Wariacje obrotów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki oto problem:
omega 2.0 16v dostaje świra z obrotami na benzynie skaczą one w niskim zakresie samochód prawie gaśnie,zaś na gazie cały czas ma conajmniej 2-2200 obrotów,jazda taka brzmi jak automatem co mocno przekłada się na spalanie (16-17)
Czy obu tych defektów winowajcą może być silniczek krokowy czy z gazem nie ma on nic wspólnego?Co to może być?
  
 
Witam

Niestety tak sie dzieje często w Omegach i pewnie nie tylko...

U mnie jest to samo ale na gazie

Najpierw radze przeczyścić porządnie silnik krokowy - może być nitrem albo innym specyfikiem, który wyczyści w nim syf. Przy zakładniu powinno sie wymienic uszczelkę lub np. jak ja to zrobiłem, założyłem na czarnym silikonie

Tutaj masz link co i jak dokładnie:
Czyszczenie silnika krokowego

Pozdrawiam
  
 
Od tego zacznę. Jak nie pomoże to chyba bedzie trzeba grzebać w instalacji. Może w Bingo S nie mam opcji cutt off i trzeba by to uaktywnić?
  
 
Poczytaj sobie ten wątek

Też mam podobny problem...

Być może pomoże, a jak nie to wymiana na nowy

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-01-12 10:20:53, pzssquad pisze:
Od tego zacznę. Jak nie pomoże to chyba bedzie trzeba grzebać w instalacji. Może w Bingo S nie mam opcji cutt off i trzeba by to uaktywnić?



nic nie uaktywniaj bo tylko zamaskujesz problem na gazie.
w identycznym aucie i silniku, miesiac temu przerabialem to samo. dokladnie to samo.
niestety czyszczenie nie pomoglo i kupilem nowego krokowca. po zamontowaniu wszystko wsio...

zreszta przeczytaj watki jakie podal Szeszel
  
 
ok chevy 01,narazie wyczyszczę krokowca jak sie trochę poprawi będzie to bodziec do natychmiastowego zakupu silniczka krokowego.
Dzięki za rady
  
 
po czyszczeniu u mnie sie nic nie poprawilo... ale tak czy siak daje ci 98,999% ze to krokowiec
  
 
No i niestety czyszczenie nic nie dało. Nadal trzyma wysokie obroty.
A do tego teraz przy zimowych warunkach kiepsko sie jezdzi bo nie moge sinikiem hamować,bo po puszczeniu pedału gazu lekko szarpie bo niema ochoty schodzic np na 1000 obr.wkur.....e to strasznie.
Juz nie wiem za co sie złapać,czy wymienić ten krokowy czy lambde czy w instalacji babrać czy register wstawić.Przeczytałem z 200 tematów i mam mętlik w głowie.

(ps pali mi 16-17 przy jezdzie 2700 i zmiana biegu)
  
 
Cytat:
(ps pali mi 16-17 przy jezdzie 2700 i zmiana biegu)



i bedzie ci tyle palil w miescie wlasnie ze zgledu na krokowca.
nie ma co oszczedzac, tylko kup nowego (145zl z wysylka) i po sprawie
  
 
Cytat:
2007-01-24 19:07:57, chevy01 pisze:
i bedzie ci tyle palil w miescie wlasnie ze zgledu na krokowca. nie ma co oszczedzac, tylko kup nowego (145zl z wysylka) i po sprawie



Możesz jakis sprawdzony polecic bo sporo zamienników.
A tak pozatym dziś zaczął samoczynnie przełaczać die z gazy na benzynę i nie moge za bardzo na gaz wrzucic przy zadnych odbrotach co to moze być.
Już mnie wkurza ta cała instalacja bingo wywale to gówno i zwykły register wsadze w jego miejsce
  
 
Najpierw zrób porządek z układem benzynowym, a potem pchaj łapki w "gówno" .
Samoczynne przełączanie na benę to najczęściej słabe połączenie z cewką zapł., słaba "masa" lub słabe połączenie zasilania.