Instalka cała już mi dział tylko jak przełączam z mijania na długie to palą sie tylko długie, a mijania z tego co wiem powinny je wspomagać. Który przekaźnik lub która zwora za to odpowiada? [ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2006-11-10 22:01:12 ]


Na tą chwilę tylko na piąty ci odpowiem....
Też robiłem swapa i mi ja zapalam długie to gasną mijania.... i z tego co się orientuję tak w większości aut jest......(chyba że przytrzymasz wajche do siebie- wtedy dwa się palą.....
  
 
Cytat:
2006-11-10 22:12:50, djtados pisze:
Na tą chwilę tylko na piąty ci odpowiem.... Też robiłem swapa i mi ja zapalam długie to gasną mijania.... i z tego co się orientuję tak w większości aut jest......(chyba że przytrzymasz wajche do siebie- wtedy dwa się palą.....



Ale nie w RS'ie
W zyklym gasna a w RS (na podwojnych zarowkach) maja palis sie obie. Ale co za to odpowiada to nie wiem.
  
 
up może jeszcze ktoś mi pokaże fotka jak ułożony jest wąż od wspomagania ten z czujnikiem wzglądem samej pompy i misy olejowej bo chyba jakoś pod nią lekko przebiega
  
 
Jesli chodzi o palenie się dwóch stron w lampie RS.
Musisz połączyć w lampie + który idzie do zarowki H3 z wolnym miejscem we wtyczce od zarówki H4

Mam nadzieje że łapiesz o co mi chodzi
  
 
wiem ale tu chodzi o coś innego orginalnie mijania powinny palić sie dalej a długie załączać. Mam całą instalacje rs i skrzynke bezpieczników też a jest tak jak było w przypadku jednokomorowej lampy
  
 
up
  
 
Cytat:
2006-11-11 17:26:39, GrzEE pisze:
Jesli chodzi o palenie się dwóch stron w lampie RS. Musisz połączyć w lampie + który idzie do zarowki H3 z wolnym miejscem we wtyczce od zarówki H4 Mam nadzieje że łapiesz o co mi chodzi



jak zrobi tak jak napisales to bedzie sie swiecic h3 + wlokno od dlugich w h4, a w rsie orginalnie swieca sie krotkie + dlugie na h3, wlokno od dlugich w h4 jest niewykorzystywane, nie ma do niego kabelka wogole podlaczonego.

zaraz skocze do garazu zerkne kolorki sond lambda, aparaciku nei mam aiwec wiecej Ci zbytnio nie pomoge.

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
no wiec tak - sondy:
biala wtyczka - sonda blizej silnika, czyli cylindry 1 i 4
czarna - blizej zderzaka czyli 2 i 3.

weze wodne:
wychodzi od termostatu do przodu, zawija sie w tyl, leci ogolnie gora, do nagrzewnicy wchodzi u dolu.
od gory wychodzi przewod, ktory generalnie leci u dolu tamtego, przelatuje przez parownik i leci do bloku silnika tu przy pompie wody.
wyglada raczej jakby tak bylo w orginale choc nie gwarantuje - niech sprawdzi ktos jeszcze - moj byl sprowadzony jako skladak a i ktorys z poprzednich wlascicieli zamontowal gaz u takich magikow ze szkoda slow...

co do wtyczki od wspomagania: 2 piny, braz i braz z niebieskim paskiem, leci w wiazce otoczeonej guma po dolnej krawedzi chlodnicy, na koncu chlodnicy (tj. po stroni kierowcy tak jakkby) jest zlaczka na kablu (i jeszcze jakas w tej wiazce) kolory sa takie same. dalej leci w gore i laczy sie z grubsza wiazka przy lampie (nie wiem gdzie dalej)

wtyczka przy lampie po stronie kierowcy - czarna, 2 piny, kable braz i czarny z zoltym paskiem - u mnie wisi sobie przy lampie i nic nie robi, moze to ta sama co u Ciebie.

poszukam na kompie gdzies mialem bylejakie fotki czujnika od wspomagania bo mialem kable urwane i pytalem na forum.
jakby cos jeszcze to pytaj, postaram sie pomoc.

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
sorki ze tak 3 po kolei ale nie chcialo juz mi sie wdytowac

znalazlem stara fotke z czujnikiem wspomagania gdzies na forum, robilem ja od przodu, wkladajac poprostu aparat pod zderzak:



-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Zeneq jesteś dla mnie mistrzem świata
O takie coś właśnie dokładnie mi chodziło.Rozwiałeś mi wszelkie wątpliwości.Wiesz co u mnie jest nie tak... mam z pompy wyprowadzenia zrobione odwrotnie: zaślepioną góre a dół ma miejsce na wąż do kolumny dlatego mi to w żaden sposób nie pasowało.
WiA z tymi z tymi światłami... mam fotki mojego rs-a granatowego i na długich palą sie mijania i długie. A w srebrnym mam przełozoną cała instalacje z granatowego lampy przekażniki w skrzynce bezpiecznikóa i palą sie na długich same długie... dziwne, nie wiem co odpowiada za to zwory w skrzynce bezpieczników też wszystkie przełożyłem i dalej jest to samo...

Tetraz kolejna porcja ptań
1 Zakładając że stoje z przodu auta i mam otwarta maske patrząc na silnik to przewód paliwowy zasilający jest po lewej a powrót po prawej czy dobrze wnioskuje? Tak wynika z kolorów końcówek na przewodach

  
 
Cytat:
2006-11-14 00:17:22, Remarq pisze:
WiA z tymi z tymi światłami... mam fotki mojego rs-a granatowego i na długich palą sie mijania i długie. A w srebrnym mam przełozoną cała instalacje z granatowego lampy przekażniki w skrzynce bezpiecznikóa i palą sie na długich same długie... dziwne, nie wiem co odpowiada za to zwory w skrzynce bezpieczników też wszystkie przełożyłem i dalej jest to samo...



a może coś w samych lampach jest inaczej podłączone
  
 
Właśnie to sugeruje...
Podłącz w lampach kabelek od h3 do h4 i tutaj masz wybór albo podłączasz ten kabelek do h4 ale mijania, lub h4 ale długich...
  
 
Cytat:
2006-11-14 10:33:27, mss pisze:
a może coś w samych lampach jest inaczej podłączone

nie nie nie rozumiecie mnie ale to sa dokładnie te same lampy które przed swapem świeciły jak nalezy wszystko jest to samo począwszy od zespolonego ,po przez instalacje a kończywszy na lampach....Przekładałem calutki komplet.
  
 
Jedno ważne pytanie panowie. W RS 2000 od pochłaniacza opar paliwa schowanego pod lewą lampą idą dwie plaskikowe rurki zakończone wężykami. Jeden z nich jest natknięt na rurkę idącą do baku (to chyba powrót a drugi????
Właśnie kto mi powie dokładnie pod co jest podłaczony ten drugi wężyk jak ktoś miałby fotke lub mógł mi to łopatologicznie opisać to ma u mnie browarka
  
 
na chłopski rozum to musi być podłaczona do kolektora SSąCEGO
TAK MI sie wydaje
  
 
no tak sie domyślałe m tylko chodzi mi o to do którego dokładnie wyjścia. Tam jest kilka krućców. Jeden na servo do hamulców jeden do któregoś czujnika itp.
A ja jestem ciekaw dokładnie do którego.
Z tego co sie domyślam to zostaje mi jeden ten pod servem hamulcowym.Ale nie jestem pewien. Ma ktos może fotke?